Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to manželka taky řilala...prý mam být rád když najdu pod stromečkem lahváča :D

:kol-98:  :kol-47:  :kol-33:

Ještě jsem zapoměl na výplach chladicí soustavy a novou expanzní nádobku

to už sú len drobnosti :D

Tu starou hlavu nemas? Ja bych ji koupil :) bude stacit zavarit a jeste neco pojezdi

Mám ji,ale asi neprodám.Nechci,aby si ji někdo(byď zavařenou)za těžký peníz s vidinou ušetrení par tisíc do auta dal a pak za nejaký měsíc kurvov..že zas voda mizne a prachy v háji.To ji rači hodím před barák a nejaký "zběrač kovu"si za ni pořídí nějaký kvalitní krabičák :D

pěkný pěkný... to je tedy pěkná závádíčka, druhá věc jak se k tomu aut chovali předchozí majitelé apod... čoveče v téhle chvíli bych se dost rozhodoval, jestli to auto neposlat pryč, protože to je randál :D

No to já se nerozhodiji,určitě u mne chvíli vydrží.

Střiky maj za sebou cca 30000km,turbo ješte o něco míň

Bylo měněno ještě minulím majitelem.(doklad samo od toho mám)auto v podstatě nemá ani kosmetické vady.

Bylo doveženo jako individuální dovoz přímo od majitele.žádný bazar

To bych ho měl hodit do áček a koupit něco jinýho a čekat co se stane?Je fakt že při koupi jsem tu hlavu podcenil věděl jsem že u 2.0tdi je problémová,no myslel jsem,že už to má za sebou.Při koupi mělo auto cca 230000km.kdo by řek,že tá původní sračková hlava tolik vydrží.No co už,stalo se užto neřeším.Konečně jezdím bez toho,abych po každé cestě koukal pod kapotu.

To je teda mazec, 256 000 km na vznětovém motoru a takováhle šílená oprava, peníze ušetřené na palivu oproti zážehové verzi jsou náhle fuč.

Proklínal jsem mého R megane 1.6e za těsnění pod hlavou (pak jsem si koupil O1) ale jak čtu zdejší fórum co se vyskutuje na současných motorech za šílenosti  tak teď, když mu už zbývá rok do vrakáče říkám, jaké to je spolehlivé a finančně nenáročné auto :kol-28:

  • 10 měsíců později...

Zdravím,

 

mám OII 2.0 103 kW a nedávno mi při delší cestě mi začal počítač hlásit, že mi chybí chladící kapalina. Tak jsem se ji chystal doplnit, ale jakmile jsem otevřel víčko, tak se ozval zvuk nasávání vzduchu a kapalina vyběhla na původní hodnotu (i když menší únik tam byl).

Prosím o radu co s tím. Považuji to za drobotinu, a nechci to dávat do servisu (např. ucpaná hadička nebo přetlakový ventil apod.).

 

Díky moc za radu

  • 1 měsíc později...

cau,vyresils to nejak nebo co to zpusobovalo?diky

  • 2 měsíce později...
  • Autor

zdravím, do dnes nevyřešeno, bylo to v servisu a místo úniku kapaliny nenašel. Zkusil jsem vyměnit víčko u nádobky a bez výsledku.

kód motora?

s tou klimou to ale nesouví, že?

popravde som si u toho tú klímu ani nevšimol :kol-32:  ...len ten únik vody

  • 1 měsíc později...
  • Autor

zdravím, mám další poznatek. Při hlášce že není chladící kapalina jsem otevřel víčko od expanzní nádobky, a při pohledu do ní jsem si všiml, že to vní pěkně bublá ( jako v akvárku ), to je asi špatně. Že by špatné těsnění pod hlavou ???

To by byla ta pozitivnější a levnější ,kdyby to bylo těsnění pod hlavou .Horší by to byla kdyby byla prdla hlava ,ale i ta se dá zavařit

Už se tě ptal Libero - jaký je kód motoru? Není to náhodou BKD? Na hlavě motoru je nahoře (na přední hraně pod těma trubičkama) číslo, je uvozeno píslemen A, B nebo C. Hlavy A a B hodně praskaj

  • 1 měsíc později...

Tak mě spadla hadice u chladiče a vše vyteklo.Neznal jsem přesnou příčinu tak jsem tam dal jen vodu z vodovodu.Po vyřešení jsem sundal hadici a vodu vypustil.Nalil fridex 3 litry a asi litr destilky.To znamená že tam cca 3L zustala voda z vodovodu.Je to problém?

Kdysi se mi na Oll taky ztrácela chl. kapalina. Zjištěna netěsnost na chladiči. Před výměnou chladiče v servisu zkusili nasypat do okruhu nějakej prášek (stál asi 200,-) kterej by tu netěsnost měl ucpat. Kupodivu se povedlo, je to cca 5 let a chladič pořád drží

  • 5 měsíců později...

Zdravím,

 

mám OII 2.0 103 kW a nedávno mi při delší cestě mi začal počítač hlásit, že mi chybí chladící kapalina. Tak jsem se ji chystal doplnit, ale jakmile jsem otevřel víčko, tak se ozval zvuk nasávání vzduchu a kapalina vyběhla na původní hodnotu (i když menší únik tam byl).

Prosím o radu co s tím. Považuji to za drobotinu, a nechci to dávat do servisu (např. ucpaná hadička nebo přetlakový ventil apod.).

 

Díky moc za radu

ahoj tak jak jsi dopadl uz se ti podarilo tuto vec s chladici kapalinou vyresit ma 2.0 TDI 103 kw typ motora BKD a presne tohle mi zacal delat asi pred mesicem,zatim jsem s tim nic nedelal jen jsem povolil tlakovy uzaver , dik za kazdy tip jak tuto zavadu odstranit

Také mi to u motoru BKD dělalo.Nalil jsem so nádržky ten plnič a už je vše v pořádku

caute, straca sa mi chladiaca kvapalina ale len velmi malo, v nadobke ziadne znamky oleja ani pod olejovym vickom ziadna pena ani nic len olej, nikde som nevidel ze by to tieklo, biely dym z vyfuku nikdy nesiel, vykon motora stale rovnaky, po zahriati motora je nadobka natlakovana a po otvoreni si odfukne a kvapalina vystupi vysie...

dnes som kupil tu zmes na utesnenie chladiacej sustavy od liqui moly tak som zvedavy ci to pomoze...ak nie...viete poradit co s tym je alebo ako prist na pricinu?

BKD 12/2007

Zdravím,

 

vím, že na téma ztráta chladící kapaliny je tu mnoho příspěvků a odpovědí, ale jsem v situaci, kdy už jsem vyčerpal snad všechny možné varianty servisu....pokud by někdo měl podobný problém, setkal se s tím nebo věděl o někom, kdo by si věděl rady, potěší mě jakýkoliv návrh.....

Můj problém je ten, že se mi ztrácí chladící kapalina. V autorizovaném servisu byla vyměněna hlava, včetně těsnění a podobných věcí co k tomu patří. Po výměně problém přetrvával a ztrácelo se množství cca 300 ml / 150 - 200 km!!! V servise mi ale řekli, že udělali tlakovou zkoušku a všude bylo sucho (podle nich).

Následovala naivní výměna víčka expanzní nádobky a kupodivu se "dojezd" posunul o 50 - 100 km. Nedávno jsem ještě zkusil poslední věc, která mě napadla a to výměnu vodní pumpy a termostatu. A teď jsem schopen s autem dojet cca 700 km.

Pod autem je sucho, žadný únik není patrný ani v motorovém prostoru, motor se za jízdy nepřehřívá. V podstatě jen dolívám a NĚKDE se to ztrácí....

 

Prosím o jakoukoliv radu.

 

Info o autě:

 

Škoda Octavia II combi, 2.0 TDI RS PD, rok výroby 2006, kód motoru BMN.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.