Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 14 minutami, kosa0006 napsal:

Ještě zkusit provést základní nastavení, víc neporadím, topení ve Fabii neznám.

jak jako zakladni nastaveni ja totiz pripojil na diagnostiku ale nenaslo to ridici jednotku . jinak motor ,eletrika atd jdou jenom nejde klimatizace/topeni

  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím vás, nechci zakládat nové téma. Mám stejný problém jako zakladatel příspěvku. Fabia 1.2 HTP 47 kw. Teplota motoru se dostane na 90C , nekolísá. Motor se ohřeje na provozní teplotu a stejně topí strašně málo. Filtr vyměněný,chladící kapalina mezi ryskami,ale stejně špatně topí. Co mám zkontrolovat? Děkuji všem.

  • o 4 roky později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravím všechny,

potřeboval bych radu.

Mám fabii 1 1.9tdi 74kw a mám problém s topením.

Problém spočívá v tom, že když nastavím teplotu jakoukoliv kromě minimum, tak fouká úplně na maximum. Student fouká pouze ve spodní poloze. 

Takže buď fouká úplně studený nebo úplně horký.

Ještě bych doplnil že auto má klimu, ale je někde únik, páč vydrží tak půl roku, pak úplně unikne. 

Dočetl jsem se že jsou dva servomotory které to ovládají a jestli jsme to dobře pochopil, tak mám špatný ten na klapne, ale nechápu kdyby klapka nefungovala, tak jak by se tam pouštěl studený a pak zase teplý vzduch? 

Všem děkuji za radu. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mam z druhé ruky 1,4 Fabii I, 44kW, r. v. 2001 (m. r, 2002), bez klimy. Ze studeného motoru  ručička  teploměru postupně při jízdě po 4 km normálně nastoupá do středu stupnice a tam se stabilně drží. Do teďka mi topila při běžných pojížďkách (20 km) nic moc (žádná sahara) i když je otočný ovladač topení na max. a ventilátor stabilně na stupnici 1 nebo 2 (je cítit teplo ne horko). Před měsícem jsem vyměnil celou plastovou skříňku regulátoru teploty na hlavě vč. čidla teploty a termostatu a nic se k lepšímu nezměnilo. Včera jsem ojediněle vyjel na dálnici a po chvíli mi začala být zima, rukou jsem ošahal výdechy topení a táhl odtud chladný vzduch (ovladač stále na max., s tím v zimním období vůbec nehýbám). Zkusil jsem tlačítkem aktivovat klapku vzduchu recirkulace, ale začaly se rosit okna tak jsem jí vypnul. Říkám si problém, odešlo topení (ručička teploměru na středu). Po hodině dálniční jízdy jsem opustil dálnici a za chvíli jsem zase začal cítit teplý vzduch z výdechů. Po chvíli jsem zastavil a za motorem ošahal hadice vedoucí k radiátoru topení (obě teplé), vyrovnávací nádobka chladící kapaliny vlažná. Tak nevím, proč když jezdím couračky v okolí bydliště to jakž takž topí (rychlost do 100 km) a na dálnici při 130 to topit přestane (venku bylo slabě nad 0). Regulátor směrování proudu vzduchu z topení (na nohy, tělo nebo sklo) funguje normálně, když dám regulátor topení z konce červené zóny na kraj modrého pole, tak topit přestane úplně (tudíž také funguje). Obsah chladící kapaliny je v normálu (mezi max a min). Teď jsem se tady dočetl, že topný radiátor je trvale průtočný (bez regulace a možnosti uzavření), tudíž přes něj neustále proudí voda od motoru a reguluje se otočným knoflíkem pouze průtok vzduchu skrz radiátor do kabiny. Tak jsem z toho "jelen", že na netopení má vliv vysoká rychlost jízdy, kdy je motor nejvíce zatížený a tudíž nahřátý. Setkal se s tím někdo z vás, nějaké postřehy, rady? Díky.

Vloženo

Z ručičky teploměru nelze na 100% vycházet je to už jen pouhý sdělovač že má motor "provozní" teplotu. Teď je sice relativně teplo, ale zkusils zakrýt chladič? Chtělo by to zjistit opravdovou teplotu motoru třeba krabičkou ELM. Bude i nový termostat opravdu OK? 

Vloženo

V prosinci jsem zkoušel dát papundekl s malou dírou před chladič a než jsem dojel do práce, tak byla ručička za rohem a rozsvítila se červená kontrolka (už nevím co tam bylo za symbol). Papundekl jsem vyhodil, řešil jsem funkčnost termostatu (tehdy jsem topení neřešil). Po vyhození papundeklu se motor ochladil a ručička padla zase na střed.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Někdy v dubnu jsem vyhodil "nový" termostat za jiný (použitý a ověřený), teploměr funguje stále stejně a topení při běžných jízdách topí o kapku víc než před výměnou. Na dálnici jsem však zatím od té doby nebyl = neměl jsem možnost vyzkoušet.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravím, může mi někdo poradit, kde by mohla byt chyba v topení? Po stisknutí ovládacího tlačítka topení se vůbec, ale vůbec nic neděje. Vím jen, že byl měněn i termostat, ale tím to rozhodně nebylo. Jakoby do tlačítka nešel ani proud. Jsem na to antitalent. Děkuji moc za rady.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...