Přejít na obsah

Z FSII na FSIII dá sa ?


osud7

Doporučené příspěvky

Dal som aj vyhľadávanie ,no nič podstatné som nenašiel. Mohol by niekto zistiť poradiť či sa dajú FSII kotúče a strmene vymeniť za väčšie FSIII bez iných úprav na náprave? Brzdí to fakt na kočku a keď zoderiem tie FSII, tak by som dal radšej už väčšie.

Díky za názory -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal som aj vyhľadávanie ,no nič podstatné som nenašiel. Mohol by niekto zistiť poradiť  či sa dajú FSII kotúče a strmene vymeniť za väčšie FSIII bez iných úprav na náprave? Brzdí to fakt na kočku a keď zoderiem tie FSII, tak by som dal radšej už väčšie.

Díky za názory  -_-

To je zvláštní, nedávno se to tady řešilo a Jakr a spol. tvrdili, že to brzdí stejně.

Pro důkaz, že si to necucám z prstu: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=10901&st=50

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to čítal a inú skúsenosť teda mám. Jazdím dosť dlho na SDi, sú tam FS III to je jasné. Kupil som si svoje a bol som zhrozený ako to tupo brzdí. Neviem či je to sposobené len veľkosťou kotúča, alebo je tam iná mechanika aj koli ABS ,myslím silnejší brzdový valec. Na to bol tento príspevok založený, aby som sa dozvedel či su tam aj iné rozdiely. -_-B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ešte raz. Na SDI je ABS,FSIII,je tokombík, rv.01.

Na HTP 47kW nie je ABS,FSII,je krátka, rv.05

Brzdí to naozaj slabšie tak tupo.Pava to dobre vystihol v inom príspevku.Niekoľko krát som sa o tom presvedčil. Nemáš taký cit pri brzdení, keď na ten pedál musíš tak tlačiť. Je pravda ,že v mestskej premávke to skoro nepostrehneš , no pri prudšom brzdení tak okolo 100vky je to veľmi nepríjemné.

Na tom SDI keď na ten pedál šliapneš, brzdy sa zahriznú a neustupujú,v porovnaní s mojím HTP.

Preto by ma zaujímalo či je medzi FSII a FSIII aj iný rozdiel ako v kotúčoch a strmeňoch.

A beriem aj to že každé auto ma brzdy zabehnuté ináč,len tento prípad je o inom. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor jeste na to, jestli jedno auto ma brzdoveho asistenta a druhe ne.

Mam k dispozici dve naprosto totozny auta (lisi se jen barvou), ale jedno s (MR2006) a druhe bez (MR2005) asistenta a je to velkej rozdil v pocitu. Brzdna draha je srovnatelna, pocit z pedalu silne rozdilnej...

To auto s asistentem (od MR2006) ma takovej tupejsi nabeh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a je problem vyresen - auta s ABS maji mechanicky posilovac brzdneho ucinku, proto auta s ABS brzdi lepe. Ja jsem ridil FSII s ABS a moje FSIII ABS nema a ucinek brzd mi prijde stejny.

Není to tak, já ABS v autě nemám, bratr ano. Přesto to moje brzdí lépe. Já mám FS III (combi bez ABS), on FSII (krátkou s ABS)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pava: A ja to mam nejak zmenit nebo jak byla myslena ta tvoje citace?? Nebyl to taky tak trosku zbytecny prispevek? Respektive prispevek za kazdou cenu? Napsal jsem jen svoje zkusenosti - je v tom snad problem?

Já rozhodně nepíšu příspěvky za každou cenu, to hledej u jiných. Ostatně ty jsi admin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal som aj vyhľadávanie ,no nič podstatné som nenašiel. Mohol by niekto zistiť poradiť či sa dajú FSII kotúče a strmene vymeniť za väčšie FSIII bez iných úprav na náprave? Brzdí to fakt na kočku a keď zoderiem tie FSII, tak by som dal radšej už väčšie.

Díky za názory -_-

Ještě, když se vrátím k té prvotní otázce. Vyměnit to určitě půjde. Kromě kotoučů budeš muset vyměnit brzdové třmeny a desky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazka je, jestli ma cenu do toho investovat - jen origo novy trmen stoji cca +- 4500 Kc/ks, pridej kotouc +-1600 Kc/ks a desticky - sada za cca 1800 Kc.

Sakum prdum neco kolem 14000,- Kc a to jsem mozna neco prehlid...

Dodavam, ze to jsou origo nove dily za ofiko ceny - to jen pro rejpaly! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a je problem vyresen - auta s ABS maji mechanicky posilovac brzdneho ucinku, proto auta s ABS brzdi lepe. Ja jsem ridil FSII s ABS a moje FSIII ABS nema a ucinek brzd mi prijde stejny.

Není to tak, já ABS v autě nemám, bratr ano. Přesto to moje brzdí lépe. Já mám FS III (combi bez ABS), on FSII (krátkou s ABS)

pavo, pro me za me si klidne hod kamenem a muzes byt tisickrat presvedcen o tom, ze to tak neni.

Ja, JaKr a Bobik - jsme 3 kdo zkouseli rozdil mezi FSII s ABS a FSIII bez ABS a rozdil nikdo z nas nepoznal. Nepocitame do toho kriticka brzdeni - to jsme nezkouseli. Ale bezny provoz - a klidne me ted zase muzes negovat, ale at klidne napisou i kluci, ze to tak je.

Ted tady nebudu psat o tom, ze uznavas jen dve pravidla (Za prve - ty mas vzdycky pravdu a Za druhe - kdyz ji nahodou nemas, tak plati pravidlo cislo jedna), ale bud tak laskav, a pripominky o adminech si odpust.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež som uvažoval nad touto zmenou.Mam FS II bez ABS. Brzdí to podla mna dost slabo. :angry: Mal som možnost vyskušat Fabiu motoricky taku istu len brzdy mala

FS II s ABS.Pocit s tychto brzd bol v podstate rovnaky. <_< Tiež si myslim že vačšie

kotuče a platničky by mohli,"možno"mat lepší učinok. Ale to je len moj názor. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a je problem vyresen - auta s ABS maji mechanicky posilovac brzdneho ucinku, proto auta s ABS brzdi lepe. Ja jsem ridil FSII s ABS a moje FSIII ABS nema a ucinek brzd mi prijde stejny.

Není to tak, já ABS v autě nemám, bratr ano. Přesto to moje brzdí lépe. Já mám FS III (combi bez ABS), on FSII (krátkou s ABS)

pavo, pro me za me si klidne hod kamenem a muzes byt tisickrat presvedcen o tom, ze to tak neni.

Ja, JaKr a Bobik - jsme 3 kdo zkouseli rozdil mezi FSII s ABS a FSIII bez ABS a rozdil nikdo z nas nepoznal. Nepocitame do toho kriticka brzdeni - to jsme nezkouseli. Ale bezny provoz - a klidne me ted zase muzes negovat, ale at klidne napisou i kluci, ze to tak je.

Já se s tebou již dále hádat nehodlám, vidíš sám, že názor že brzdy FSII brzdí stejně jako FSIII máš jen ty a dva další, ostatní včetně mě mají zkušenost zcela jinou. Moje zkušenost není založena na doměnce, ale na praktické zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezis pavo, ty si snad sedis na vedeni.... Ja ti rikam, ze jsme zkouseli 3 naprosto identicke fabie HB. Jen jedna z nich mela FSII s ABS a zbyle dve byly FSIII bez ABS. A zkouseli jsme to vsichni nekolikrat. Jinym clenum jejich zkusenosti neberu - na ME to proste pusobilo, ze FSII s ABS nebrzdi vubec spatne. Vim, ze ty mas vzdy jinou zkusenost nez mam ja - to uz je proste zakon, my dva se nikdy neshodneme. Ale stejne tak jako ja akceptuju, ze podle tebe FSII brzdi hur, tak i kdyz to budes delat s velkym sebezaprenim, akceptuj i ty me, ok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...