Kaplan Vloženo 16. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2010 Zdravim, poslední dobou se mi stává , že mi auto za jízdy chcípne. Stáva se to při nižších rychlostech a nižších rychlostních stupních. Vždy tomu předchází tuhnutí posilovače a kontrolka nabíjení.... Poté auto chcípne a já jedu jak s tankem... Vozidlo jde ihned bez problému nastartovat... Stává se mi to především při vlhkém počasí. Napadá Vás něco? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanezz 1.6 Vloženo 16. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2010 Čauves,a to ti zdechne při zařazený rychlosti?To asi ne viď? Mě to dělala při vyřazení nebo při brždění motorem poté neutrál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaplan Vloženo 18. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Čauves,a to ti zdechne při zařazený rychlosti?To asi ne viď? Mě to dělala při vyřazení nebo při brždění motorem poté neutrál i při zařazený rychlosti... třeba brždění motorem. Většinou na kruháči, parkovišti a tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanezz 1.6 Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 ...koukni se na podtlakovou trubičku co vede od motoru k brdovýmu válci,ta většinou bývá prasklá - stála mě 715kč (ale vidět to moc není) a pak to chcípe,teda u mě to dělalo,nebo to může být i Hallův snímač otáček(asi 1500kč),ten sem měnil taky ale mám motor 1.6 SR,snad ti moje rady k něčemu budou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaplan Vloženo 21. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 ...koukni se na podtlakovou trubičku co vede od motoru k brdovýmu válci,ta většinou bývá prasklá - stála mě 715kč (ale vidět to moc není) a pak to chcípe,teda u mě to dělalo,nebo to může být i Hallův snímač otáček(asi 1500kč),ten sem měnil taky ale mám motor 1.6 SR,snad ti moje rady k něčemu budou Tak sem to dneska vic pokoumal a stava se to snad jen pri brzdeni... Staci lehce pribrzdovat, zacne problikavat kontrolka nabijeni a pak to chcipne... Takze spis ta podtlakova trubicka? Jen nechapu, co to muze mit spolecnyho s brzdama:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matyytam Vloženo 21. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 (editace) já teda nejsem zrovna odborník, ale ta podtlaková hadička je od posilovače brzd, měl jsem ji prasklou taky, výměna v servise 1273 Kč, měnil jsem to před jízdou tak jsem to neřešil, jinak bych si ji vyměnil sám... stála by mě na netu 568,- v servise si řekli 890,-+práce Editováno: 21. Srpen 2010, autor: matyytam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanezz 1.6 Vloženo 22. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2010 Tak sem to dneska vic pokoumal a stava se to snad jen pri brzdeni... Staci lehce pribrzdovat, zacne problikavat kontrolka nabijeni a pak to chcipne... Takze spis ta podtlakova trubicka? Jen nechapu, co to muze mit spolecnyho s brzdama:/ to bude určitě ono ,taky sem nechápal jak to tam je vyřešený ale koupil sem tu podtlakovku,sám se ji vyměnil a bylo po chcípání a zatim je to v pohodě - už 2roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaplan Vloženo 6. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2010 To se mi nějak nezdá... Dneska sem konečně rozjel diagnostiku a vyjelo mi tohle: 4 Nalezeny chyby: 01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) 26-00 - vystup otevren 00575 - Tlak v sacim potrubi 11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-00 - - 00282 - Ovladac skrtici klapky (V60) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanezz 1.6 Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 To se mi nějak nezdá... Dneska sem konečně rozjel diagnostiku a vyjelo mi tohle: 4 Nalezeny chyby: 01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) 26-00 - vystup otevren 00575 - Tlak v sacim potrubi 11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-00 - - 00282 - Ovladac skrtici klapky (V60) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky Jestli si dobře pamatuju tak ten magnetický ventil mi v diagnostice vyjel taky + tlak v sacím potrubí ,to bude ono to ostatní už je jen vlivem těch prvních chyb ... vyměnit tu podtlakovku,při nejhorším může být někde lupnutý to plastový sání na motoru nebo netěsnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scooby Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 Čauves,a to ti zdechne při zařazený rychlosti?To asi ne viď? Mě to dělala při vyřazení nebo při brždění motorem poté neutrál No a neviš co ty byla za chyba mne to taky dela tetkom na octavce a nevim co je stim....kdyz stojim anebo s neutralem zastavim tak mi to chcipne a uz neide naskocit az po hodke nebo nejde vubec naskocit....muzes mi poradit cim to je ze mi tak chcipa?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaur Vloženo 31. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2011 (editace) Čau, zkus vytáhnout pojistku č.43 (řídící jednotka motoru) je to pojistka na lambda sondu, vyhřívání lambda sondy, elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím a snímač množství nasávaného vzduchu. Mě to dělalo to samé. Diagnostika, servisy a nic. Pak jsem zkoušel proměřovat pojistky, vytáhl tu 43ku a jezdí, ani jednou už nechcípla. Akorát trochu kolísají otáčky. Nevím jestli jsem udělal dobře a jak je to možné, ale pořád jenom platit za nic? Prostě teďka jezdím. Editováno: 31. Červenec 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perjen Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Ahoj, uz jsem tu zkousel hledat na toto tema ale bohuzel nic souvisleho s mym problemem. Octavie chcipa za jizdy stylem ze zacnou padat otacky az na 0 az nakonec áuto chcipne musim otocit na prazdno klickem a pak az nastartuje .. Myslim ze je to urcajs privodem paliva bo byt to elektrika padnou hned otacky na 0. Jeste mam napovedu cim min benzinu tim auto chcip vic...nemam zkusenost s palivovym cerpadlem je na nem sitko? Pripadne jak se cisti? Diky vsem za jakkoukoliv radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 S rychlostí nebo bez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perjen Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 (editace) Oboji ;/ Editováno: 28. Září 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik1 Vloženo 2. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2011 měnil jsi čidlo teploty?? a co lambda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arthas Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Zdravímřeším problém u 1,8 agn.... za jízdy když je motor ohřátýobčas z ničeho nic začne cukat a motor zhasne, VAG nic neukazuje aškrtící klapka je vyčištěnáPo znovu nastartování jede motor v pohodě ale po nějakém čase to udělá znovunějaké rady čím by to mohlo být ?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arthas Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 nikdo nic ? Vyměnil jsem snímač otáček ale problém je stále stejný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elmarees Vloženo 17. Květen 2013 Sdílet Vloženo 17. Květen 2013 Myslel jsem že to fakt bude ten snímač otáček... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 Napadl mě ještě snímač tlaku a teploty sání, ale pokud vag nic nehlásí, tak to bude asi něco jiného. Zkusil bych kdyžtak projít i jiné snímače, mohl by to být taky jen kontakt v konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bomberman Vloženo 20. Září 2013 Sdílet Vloženo 20. Září 2013 Rovnaky problem je aj u mna. Idem idem a zrazu ucitim ako auto strati tah. Stlacim spojku a vidim ako rucicka otacok pada az nakoniec zdochne motor. Hned na to otocim klucom, znova nastartujem, normalne naskoci a bez problemov zas vsetko funguje. Co som vypozoroval, stava sa mi to skoro vzdy na tom istom useku, ktory jazdim do prace. Je to cca po 5-7 ubehnutom kilometri od nastartovania cize asi v tom ma prsty aj teplota. Motor este nebyva uplne zahriaty. Robi mi to uz asi rok, najskor sa to stavalo len raz do mesiaca, teraz uz 1-2 krat do tyzdna. Okrem toho funguje ako hodinky, staruje bez problemov studeny aj teply, volnobezne otacky stabilne, pri rozbiehani nesklbe ani ziadne ine neduhy. V servise sa tvarili, ze VAG nic nehlasi. Je mi jasne, ze toto je problem, ktory moze sposobovat milion veci a nez na to clovek pride, vymeni polovicu motora. Preto by bolo fajn keby sa ozval niekto, kto uz presne vie o co ide na zaklade popisanych priznakov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andour Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Potřeboval bych taky poradit. Mám stejný problém. Jedu po dálnici a najednou nic, jakoby došel benzín. Auto samovolně zpomaluje a třeba po 15 sek. to cukne a jede úplně normálně. Co jsem vypozoroval, tak to dělá jen pouze tehdy, když je v nádrži kolem "hladového oka" a méně. Nejezdím úplně nadoraz... Díky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
=bre@dy= Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 Čau, to jsem rad, ze v tom nejsem sam.... Mám 1.8T 2002 a začalo se mi to stávat při zaplým tempomatu tak kolem 120km/h. Zničeho nic cukne v motoru, vypne se tempomat, já začnu mačkat plyn jako že nevím co se děje, otáčky stále klesají na mačkání plynu vubec nereagují, rožne se kontrolka elektroniky motoru, potom ESP a motor zhasne. Takže zastavim, nastartuju, všechny kontrolky zhasnou a jede se na novo. NECHÁPU!!! A nebo mi nastanou ty samý příznaky, když chci od 120km/h nahoru někoho na dálnici předjet.... Cukne to a už se vezu.... Ve Škodovce si s tím neví rady, diagnostika nic moc neukazuje... vymenil jsem čidlo teploty, lambda sondy, termostat, baterii, vyčistil škrtící klapku, ale dělá to furt. Dělá mi to už i v jednom místě opakovaně: Jedu z Olomouce směr Prostějov a za Benzinou z kopce dolu vyřadím.... pod kopcem zařadím 5ku a CUK CUK a jsem tam znovu. Tak jsem to zkusil sjet s tempomatem i bez a vzdy to same.... CO S TÍM ??? KDE JSOU TY ČASY KDY JSEM JEZDIL 200KM/H..... Poradí někdo prosím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drrdavid@azet.sk Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Kupil som rsku pred mesiacom a teraz mi to spravilo. Vyplo motor a slapal som na plynovy pedal a nic. Tak som podradil a motor naskocil. Zatial som nebol na vag no chystam sa. Co čítam môže to by váha vzduchu alebo nejaka podtlakova hadicka. Poradte niekto kto toto už vyriešil. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andour Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 (editace) Vyměnil jsem palivoný filtr, palivové čerpadlo. Zatím se závada neprojevila, protože nejezdím na rezervu. Zatím všechno v pořádku. Jak říkám, tato závada se mi projevila jen když mi svítilo hladové oko, takže to možná bude souviset s palivem, nebo s tlakem, atd...Já, když jsem podřadil, tak to neudělalo vůbec nic. Podřazoval jsem ze 120km/h až na 30km/h a pak najednou škub a jelo úplně v pohodě. Až budu vědět víc, ozvu se. Editováno: 2. leden 2014, autor: Andour Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drrdavid@azet.sk Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Zajtra idem na VAQ potom dám vedieť čo ukázalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.