Wittmann Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-zjisteni-verze-hlavy-octavia-ii-2-0-tdi-pd-bkd-743.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 5. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2017 Ano dle návodu z OC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noobah Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji. Nemáš ji ještě náhodou? Já ze potkat takhle čestného prodejce to je radost. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 Co myslíš hlavu nebo Octavii? Když už jsem loni dal Octavii do pořádku tak jsem ji nadělil letos ještě nový startér origo specifikace Bosch ( odstraněni 4 sekundových teplých startů) a malý origo ventilátor VDO. Poté mi jak na potvoru prdla levá přední pružina a zdálo se mi jako blbost měnit jen pružiny, tak jsem vyměnil i přední tlumiče ( použity originálni VAG ) a uloženi tlumičů ( jinak zadni tlumiče se dělali taky origo VAG ve 180tKm, tak ty mají něco přes 55tKm- což není moc). Take díky v minulosti odcházející dvou hmotě byl již načlej silenblok na převodovce. Vyměnil jsem preventivně všechny silenbloky uloženi motoru a převodovky a protože už byli nepohyblivé excentry na zadní nápravě, vyměnil jsem i je ( klasika u OII nejde nastavit geometrie zadní nápravy) . Do auta jsem investoval peníze, protože mam rad když věci fungují jak mají a hlavně jsem jej neplánoval prodat. Bohužel mi udělal otec čáru přes rozpočet a v půlce března si objednal Tiguan Allspace a že mi přenechá svého velmi zachovalého Superba II 1.8 TSI. Teď mám dilema prodat Octavii a vzit si Superba s jasnou minulosti v pěkném stavu, nebo si raději nechat Octavii, protože ty peníze co jsem do Octavie nasypal je málo kdo ochoten zohlednit. A já auto pod cenu prodávat nechci. Vím co mám a většinu problémů daného modelu a motorizace jsem vyřešil. Jak bude čas tak přezuji na letni, nafotím aktuální stav auta a dám tady inzerát, kdyby měl někdo případně vážnější zájem. Čau Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feralxdftw Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 zdravim, ten povlak na vicku od oleje se vytvori jen po jizde (zahratem mototru) nebo je tam porad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 (editace) smazat Editováno: 30. Říjen 2018, autor: pjdefort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejwon Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Zdravim, mám dotaz ohledně chladící kapaliny..... Ve firemním autě to hlásí málo kapaliny. Auto stáhlo bylo pod minimem tak jsem dolil, logicky přestalo signalizovat. Záhada je v tom že druhý den to signalizovalo znovu, kolega povolil trochu ventil voda se vrátila a máme nad maximem....umí to někdo vysvětlit?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.