Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak zase my dva vítáme novej den :D   Všichni ještě zařezávaj (Koktovi se zdaj ještě erotické sny o čipování) a my už v plné polní co Petřřře? ;)   Já po noční a jdu si schrupnout....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pojem "zajetí motoru" ti nic neříká?  :kol-32:  i přesto, že dnes auta sjedou z linky a motory mají již z výroby vůle dostatečné, pořád má auto pár tisíc km jet v klidovém režimu (ne pomalu, ale všeho s mírou)... to že jsi ho točil v 10km do červenýho není zajetí, ale hloupost a je vidět, že to není tvoje auto... taky to potom vypadá na těch služebákach, každej tomu nakládá a ve svém autě by nedělal ani polovinu věcí co ve služebáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já svými autu taky nakladam, ale zahřejí to jako tohle puceny.

Predvadecky v diselu ujedou 3km a zpátky a kazdej da nohu na plyn, i plno majitelů svých aut...myslis ze někdo dnes dochlazuje jízdy nikdo skoro ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dochlazováním šetříš turbo, ale ty jsi psal o "zajetí" auta a to je hodně náchylná věc, kterou můžeš autu hodně ublížit hned po tom, co sjede z linky. Když už je auto zajeté, tak snese hodně špatného zacházení, ale u nového auta bych nechtěl riskovat zapálení pístních kroužků, nebo hůř - zadření motoru. Ačkoli jak jsem psal nemělo by se to ani při tomhle režimu jízdy stát, ale všechno je to syrové a potřebuje to čas, aby si všechno sedlo a "dopasovalo" jak má, s tím nikdo nic neudělá ani sebemenší pečlivost výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem pravil, tak jsem udělal....

 

Nejdříve navštívil Mazdu ve Stodůlkách a vypůjčil si na hodinu Mazdu 6 s 2,2 turbodieslem (díky Mazdě za zapůjčení) a 170 koníky v plné palbě. Potom zajel do Škodovky a krásně se projel benzínovým RS v manuálu :)  Krásné to odpoledne :D

 

No po pravdě, ta Mazda nešahá RS-u co se týče jízdních vlastností ani po kotníky (RS je o sto procent zábavnější a dravější). A zrovna tak interiérem, Mazda ho má s podivných  a některých i laciných materiálů a celá palubka na mě působila trochu korejsky a neuspořádaně. To oktávka je jiná liga, už aby byla doma ;) Jo a všiml jsem si u papírové mazdy jedné maličkosti, nad 160km/h se už klepe a chvěje ve větru celá kapota :D

 

post-32269-0-75259200-1399396086_thumb.j

post-32269-0-08171400-1399396095_thumb.j

post-32269-0-22859700-1399396101_thumb.j

post-32269-0-52071200-1399396107_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ale tak asi všechno :D Na druhou stranu mě v mazdě tlačilo koleno o levé madlo....

 

Kokta: a co mám tedy porovnávat?   Snad ne ten jejich línej atmosférickej benzín? Porovnával jsem alspoň obdobné přeplňované motory (nejvýkonější od Mazdy)

Ale názory Kokty mě nepřekvapují, divím se, že dosud oktávku neprodal....když je tak špatná.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...