Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Při výměně hlavy mi tvrdili, že blok byl přeměřovat a kontrolovat nějakej technik a byl naprosto v pořádku. Navíc si myslím, kdyby to bylo špatně namontované (například ta hlava) tak by se to projevilo při tlakové zkoušce, kterou prý udělali a nic....dostala se ke mně ještě varianta chladiče výfukových plynů nebo chladič, ale ten by byl nejspíš vidět.

Osobní zkušenost se svým supem je taková, že co jsem začal jezdit dálnice a ten spodek chladiče je šutrama docela zrasenej, tak se ztrácí taky, ale třeba decka ročně. Neřeším to. Ptal jsem se v servisu, řekli mi, že kromě hlavy, chladiče, nějakých průsáků kolem trubek, může týct i pumpa. Ne drasticky, ale po těch ml. Nicméně, se to řeší až s rozvodama, že to kontrolují, jak odstrojí tuto část motoru. Takže tak.

  • 1 měsíc později...

Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké?

Zkus zubním kartáčkem projet ty drátky ( čidlo ) v expanzní nádobce. Občas se na něm vytvoří povlak a hlásí zavádějící informaci o nedostatku kapaliny.

  • 4 týdny později...

Me ubyde kapalina vzdy na podzim kdyz jdou teploty k nule

  • 1 měsíc později...

Voda se neztrácí ale když stojí auto venku a je kolem 0° tak při nastartování počítač hlásí že je málo chladící kapaliny.Po vypnutí motoru a znovu nastartování vše OK.Vadné asi nějaké čidlo.Ale jaké?

Tohle se mi stávalo u OI a i u Fabie I, žádný drama, kapalina v pohodě, bez úbytku a nezmrzlá. Je to fakt jenom špinavý čidlo, či kterýho ďasa a dělalo to jenom v zimě, nicméně - nic nepodceňovat a kontrolovat - lepší zvednout kapotu, než si potom drbat hlavu!

  • 3 měsíce později...

Tak dnes jsem koukal na chladící kapalinu a něco ubylo,tak 2-3 dc.Na hladině je ale taková sraženina jako když by se nalilo mléko do čaje. :kol-44:

Upraveno od Pavel 5

Tak to bych tipoval na těsnění pod hlavou. :kol-29:

Voda v oleji udělá emulzi a na víčku je bílá pěna ale v nádržce to nevypadá na mastnotu,je to taková bílá sraženina na povrchu.Loni jsem nouzově nalil vodu z vodovodu.Po vypuštění vše nevyteklo a dolil jsem destilku.Že by to mohlo něco udělat.

Kdy jsi naposledy měnil chladící kapalinu??

Před rokem ale před tím spadla hadice u chldiče a byl jsem nucen dolít vodu z vodovodu.Když jsem ji potom vypustil tak jsem dolil kapalinu ale asi tři litry,voda tam nějaká zůstala.

A tak mě napadá nesmrdí to trochu po naftě?

Ne,jen po chladící kapalině.Není to smíchané s vodou plave to na povrchu .Je to jako zdrclá šlehačka naředěná.

Tak jsem dnes vyčistil nádržku,tohle tam je.Jak nejlépe propláchnout celý systém,není problém když bude zavřený termostat?P5170022.jpg?ver=0P5170020.jpg?ver=0

  • 2 týdny později...

Zdravím pánové

mohl by mi někdo poradit ? mám 2,0 PD 16V poslední dobou cca 1,5 měsíce dolévám 1dcl vody do nádobky. Teď se mi k tomu přidala kontrolka emise do dílny. Chci se zeptat může to být EGR ventil že prosakuje voda? Kolem něj něco sákne. Olej a víčko normál tlaky do nádobky taky žádné. Rozvody i s pumpou byly dělané nedávno. V nádobce jakoby voda černala od voleje. Pořád chci věřit tomu že to není hlava a těsnění neměl někdo něco podobného? Mám to chiplé pokles výkonu jsem nijak nepozoroval turbo bylo čištěné. Na diagnostice jsem byl řekli mi že ten EGR ventil by to být mohl. Díky 

Upraveno od candle

Samotny EGR ventil tezko. Ale pokud tam mas i chladic vyfukovych plynu, tak ten by to byt mohl. :kol-32:

Samotny EGR ventil tezko. Ale pokud tam mas i chladic vyfukovych plynu, tak ten by to byt mohl. :kol-32:

nemám :(

Tak nový poznatek,po propláchnutí a ujeto cca 200 km znova proplach,zaze nějaké km a vypuštění,nalitá nová chladicí směs a po týdnu absolutně čistá.Tak se tam něco srazilo,stáří kapaliny,voda z vodovodu,nevim,ale vše je OK.Tak když se něco takového objeví nemá cenu hned dávat auto do servisu.Ty si vždy něco najdou aby měli kšeft.

Tak mám po opravě nakonec to dopadlo dobře bylo to těleso škrtící klapky + teče mi chladič takže úleva :) hlava a motor jsou podle autorizovaného servisu ve skvělé formě na to že má 270000 (auto podle tech. 11.10.2005 registrace takže s trochou štěstí se mi ta praskající hlava vyhla mám dovoz dánsko vyráběno v německu tak snad po takovém nájezdu už by to mělo být v kupě) chladič nechám udělat na podzim oprava celkem cca 3200kč 

  • 1 měsíc později...

zdravim hosi jelikoz jsem totalni antitalent na auta tak pisi sem.....

Upraveno od Pawouk
Duplicitní příspěvek.

Založils na to téma, kolikrát se na to ještě hodláš ptát? Příspěvek smazán.

  • 7 měsíců později...

Zdravim. Nemate nekdo zkusenost s unikem vody u motoru BKD? Bez nejaky priznaku-nejde do oleje,startuje normalne,jen se ztraci voda. Diky za pripadne info.

  • 6 měsíců později...

Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B  -  Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin.  Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC  a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci.  To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů(  dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit  a kolik to stoji.

Upraveno od indet

  • 1 měsíc později...

Indet, jak jsi zjistil, jakou mas revizi te hlsvy?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.