Přejít na obsah

ztrácející se chladící kapalina


Pavel K

Doporučené příspěvky

Mám ji,ale asi neprodám.Nechci,aby si ji někdo(byď zavařenou)za těžký peníz s vidinou ušetrení par tisíc do auta dal a pak za nejaký měsíc kurvov..že zas voda mizne a prachy v háji.To ji rači hodím před barák a nejaký "zběrač kovu"si za ni pořídí nějaký kvalitní krabičák :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to já se nerozhodiji,určitě u mne chvíli vydrží.

Střiky maj za sebou cca 30000km,turbo ješte o něco míň

Bylo měněno ještě minulím majitelem.(doklad samo od toho mám)auto v podstatě nemá ani kosmetické vady.

Bylo doveženo jako individuální dovoz přímo od majitele.žádný bazar

To bych ho měl hodit do áček a koupit něco jinýho a čekat co se stane?Je fakt že při koupi jsem tu hlavu podcenil věděl jsem že u 2.0tdi je problémová,no myslel jsem,že už to má za sebou.Při koupi mělo auto cca 230000km.kdo by řek,že tá původní sračková hlava tolik vydrží.No co už,stalo se užto neřeším.Konečně jezdím bez toho,abych po každé cestě koukal pod kapotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je teda mazec, 256 000 km na vznětovém motoru a takováhle šílená oprava, peníze ušetřené na palivu oproti zážehové verzi jsou náhle fuč.

Proklínal jsem mého R megane 1.6e za těsnění pod hlavou (pak jsem si koupil O1) ale jak čtu zdejší fórum co se vyskutuje na současných motorech za šílenosti  tak teď, když mu už zbývá rok do vrakáče říkám, jaké to je spolehlivé a finančně nenáročné auto :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím,

 

mám OII 2.0 103 kW a nedávno mi při delší cestě mi začal počítač hlásit, že mi chybí chladící kapalina. Tak jsem se ji chystal doplnit, ale jakmile jsem otevřel víčko, tak se ozval zvuk nasávání vzduchu a kapalina vyběhla na původní hodnotu (i když menší únik tam byl).

Prosím o radu co s tím. Považuji to za drobotinu, a nechci to dávat do servisu (např. ucpaná hadička nebo přetlakový ventil apod.).

 

Díky moc za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

zdravím, mám další poznatek. Při hlášce že není chladící kapalina jsem otevřel víčko od expanzní nádobky, a při pohledu do ní jsem si všiml, že to vní pěkně bublá ( jako v akvárku ), to je asi špatně. Že by špatné těsnění pod hlavou ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak mě spadla hadice u chladiče a vše vyteklo.Neznal jsem přesnou příčinu tak jsem tam dal jen vodu z vodovodu.Po vyřešení jsem sundal hadici a vodu vypustil.Nalil fridex 3 litry a asi litr destilky.To znamená že tam cca 3L zustala voda z vodovodu.Je to problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi se mi na Oll taky ztrácela chl. kapalina. Zjištěna netěsnost na chladiči. Před výměnou chladiče v servisu zkusili nasypat do okruhu nějakej prášek (stál asi 200,-) kterej by tu netěsnost měl ucpat. Kupodivu se povedlo, je to cca 5 let a chladič pořád drží

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím,

 

mám OII 2.0 103 kW a nedávno mi při delší cestě mi začal počítač hlásit, že mi chybí chladící kapalina. Tak jsem se ji chystal doplnit, ale jakmile jsem otevřel víčko, tak se ozval zvuk nasávání vzduchu a kapalina vyběhla na původní hodnotu (i když menší únik tam byl).

Prosím o radu co s tím. Považuji to za drobotinu, a nechci to dávat do servisu (např. ucpaná hadička nebo přetlakový ventil apod.).

 

Díky moc za radu

ahoj tak jak jsi dopadl uz se ti podarilo tuto vec s chladici kapalinou vyresit ma 2.0 TDI 103 kw typ motora BKD a presne tohle mi zacal delat asi pred mesicem,zatim jsem s tim nic nedelal jen jsem povolil tlakovy uzaver , dik za kazdy tip jak tuto zavadu odstranit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute, straca sa mi chladiaca kvapalina ale len velmi malo, v nadobke ziadne znamky oleja ani pod olejovym vickom ziadna pena ani nic len olej, nikde som nevidel ze by to tieklo, biely dym z vyfuku nikdy nesiel, vykon motora stale rovnaky, po zahriati motora je nadobka natlakovana a po otvoreni si odfukne a kvapalina vystupi vysie...

dnes som kupil tu zmes na utesnenie chladiacej sustavy od liqui moly tak som zvedavy ci to pomoze...ak nie...viete poradit co s tym je alebo ako prist na pricinu?

BKD 12/2007

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

vím, že na téma ztráta chladící kapaliny je tu mnoho příspěvků a odpovědí, ale jsem v situaci, kdy už jsem vyčerpal snad všechny možné varianty servisu....pokud by někdo měl podobný problém, setkal se s tím nebo věděl o někom, kdo by si věděl rady, potěší mě jakýkoliv návrh.....

Můj problém je ten, že se mi ztrácí chladící kapalina. V autorizovaném servisu byla vyměněna hlava, včetně těsnění a podobných věcí co k tomu patří. Po výměně problém přetrvával a ztrácelo se množství cca 300 ml / 150 - 200 km!!! V servise mi ale řekli, že udělali tlakovou zkoušku a všude bylo sucho (podle nich).

Následovala naivní výměna víčka expanzní nádobky a kupodivu se "dojezd" posunul o 50 - 100 km. Nedávno jsem ještě zkusil poslední věc, která mě napadla a to výměnu vodní pumpy a termostatu. A teď jsem schopen s autem dojet cca 700 km.

Pod autem je sucho, žadný únik není patrný ani v motorovém prostoru, motor se za jízdy nepřehřívá. V podstatě jen dolívám a NĚKDE se to ztrácí....

 

Prosím o jakoukoliv radu.

 

Info o autě:

 

Škoda Octavia II combi, 2.0 TDI RS PD, rok výroby 2006, kód motoru BMN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...