Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Při výměně hlavy mi tvrdili, že blok byl přeměřovat a kontrolovat nějakej technik a byl naprosto v pořádku. Navíc si myslím, kdyby to bylo špatně namontované (například ta hlava) tak by se to projevilo při tlakové zkoušce, kterou prý udělali a nic....dostala se ke mně ještě varianta chladiče výfukových plynů nebo chladič, ale ten by byl nejspíš vidět.

Vloženo

Osobní zkušenost se svým supem je taková, že co jsem začal jezdit dálnice a ten spodek chladiče je šutrama docela zrasenej, tak se ztrácí taky, ale třeba decka ročně. Neřeším to. Ptal jsem se v servisu, řekli mi, že kromě hlavy, chladiče, nějakých průsáků kolem trubek, může týct i pumpa. Ne drasticky, ale po těch ml. Nicméně, se to řeší až s rozvodama, že to kontrolují, jak odstrojí tuto část motoru. Takže tak.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké?

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké?

Tohle se mi stávalo u OI a i u Fabie I, žádný drama, kapalina v pohodě, bez úbytku a nezmrzlá. Je to fakt jenom špinavý čidlo, či kterýho ďasa a dělalo to jenom v zimě, nicméně - nic nepodceňovat a kontrolovat - lepší zvednout kapotu, než si potom drbat hlavu!

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak dnes jsem koukal na chladící kapalinu a něco ubylo,tak 2-3 dc.Na hladině je ale taková sraženina jako když by se nalilo mléko do čaje. :kol-44:

Editováno: , autor: Pavel 5
Vloženo

Voda v oleji udělá emulzi a na víčku je bílá pěna ale v nádržce to nevypadá na mastnotu,je to taková bílá sraženina na povrchu.Loni jsem nouzově nalil vodu z vodovodu.Po vypuštění vše nevyteklo a dolil jsem destilku.Že by to mohlo něco udělat.

Vloženo

Před rokem ale před tím spadla hadice u chldiče a byl jsem nucen dolít vodu z vodovodu.Když jsem ji potom vypustil tak jsem dolil kapalinu ale asi tři litry,voda tam nějaká zůstala.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Zdravím pánové

mohl by mi někdo poradit ? mám 2,0 PD 16V poslední dobou cca 1,5 měsíce dolévám 1dcl vody do nádobky. Teď se mi k tomu přidala kontrolka emise do dílny. Chci se zeptat může to být EGR ventil že prosakuje voda? Kolem něj něco sákne. Olej a víčko normál tlaky do nádobky taky žádné. Rozvody i s pumpou byly dělané nedávno. V nádobce jakoby voda černala od voleje. Pořád chci věřit tomu že to není hlava a těsnění neměl někdo něco podobného? Mám to chiplé pokles výkonu jsem nijak nepozoroval turbo bylo čištěné. Na diagnostice jsem byl řekli mi že ten EGR ventil by to být mohl. Díky 

Editováno: , autor: candle
Vloženo

Tak nový poznatek,po propláchnutí a ujeto cca 200 km znova proplach,zaze nějaké km a vypuštění,nalitá nová chladicí směs a po týdnu absolutně čistá.Tak se tam něco srazilo,stáří kapaliny,voda z vodovodu,nevim,ale vše je OK.Tak když se něco takového objeví nemá cenu hned dávat auto do servisu.Ty si vždy něco najdou aby měli kšeft.

Vloženo

Tak mám po opravě nakonec to dopadlo dobře bylo to těleso škrtící klapky + teče mi chladič takže úleva :) hlava a motor jsou podle autorizovaného servisu ve skvělé formě na to že má 270000 (auto podle tech. 11.10.2005 registrace takže s trochou štěstí se mi ta praskající hlava vyhla mám dovoz dánsko vyráběno v německu tak snad po takovém nájezdu už by to mělo být v kupě) chladič nechám udělat na podzim oprava celkem cca 3200kč 

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo (editace)

Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B  -  Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin.  Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC  a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci.  To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů(  dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit  a kolik to stoji.

Editováno: , autor: indet
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...