Říjen 3, 20159 r Při výměně hlavy mi tvrdili, že blok byl přeměřovat a kontrolovat nějakej technik a byl naprosto v pořádku. Navíc si myslím, kdyby to bylo špatně namontované (například ta hlava) tak by se to projevilo při tlakové zkoušce, kterou prý udělali a nic....dostala se ke mně ještě varianta chladiče výfukových plynů nebo chladič, ale ten by byl nejspíš vidět.
Říjen 4, 20159 r Osobní zkušenost se svým supem je taková, že co jsem začal jezdit dálnice a ten spodek chladiče je šutrama docela zrasenej, tak se ztrácí taky, ale třeba decka ročně. Neřeším to. Ptal jsem se v servisu, řekli mi, že kromě hlavy, chladiče, nějakých průsáků kolem trubek, může týct i pumpa. Ne drasticky, ale po těch ml. Nicméně, se to řeší až s rozvodama, že to kontrolují, jak odstrojí tuto část motoru. Takže tak.
Listopad 7, 20159 r Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké?
Listopad 7, 20159 r Zkus zubním kartáčkem projet ty drátky ( čidlo ) v expanzní nádobce. Občas se na něm vytvoří povlak a hlásí zavádějící informaci o nedostatku kapaliny.
Leden 19, 20169 r Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké? Tohle se mi stávalo u OI a i u Fabie I, žádný drama, kapalina v pohodě, bez úbytku a nezmrzlá. Je to fakt jenom špinavý čidlo, či kterýho ďasa a dělalo to jenom v zimě, nicméně - nic nepodceňovat a kontrolovat - lepší zvednout kapotu, než si potom drbat hlavu!
Květen 11, 20169 r Tak dnes jsem koukal na chladící kapalinu a něco ubylo,tak 2-3 dc.Na hladině je ale taková sraženina jako když by se nalilo mléko do čaje. Upraveno Květen 11, 20169 r od Pavel 5
Květen 12, 20169 r Voda v oleji udělá emulzi a na víčku je bílá pěna ale v nádržce to nevypadá na mastnotu,je to taková bílá sraženina na povrchu.Loni jsem nouzově nalil vodu z vodovodu.Po vypuštění vše nevyteklo a dolil jsem destilku.Že by to mohlo něco udělat.
Květen 12, 20169 r Přidávám foto,není to mastné.Je to na ubrousku a v kelímku http://pavka-5.rajce.idnes.cz/Auto#P5120019.jpg http://pavka-5.rajce.idnes.cz/Auto#P5120018.jpg Upraveno Květen 12, 20169 r od Pavel 5
Květen 12, 20169 r Před rokem ale před tím spadla hadice u chldiče a byl jsem nucen dolít vodu z vodovodu.Když jsem ji potom vypustil tak jsem dolil kapalinu ale asi tři litry,voda tam nějaká zůstala.
Květen 12, 20169 r Ne,jen po chladící kapalině.Není to smíchané s vodou plave to na povrchu .Je to jako zdrclá šlehačka naředěná.
Květen 17, 20169 r Tak jsem dnes vyčistil nádržku,tohle tam je.Jak nejlépe propláchnout celý systém,není problém když bude zavřený termostat?
Květen 26, 20169 r Zdravím pánové mohl by mi někdo poradit ? mám 2,0 PD 16V poslední dobou cca 1,5 měsíce dolévám 1dcl vody do nádobky. Teď se mi k tomu přidala kontrolka emise do dílny. Chci se zeptat může to být EGR ventil že prosakuje voda? Kolem něj něco sákne. Olej a víčko normál tlaky do nádobky taky žádné. Rozvody i s pumpou byly dělané nedávno. V nádobce jakoby voda černala od voleje. Pořád chci věřit tomu že to není hlava a těsnění neměl někdo něco podobného? Mám to chiplé pokles výkonu jsem nijak nepozoroval turbo bylo čištěné. Na diagnostice jsem byl řekli mi že ten EGR ventil by to být mohl. Díky Upraveno Květen 26, 20169 r od candle
Květen 26, 20169 r Samotny EGR ventil tezko. Ale pokud tam mas i chladic vyfukovych plynu, tak ten by to byt mohl.
Květen 28, 20169 r Samotny EGR ventil tezko. Ale pokud tam mas i chladic vyfukovych plynu, tak ten by to byt mohl. nemám
Květen 28, 20169 r Tak nový poznatek,po propláchnutí a ujeto cca 200 km znova proplach,zaze nějaké km a vypuštění,nalitá nová chladicí směs a po týdnu absolutně čistá.Tak se tam něco srazilo,stáří kapaliny,voda z vodovodu,nevim,ale vše je OK.Tak když se něco takového objeví nemá cenu hned dávat auto do servisu.Ty si vždy něco najdou aby měli kšeft.
Červen 1, 20169 r Tak mám po opravě nakonec to dopadlo dobře bylo to těleso škrtící klapky + teče mi chladič takže úleva hlava a motor jsou podle autorizovaného servisu ve skvělé formě na to že má 270000 (auto podle tech. 11.10.2005 registrace takže s trochou štěstí se mi ta praskající hlava vyhla mám dovoz dánsko vyráběno v německu tak snad po takovém nájezdu už by to mělo být v kupě) chladič nechám udělat na podzim oprava celkem cca 3200kč
Červenec 30, 20169 r zdravim hosi jelikoz jsem totalni antitalent na auta tak pisi sem..... Upraveno Červenec 30, 20169 r od Pawouk Duplicitní příspěvek.
Březen 11, 20178 r Zdravim. Nemate nekdo zkusenost s unikem vody u motoru BKD? Bez nejaky priznaku-nejde do oleje,startuje normalne,jen se ztraci voda. Diky za pripadne info.
Září 19, 20177 r Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji. Upraveno Září 19, 20177 r od indet
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.