16TDI81 Vloženo 16. Červen 2016 Sdílet Vloženo 16. Červen 2016 (editace) smazano Editováno: 17. Červen 2016, autor: 16TDI81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 16. Červen 2016 Sdílet Vloženo 16. Červen 2016 Az na to, ze to hlasenie si dal do nespravneho topicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
16TDI81 Vloženo 16. Červen 2016 Sdílet Vloženo 16. Červen 2016 (editace) smazano Editováno: 17. Červen 2016, autor: 16TDI81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 (editace) Já mám dlouhodobou kolem 6.3, ale jezdím dost město. Když jedu hodně na spotřebu, tak dám UL-PHA 90km za 4.9 (85 km/h na okresce a kolem 120 km/h dálnice), ale abych se přiznal, tak jsem čekal trošku lepší výsledek. Když to naopak ženu třeba v noci a mám tempomat na 155 km/h, tak dálnice je tak za 7.3 a po okresce to spadne tak na 6.5. Ještě mě napadla taková věc: Vzhledem k tomu, že mám jednu z úplně prvních 1.6 tdi (červenec 2009), tak se mi zdá, že to bylo z doby, kdy ještě nebyly vychytány všechny mouchy v motoru, SW atd. Mělo by cenu nějak řešit aktualizaci SW v autorizovaném servisu? Jestli teda něco takového vůbec existuje? S motorem jsem ale celkově spokojen, až na regenerace, které bych čekal někde po 700km a ne po 500km. A protože mi už trošku chybí výkon, chystám se na chip PS: Ví se něco, jak to bude dál s upravami motorů ohledně DieselGate? Editováno: 2. Červenec 2016, autor: Aleš Veigend Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2016 (editace) tuším že ten chip ti od roku 2018 neprojde na STK... Jinak mám taky 2009, tankuju naftu v zime maxe od OMV (naprosto v pohodě starty i při -20) a jinak když nejsou mrazy, tak beru od euroil bez biosložky. po dálnicích mám tempomat na 160, po silnici jezdím normálně, když mě sekne nějaký slowman tak ho nepředjíždím (většinou to nemá smysl bude před ním další). 60 % dálnice, 30 % okruhy a silnice a 10 % město. Snažím se jezdit svižně a spotřebu mám stabilní na 1000 km kolem 6.3l. Motor nepodtáčím, jak padnout otáčky pod 2 000 řadím na nižší rychlost. PS. dej info jak ti dopadl chip, hraju si s tou myšlenkou už déle, přece jen je ten motor gumový když mě nikdo na dálnici přibrzdí, tak mírný kopec je pro ten motor na rozjezd fakt nepoužitelný. Díky Jo jen teda jak jedu nad 120 km/h tak už spotřeba prakticky neroste a je fuk jak rychle jedu když nemám pedál na podle pořád, jinak jsem se nikdy pod 5.5l nedostal ani hodně pomalou jízdou... Editováno: 8. Srpen 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 (editace) Díky za reálné spotřeby, jsme na tom teda uplně stejně... Tankuju taky EuroOil a přidávám VIF. V srpnu jsem byl na chipu u MotorPower a jsem naprosto spokojenej. Je to super, to auto je jak vyměněné udělal mi tam 105kW a 298Nm, auto vůbec nepolevuje po 2500ot, ale naopak se krásně točí až do 4000ot. a výkon stále roste a krouťák nevadne. STK není třeba se tolik bát, jakmile auto projde emisema (u kvalitního úpravce není problém), tak už nemají nástroje jak zjistit přítomnost jiného SW v řídící jednotce. Regenerace zůstaly na stejné úrovni, auto se chová naprosto standartně jak v sérii, jen výkon je o dost vyšší Určitě se toho neboj a jdi do toho! Jak jsem řešil aktualizaci SW, tak jsem právě u MotorPower zjistil, že v mém autě už byla aktualizace udělána na verzi 3 (asi při výměně EGR), ale že už je dostupná i verze 7 a byla mi nabídnuta aktualizace. Spotřeba po chipu se ještě uvidí. Možná to žere míň, ale zase si víc užívám toho výkonu Nevím jestli za to může chip, nebo jsem si toho jenom nevšimnul, ale ukazoval mi blbě PP. Ale ukazoval více, než za kolik to jezdilo. Musel jsem dělat korekci na 94%, ale jak to dopadne musím počkat na další tankování. Editováno: 11. Říjen 2016, autor: Aleš Veigend Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 13. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2016 (editace) tuším že ten chip ti od roku 2018 neprojde na STK.. Ne mě , ale majiteli. Nejedná se o moje auto. Ale řešení jsem již psal. Editováno: 13. Říjen 2016, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 30. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2016 Co bude noveho na stk 2018? Uvazuji taky o uprave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 No asi to budou píchat na VAG, kontrolovat nepovolené úpravy, DPF a tak... no ale je to stále ve hvězdách uvidíme s čím příjdou, když z toho pro někoho nebudou prachy, tak to taky nikdy přijít nemusí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinoo3 Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 (editace) Ahojte, mam octaviu 2, 2011 1.6 tdi 77 kw DSG najazdene 241 000, spotreba dialnica 5,8 skoro stale 140 km/h s velkym predvidanim a pod.., spotreba pri zahriatom motore ak STOJIM napriklad na krizovatke, alebo pred tym ako vypnem motor je 0,7 a to vzdy, nejde o regeneraciu DPF. DPF filter je podla VAG DPF zaplneny na 90% (Oil ASH 62g). Aku máte vy spotrebu na voľnobeh pri zahriatom motore ? Predpokladám že to bude DPF (moj laicky nazor), stretol sa s tým niekto, ake mate spotrebu pri státi ? Ďakujem Editováno: 6. Březen 2018, autor: jarinoo3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 Cca 0.8 za studena, za tepla 0.3-0.4... pokud běží regenerace, tak to padá i na 0.2... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinoo3 Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 Ahoj Aleš, dik za odpoved, ako pozeram tak mas chipnuty motor, nedaval si si upravovat aj spotrebu, chcem zistit ci je to fabricky normalne, ze mam spotrebu pri stojacom a zahriatom mototre 0.7 alebo je zvysena a mala by byt 0,5 alebo nizsia, pretoze ked som pozeral na youtube tak spotreba na octavii 2 fl bola okolo 0.4-0.5 dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 Po chipu jsem dělal korekci spotřeby na PP, protože neukazoval přesně... Momentálně jsem na nějakých 93%... Ale také je možné, že to vůbec s chipem nesouvisí, protože jsem předtím nikdy spotřebu podle tankování nekontroloval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 S predošlou OIIFL 1.6 TDI som podľa PP mal na voľnobeh spotrebu 0,7 l/hod. Pri vypaľovaní DPF to bývalo 1,1 Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 Ako meriate realnu spotrebu na jednu nadrz? Od cvaknutia pistole na pumpe po zasvietenie rezervy? Ide mi o to ci to je najpresnejsie mozne meranie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 tankuju na stejné pumpě a snažím se tam nalít vždy stejně nafty... ale nejlepší je udělat průměr z několika tankování.... rozsvícení rezervy je irelevantní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 Každá pištoľ “cvakne” inak. Ja tankujem ešte tak 0,5 - 1,5 l po cvaknutí (podľa zvuku). Je to určite presnejšie ako cvaknutie. Na druhej strane pol litra rozdiel v natankovanom množstve ti spraví akú odchýlku pri 800-900 km?Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 Nejpresnejsi je nalit naftu az po hrdlo, potom vyjet co nejvice nafty, klidne nez palubak ukazuje dojezd 0 km a potom natankovat zase az po hrdlo. Timto zpusobem se ani nemusi tankovat u stejneho stojanu, protoze automaticke vypnuti pistole na to nema zadny vliv. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 před 42 minutami, PistaTT napsal: Na druhej strane pol litra rozdiel v natankovanom množstve ti spraví akú odchýlku pri 800-900 km? Neudela to ani 0,1 l na 100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 Já tankuji na stejné pumpě a u stejného stojanu. Dám na pistoli zarážku a co nejhlouběji to de a nechám jí vypnout. Vím že to nějaký rozdíl udělá, ale není to zas tak moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 ja si tankovania znacim do mobilnej apky Fuelly. myslim, ze z dlhodobeho hladiska mam celkom presny prehlad o priemernej spotrebe, najazde na nadrz aj cenach nafty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 (editace) s novými vstřikovači jsem teď dlouhodobě na 5.6, většinou dálnice tempomat kolem 140. Před výměnou jsem byl na 6,7. Je to údaj dle palubáku, ale ten se mi rok zpět přesně schodoval s tankováním a sníženi spotřeby je znát i reálně, jezdím podobné trasy tankuji méně. Editováno: 4. Duben 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 (editace) Taky používám app a to od SPOTREBA.SK pro evidenci Editováno: 4. Duben 2018, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas Koloda Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 V 25. 5. 2013 na 21:30, Warpcz napsal: Já se svoji 1,6 (r.v. 2011, 94 000 km) dokážu po okreskách jet za 4,5 bez potíží, kolikrát to jde i za méně, ale ta jízda je spíše otravná... Ja jazdim ties dlsie trasi ale mam 5.8 a ket jej trosku dupnem tak ma tich 6.5 ale este nigdi som sa nedostal pod 4litre a som ju kupil asi pred mesiacom 1.6 r.v 2011 a mam najazdene 218tisic km a rozvodi boli menene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 Ve 218 km už ti nefungují vstřiky proto ti to tak žere. Vyměň a budeš jezdit do 6 i když dupneš a na 4l se na okresní silnici do 90 km/h normálně dostaneš. Tvůj druhý dotaz, ano na 99 % ti nefunguje EGR jak je původní a určitě už ho někdo před tebou rozhýbával/čistil aby do nej nemusel sypat prachy a prodal to, jestli jsi koupil před měsícem s tím že egr no problém tak bych chtěl aspon nějakou slevu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.