Publikováno Červen 2, 201312 r U mě stačí nastoupit do auta zapnout zapalování-hned ho vypnout (bez natočení motoru a v motoru něco pár minut hučí (zřejmě větrák) Opravdu stačí jen sepnout elekriku a hned vypnout a hučení v motoru pár minut vždy. Neřeším to ..
Červen 2, 201312 r Autor Pawouk > nee nepodíval Ale asi to teda udělám ....a zítra dám vědět (jestli teda poznám co to tam vždycky hučí)
Červen 2, 201312 r U mě stačí nastoupit do auta zapnout zapalování-hned ho vypnout (bez natočení motoru a v motoru něco pár minut hučí (zřejmě větrák) Opravdu stačí jen sepnout elekriku a hned vypnout a hučení v motoru pár minut vždy. Neřeším to .. A není to benzínové čerpadlo, které předčerpává palivo? I když je pravda, že to u OII 1.6 MPI dělalo jen pár vteřin, ale zase to už dělalo při otevření dveří. U FI 1.4 16V to trvá cca 10s po zapnutí zapalování, než předčerpání skončí. U nafty v SII to nedělá vůbec, tam není slyšet žádné čerpadlo.
Červen 2, 201312 r U OII TSI ti zabzučí čerpadlo také při otevření dveří, ale to skutečně pár vteřin. Nehledě k tomu, že to je čerpadlo v nádrži a ne v motorovém prostoru. A memory píše o minutách. Na rozřešení jsem tedy zvědav.
Červen 8, 201312 r Autor Tak větrák to není. Když otevřu kapotu neslyším nic. Je to hučení v palubovce takovej zvuk jako kdyby trafem procházel proud ale tišší. o to je to víc divný.
Červen 9, 201312 r OK, takže to odsud později přesunu, nejspíš do interiéru. A to ti to fakt "hučí" několik minut? A v kterých místech palubky?
Červen 11, 201312 r To je elektrická vodní pumpa co honí teplou vodu do topení když máš studenej motor nebo při doběhu turba. Každé sepnutí systému vozu jí aktivuje. Přestane to jak ti zhasnou budíky. Jak auto usne.
Červen 11, 201312 r Zajímavé, ale to je oproti OII změna ve způsobu provozu? Tam by měla běžet jen při dochlazování. Nikdy jindy jsem si něčeho nevšimnul.EDIT: Přeusunuto do samostaného vlákna, protože se to netýká motoru TDI a DPF.
Červen 11, 201312 r Autor Dnes jsem to poslouchal a já to fakt nepoznám. Ale to co píše Mates_XIV zní dost pravděpodobně. Mohl bych to nahrát ale to by bylo asi slyšet kulový
Červen 11, 201312 r Není v rádiu z důvodu chlazení větráček? Ale i u Rapida by to mohlo být to el.čerpadlo chladícího okruhu, jak již zde padlo, neb to mají TSI shodné.
Červen 12, 201312 r ta pumpa na 1,8 má v tom složitém thermomanagmentu více funkcí. Když funguje jako doběh po jízdě běží i když ti zhasnou budíky. Když ne jen než usne celé auto. Tak se rozběhne a chvilku i když třeba jen otevřeš dveře a probudí se CAN. Je to složité a asi ji bude řídit jak topení tak motor tak centální elektronika. Jak to maj malé TSi netuším.
Listopad 7, 201311 r Není v rádiu z důvodu chlazení větráček? mechanika Columbuse větrák pouští, obzvláště při aktualizaci map hodně hločné, úplně jsem se toho lekl a myslel jsem že se zapnulo nezávislé topení, jaký to byl hukot... (neměl jsem nastartováno) otevřel jsem okno, z venku nic, otevřel schránku před spolujezdcem a bylo jasno odkud to jde...
Listopad 8, 201311 r Tak větrák to není. Když otevřu kapotu neslyším nic. Je to hučení v palubovce takovej zvuk jako kdyby trafem procházel proud ale tišší. o to je to víc divný. Takže jsem to taky vysledoval, po vypnutí zapalování je slyšet někde u budíků takové vysoké tenoučké jakoby pískání ale opravdu hodně slabě, pokud jsem nevěděl na co se přesně zaměřit tak bych si ani nevšiml, něco jako trafo u staré televize, jak popisuje memory2 ale stačí jinak pootočit hlavu a už nic neslyším jak je to slabé. Poznatek je ale takový že když zavřu dveře a zamknu (sedím uvnitř abych to slyšel) tak v okamžiku kdy zhasnou budíky cvakne nějaké relátko a je ticho.
Listopad 11, 201311 r Tak jsem to ještě poslouchal a asi to opravdu bude nějaké to čerpadýlko, uvnitř se to jeví jako to tenounké pískání ale když poslechnu zvenku, (ucho tak někam ke stěračům), tak se to jeví jako nějaký motůrek, každopádně po chvilce zhasnou budíky, cvakne relátko a je ticho....
Prosinec 9, 201311 r Mám to samé v interiéru v palubovce a nebo u stěračů zvenku...ale auto jsem dneska přivezl a jen vypnul zapalování. Budu testovat!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.