Jump to content

attim

Uživatel
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

attim last won the day on March 1 2013

attim had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About attim

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co se týká LED světel, máme doma VW Polo GTI s LED, jsou to klasické paraboly, do kterých do pálí LED diody, žádné dynamické moduly. Oddělené potkávací a dálkové. Pokud porovnám s xenonem OIII před FL, svítí to minimálně stejně, spíše o něco lépe. Pokud budou LED v OIII FL aspoň takové, za mě úplně dobrý
  2. Napíšu sem výsledek návštěvy servisu, hned jak se tam dostanu
  3. Já jsem napsal, že motor byl v nouzáku - pro odborníka jako jsi ty je to jasná informace, nebo ne ? Ale hlavně jsem se ptal na tu kontrolku, o tom to celé bylo. Nechtěl jsem po nikom diagnostiku závady, to snad bylo jasné z prvního příspěvku. Pro mě ale přeci jen debata o něčem - asi to bude něco s tempomatem zdá se, což mě teda nenapadlo. A taky jsem se dozvěděl kdo je tu odb(p)orník, takže u mě dobrý !
  4. No a u mě to bylo oranžově - viz foto. Proto jsem se ptal tady, jestli už to někdo neviděl. No tak to jsem rád, žes tam byl se mnou a víš jak se to chovalo. Ty to možná nepoznáš a je mi jedno co si myslíš, ale mě jel motor v nouzovém režimu. To znamená, že auto jede, ale blbě, tzn. turbo bez tlaku, nejde to víc jak cca 80, děsný, chvilku jsem s tím jel než se dalo zastavit. Kromě toho blikající kontrolka žhavení znamená přesně toto - nouzový režim. Pokud by tam nešlo palivo, nejelo by to vůbec. Ty jeden odborníku :kol-31: Barbossa> nene, je to v sérii.
  5. Půjde to do servisu to je jasný, já jen že tu kontrolku jsem v manuálu nenašel. To co psal PyroSVK bude blízko, akorát mě to svítilo oranžově. A pro info, ve chvíli, kdy to začalo svítit, byl tempomat už vypnutý. A jak jsem poznal nouzový mód ? Ty woe to je otázka - jednoduše, úplně to přestalo jet, turbo bez tlaku. Zastavil jsem, po vzoru windows vypnul-zapnul motor a už je to OK
  6. Ahoj, dnes se mi najednou rozsvítila kontrolka chyby motoru (na obrázku zrovna není, protože bliká - je to kontrolka žhavení) + ještě jedna, o které jsem v manuálu nic nenašel. Motor jel v nouzovém režimu. Nevíce někdo co to je ? A ještě jedna fotka i s druhou kontrolkou
  7. attim

    Superb III

    S tím modrým podsvícením to bude tak, že v interiéru imho byly takové ty namodralé zářivky jako tomu bývá na autosalonech a díky tomu vše vypadá do modra. Foťák už s tím pak nic neudělá.
  8. Mám na Boleru následující problém: někdy častěji, jindy méně často, ale vždy ráno (auto stojí venku) se stane, že Bolero se začne chovat jako kdyby jsem se dotýkal displeje a dělal nějaké volby. Dělá to ale úplně samo - tedy samo mi např. přepne na jinou stanici, nebo uloží stanici, vleze to do menu apod. Sranda je, když mám zrovna přepnuto na menu telefon - to potom vesele telefonuje na všechny strany. Prostě si to dělá co chce - vždy to trvá jen chvíli, dejme tomu minutku a potom už to je OK. Jednou nebo 2x už jsem také viděl stav, že rádio vůbec nereagovalo na dotyk. Jednou stačilo vypnout-zapnout, podruhé se to spravilo až po vypnutí motoru. Další sranda je, že když s tím jedu do servisu, tak se to samozřejmě neprojeví. Neřešil jste to už někdo ?
  9. attim

    FIII vs konkurence

    Už existuje nějaká studie o 350tis km na 1.2TSI ? Kde ? Pokud ne, je to jen jedna paní povídala aneb diskuze snese cokoli V nové i20 jsem nejel, jel jsem v té staré s 1.4 motorem a ten motor byl jedním slovem hroznej. Línej dole, línej nahoře, jediné jeho pozitivum byla cena. Plasty teda taky žádná hitparáda - čímž neříkám, že se mi nová šetřící móda tvrdých plastů nějak líbí. Nelíbí a v O3 už mě sere ten tvrdý plast ve dveřích nahoře.
  10. Pořád bych raději čtyřválec 1.2 než menší objem, o válec míň a papírově vyšší hodnoty. Každopádně těch 200Nm bude ve velmi omezenemém rozsahu otáček a s tím, jak jde motor vytáčet to nemá co dělat. Bohužel doba a regulace si to žádají. Uvidiím, snad 1.2TSI přetrvá aspoň ten rok či dva, než budeme měnit auto ženě. Pokud bych měl na výběr pouze třívalec, byl by to diskvalifikační parametr a museli bychom se kouknout po jiném autě i za cenu, že to bude třeba vyšší třída a dažší...
  11. attim

    Fabia III

    Není, v tu dobu v CZE verzi ještě F3 nebyla. Objevila se tam cca po 12hod (vím to, koukal jsem různé jazykové verze) Ale ať to neplevelíme nesmyslama - hutně vybavené auto bude skoro za 400, ale s tím se dalo počítat. Když to tak vezmu, za 350 v listu se dá pěkně vybavená a vybarvená F3 s 81kW TSI. Za mě ceny celkem rozumný.
  12. attim

    Fabia III

    Ofiko CZE verze ? Kde ? Ale to je fuk, každopádně to tam je ... na prezentacích jsou různá pěkná kola, ale nabízená nejsou - kupříkladu s Color Concept pouze 16" v jednom designu
  13. attim

    Fabia III

    F3 už je v konfigurátoru...
  14. attim

    Fabia III

    Otázka je, jestli by někdo z kritizujících dnes zaplatil za F3 třeba o 50k víc jen proto, že by měla měkčené plasty a dojezdy oken...neberte mě špatně, mě se to taky nelíbí, ale je to tak a zákazník má jasnou volbu - vyhovuje, koupí, pokud ne, jde jinam. To co mě vysírá mnohem víc jsou tyto negativní změny např. při FL nebo pouze dané MY. Zákazník se nic nedozví, potichu se změní malý text ve specifikaci a najednou např. z poloautomatické klimy je manuální (případ O2).
  15. attim

    Octavia III

    Pátral jsem po tom, ale nenašel jsem nic - ono to bez interní podpory v zařízení nepůjde. Mám za to, že se to objeví v O3 FL, ale kdo ví... Nicméně Seat začal do Leona dávat novou navigaci "High", což je imho obdoba Columbuse a ta nabízí MirrorLink. Každopádně podpora je zatím malá, Sony telefony pouze ve specifikaci 1.0, Samsung Note 4 a Note Edge v 1.1, HTC M8 v 1.1
×
×
  • Create New...