Přejít na obsah

Vaše spotřeba


Pawouk

Doporučené příspěvky

Tady se můžete rozepsat podrobně o spotřebách. Ideální je napsat údaje z PP (průměrná spotřeba,průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, doba jízdy včetně fotografií), popsat ujeté trasy a styl jízdy. A nakonec konfrontovat průměrnou spotřebu podle PP s výpočtem podle ujeté vzdálenosti a načerpaného paliva (přesnějších výsledků se dosáhne až po několika natankováních).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dnesni cesty - stejny start, stejny cil, pokazde jinudy a za husteho, ale plynuleho provozu.

Kvuli problemum na dalnici jezdim po okreskach+mesta, obce.

 

Rano jsem trosku pospichal, kolega si zabouchl klice od domu (kde zustaly i klicky od auta), tak jsem ho musel jeste neplanovane vyzvednout.

 

Jezdim prevazne po stredoceskem kraji, takze zpravidla rovinaty teren.

 

post-9-0-62888900-1377289171_thumb.jpg post-9-0-83625400-1377289170_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem si dneska overil, i s OIII se da jet relativne usporne.

 

Tesne po vyjeti jsem zacal telefonovat (pochopitelne pres BTHF) a protelefonoval celou cestu az domu.

To je taky duvodem toho, ze jsem jel spise defenzivne a relativne pomalu, kolem 80-90km/h + prujezdy mestem.

 

I tak je ale z porovnani s drive dosazenymi vysledky s podobnou prumernou rychlosti na stejne trase jasne, ze s Rapidem 1.6 TDi 77kW se da jet o cca 0,5 l/100km nize.

 

post-9-0-13763100-1377798216_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...

V tydnu jsem si udelal dalsi "vylet" k nasim zapadnim sousedum a protoze jsem spotrebu pres Nemecko meril jiz vicekrat, chtel jsem to udelat nejak jinak.

Protoze me cast ujeta v CZ oproti nemeckemu useku jaksi brzdi, udelal jsem to tentokrat tak, ze jsem PP snuloval presne na hranicich (Krasný Les na D8), v miste, kde zacina rychlostne neomezeny usek.

 

Fotku, kterou jsem nasledne z ruky udelal na konci "rychleho" useku pridavam nize - bohuzel, kvalitou jsem se za jizdy pochopitelne moc nezabyval.

post-9-0-46083700-1382772538_thumb.jpg

 

Tato dalsi fotka je pak vcetne poslednich cca 50km po mestskem okruhu, po kterem se jede 100-120km/h, tedy prumer (ale i spotreba) trochu klesa.

post-9-0-55747700-1382772543_thumb.jpg

 

No a toto je pak zdokumentovana cesta zpet, tentokrat od startu do cile cesty, vcetne mestskeho okruhu na startu i ceske pomalejsi casti pred cilem.

post-9-0-08268100-1382772543_thumb.jpg

 

Osobne hodnotim spotrebu vzhledem k prumerne rychlosti jako velmi dobrou :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Hravec: 66kw není zas takový spořílek jak si lidi myslí, veřím že s tvojí 77kw by jsi měl lepší průměr na tuto cestu, ale mě to stačí a já si za těch 35tis. rozdílu radši dopřál lepší výbavu.

Toto byla cesta bez klimárny, jelikož jsme jeli na noc, ale zpět pojedem přes den a to počítám tak 5,5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden Francie, jedna cesta cca 920km, tam 3 lidi, skoro prázdné auto, 2 hodiny popojíždění v Německu kvůli nehodě 5,0/100km, zpět 4 lidi, vyndané zadní plato a naloženo až do stropu 5,2/100km. Obě cesty kde to šlo pořád rychlý pruh ale v souvislém provozu 140-170 km/h

 

Tento týden to samé znovu, předpokládám že to bude cca stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...