Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

musím ale souhlasit s koktou, že lidi neumí zipovat a řadit se do pruhů. 

lidi znaj levej pruh když jedou jak s hnojem a když vidí kolonu, tak radši 20km před koncem pruhu najedou do pruhu který pokračuje, protože prostě jsou tak pitomý, že neznaj zip.

Souhlas a kdyz je predjedes jeste troubi a nebo se tam kamion schvalne nasere tak abys tam jed nemohl.

zip, to není tak časté, ale před chvílí jsem jel po kruháči a to je nářez, většina řidičů nezvládla kruháč, když sjíždí neblikají atd. U nás před kruháčem najíždím z vedlejší a když ten pitomec sjíždí bez blinkru, tak mám co dělat, abych se zařadil. Nejhorší je to, že bych byl viníkem....asi si pořídím kameru jako má žena 

  • Autor

Já blikám při sjíždění z kruháče jen pokud tam vidím auto, že hodlá najet. Nejsem trotl, abych blikal na prázdném kruháči :)

 

S tim ZIPem....fakt je, že když končí třeba pravej pruh (viz Bílá hora před tramvajema směr Hornbach), jsou všichni nacpaní dva kiláky v levém. Takže je všechny bez problému předjedu v tom volném pravém až ke konci pruhu a pak se tam nacpu. Někdy využiju toho, že někdo zachrápe s rozjezdem a nacpu se před něj, nebo hodim blinkr a oni mě prostě pustěj.  Fakt je, že se najde trotl, co tě pustit nechce v domění, že jsem vychcánek a hajzlík, co všechny předjel a on si to musel vystát....:)

  • Autor

Treo: musíš si pořídit lepší motor s rychlejší akcelerací :D (kamera to nezachrání)

Upraveno od Clint

koupil jsem poslední spolehlivou atmosféru VW  :-)

  • Autor

Ale jo, vždyť vím. Faktem je, že ta 1,6 MPI spolehlivá byla a nenáročná na údržbu.

to víš, když něco vyhoníš práškama, moc to nevydrží. Velké tlaky, velké výkony a malý motor, to není cesta vpřed. Mazda umí atmosféru se slušnou spotřebou. Kdyby se všichni chovali k  motorům slušněji, nechali je ohřát než jim šlápnou za krk, vydrží víc, když je dřete studené, dlouho nevydrží

prej poslední a co taková 3.6? to je nekvalitní atmoška? taky stará škola, teda nevím proč ji koncern říká V6, když je to jasný VR6 :D

 

je to tak, ať je 30 nad nulou nebo -5, tak clint otevře bránu, dá tomu plny kotel, zavře bránu a hned to rve na dálnici co to jde 160 a jede do práce. olej 101 stupnu zastaví, žádny dochlazování na co, dyt to je TSI :)

  • Autor

Tak to zase já šetrnej jsem, dokud není na oleji provozní teplota, tak tomu na krk nešlápnu, naopak se studeným motorem jezdím piánko, že mě předjížděj i cyklisté...

 

Ale Kokta, to je ras. Speciálně vyhledává dobu, kdy je venku nejchladněji. Jak je na teploměru -15 a méně, zaraduje se, zaklepe radostně trvalou a běží do auta. Sedne a plnej, okamžitě si představuje tu 3,6 VR6 a dokud tam nemá 6tis na otáčkoměru, na dvojku nepřeřadí....

Upraveno od Clint

tomu věříme :-)

To je perla za perlou  :_icon_smich2:

akorát já mam downsizing jako ty, takže ne :)

2) dsg si přeřadí samo i když kdokoliv nechce, takže se ti ten vtip moc nepovedl a kolegové co tě uznali za tu hlášku, tak jsou neznalý v oboru ;)

Upraveno od kokta7

žena má automat VW a tak mohu potvrdit, že kokta má pravdu, auto se rozhodne a zařadí si co chce :-). Lze to obejít manuálním řazením, kdy se rozšíří možnost mít větší rozsah otáček na rychlostní  stupeň, než převezme řízení automat. Jinak automatický automat je někdy fakt hovado :-)

je to tak no :( v kolonách to je super jak se to samo rozjíždí apod, ale občas když pomalu dobržduješ kruháč/křižovatku, tak to trošičku cuká, někdy než sešlápne plyn i přes kickdown, tak se rozmýšlí apod... ale v celku to DSG není špatné.

já bych si na něj rychle zvykl, žena jezdí po Praze s automatem a já jezdím dálky, když jsem jel Španělsko, tak to byla pětka 250 -300 km, odřadit dolů, káva a dořadit pětku a zase 250 -300 km :-)

Aha tak ze si odradil dolu, ve 130 na jednicku sis dal kafe a pak si valil zase 230 na petku. :-) :-)

rychlosti 250 km/h auto nedosáhne ani při pádu do Macochy :-), to je snad jasné, to bych musel mít aspoň TSI

@ Clint - Na té Bílé hoře zásadně nepouštím protože pravý pruh je tam odbočovací a tam princip zipu nefunguje. Navíc to tam brzdí světla

Zkusil jsem chvíli jezdit s automatem a dospěl jsem k závěru, že mi nesmí do domu.

Chybí mi možnost reagovat rychle na situaci

Upraveno od JMitik

Ano je odbočovací. Tudíž z průběžného se stal odbočovací. 1.podmínka zipu. A druhá je, že musí být v odbočovacím více aut. Pak tam zip platí.

Bohužel žádné plnulé jízdy se na tom místě dosáhnout nedá protože to vždy zastaví

světla a tramvaje.

Ja tu cest jizdy s automatem moc nemel krom Ferrari a nebo starsi A 6 2001 (cukave). Ani nevim jaky je rozdil v jizde s mokrou dvojspojkou DSG6 a novou suchou dvojspojkou DSG7.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.