Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

U mě stačí nastoupit do auta zapnout zapalování-hned ho vypnout (bez natočení motoru a v motoru něco pár minut hučí (zřejmě větrák) 

Opravdu stačí jen sepnout elekriku a hned vypnout a hučení v motoru pár minut vždy. 

 

Neřeším to ..

? To je nějaká divočina,vždyť ty máš 1.8 TSI... To ses ani nepodíval pod kapotu?

  • Autor
Pawouk >  nee nepodíval  :kol-28: 

Ale asi to teda udělám ....a zítra dám vědět (jestli teda poznám co to tam vždycky hučí) 

U mě stačí nastoupit do auta zapnout zapalování-hned ho vypnout (bez natočení motoru a v motoru něco pár minut hučí (zřejmě větrák) 

Opravdu stačí jen sepnout elekriku a hned vypnout a hučení v motoru pár minut vždy. 

 

Neřeším to ..

A není to benzínové čerpadlo, které předčerpává palivo? I když je pravda, že to u OII 1.6 MPI dělalo jen pár vteřin, ale zase to už dělalo při otevření dveří. U FI 1.4 16V to trvá cca 10s po zapnutí zapalování, než předčerpání skončí.

U nafty v SII to nedělá vůbec, tam není slyšet žádné čerpadlo.

U OII TSI ti zabzučí čerpadlo také při otevření dveří, ale to skutečně pár vteřin. Nehledě k tomu, že to je čerpadlo v nádrži a ne v motorovém prostoru. A memory píše o minutách. Na rozřešení jsem tedy zvědav.

  • Autor

Tak větrák to není. Když otevřu kapotu neslyším nic. Je to hučení v palubovce takovej zvuk jako kdyby trafem procházel proud ale tišší. o to je to víc divný. 

OK, takže to odsud později přesunu, nejspíš do interiéru. A to ti to fakt "hučí" několik minut? A v kterých místech palubky?

To je elektrická vodní pumpa co honí teplou vodu do topení když máš studenej motor nebo při doběhu turba. Každé sepnutí systému vozu jí aktivuje. Přestane to jak ti zhasnou budíky. Jak auto usne.

Zajímavé, ale to je oproti OII změna ve způsobu provozu? Tam by měla běžet jen při dochlazování. Nikdy jindy jsem si něčeho nevšimnul.


EDIT: Přeusunuto do samostaného vlákna, protože se to netýká motoru TDI a DPF.

  • Autor

Dnes jsem to poslouchal a já to fakt nepoznám. Ale to co píše Mates_XIV zní dost pravděpodobně. Mohl bych to nahrát ale to by bylo asi slyšet kulový 

A souhlasí ta informace, že to přestane hlučet po zhasnutí budíků?

Není v rádiu z důvodu chlazení větráček? Ale i u Rapida by to mohlo být to el.čerpadlo chladícího okruhu, jak již zde padlo, neb to mají TSI shodné.

ta pumpa na 1,8 má v tom složitém thermomanagmentu více funkcí. Když funguje jako doběh po jízdě běží i když ti zhasnou budíky. Když ne jen než usne celé auto. Tak se rozběhne a chvilku i když třeba jen otevřeš dveře a probudí se CAN. Je to složité a asi ji bude řídit jak topení tak motor tak centální elektronika.

 

Jak to maj malé TSi netuším.

  • 4 měsíce později...

Není v rádiu z důvodu chlazení větráček? 

 

mechanika Columbuse větrák pouští, obzvláště při aktualizaci map hodně hločné, úplně jsem se toho lekl a myslel jsem že se zapnulo nezávislé topení, jaký to byl hukot... (neměl jsem nastartováno) otevřel jsem okno, z venku nic, otevřel schránku před spolujezdcem a bylo jasno odkud to jde...

Tak větrák to není. Když otevřu kapotu neslyším nic. Je to hučení v palubovce takovej zvuk jako kdyby trafem procházel proud ale tišší. o to je to víc divný. 

 

Takže jsem to taky vysledoval, po vypnutí zapalování je slyšet někde u budíků takové vysoké tenoučké jakoby pískání ale opravdu hodně slabě, pokud jsem nevěděl na co se přesně zaměřit tak bych si ani nevšiml, něco jako trafo u staré televize, jak popisuje memory2 ale stačí jinak pootočit hlavu a už nic neslyším jak je to slabé. Poznatek je ale takový že když zavřu dveře a zamknu (sedím uvnitř abych to slyšel) tak v okamžiku kdy zhasnou budíky cvakne nějaké relátko a je ticho. 

Mně to u rapida dělá to samé. Ale myslím si, že je to to vodní čerpadlo :)

Tak jsem to ještě poslouchal a asi to opravdu bude nějaké to čerpadýlko, uvnitř se to jeví jako to tenounké pískání ale když poslechnu zvenku, (ucho tak někam ke stěračům), tak se to jeví jako nějaký motůrek, každopádně po chvilce zhasnou budíky, cvakne relátko a je ticho....

  • 4 týdny později...

Mám to samé v interiéru v palubovce a nebo u stěračů zvenku...ale auto jsem dneska přivezl a jen vypnul zapalování. Budu testovat!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.