Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) Tak tohle jsem nikdy neviděl a ani si nejsem jistej, že by to třeba u Octavie šlo, když má pedál ukotvenej v podlaze a musíš ho sešlápnout mnohem dál oproti tomu zavěšenému shora jako je brzda... Ale jinak je to docela libůstka, takhle podřazovat, někdy to musím zkusit, to jsem zvědavej, jak dopadnu Editováno: 12. Srpen 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 no minulej rok jsme to tady řešili když sem měl rozbitou předchozí oktávku, tak sem to zkoušel ve francouzovi a nešlo to Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ještě nějak nechápu proč na začátku videa (při "klidné jízdě ve městě") tolikrát pořád prošlapával spojku, třeba i před rozjezdem ji prošlápl 2x...to má taky nějaký význam, nebo jen degenerace z meziplynů??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 No ontak jezdí ve všech autech a jdemu to. I v Octávii samozřejmě, můžeš kouknout na jeho testy na autoforum.cz. Jmenuje se Pavel Janda a za volantem to umí velmi dobře krom toho, že je to dobrej motoristickej novinář i když trochu svéráznej. třeba zde, můžeš mrknout alespoň na ta videa http://www.autoforum.cz/testy-aut/rychly-test-peugeot-rcz-2013-1-6-thp-hraczka/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 to je nějakej bussinessman a tohle má jako koníček? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-se-postupne-odhaluje-tohle-je-jeji-svetlomet-82589 a už padá auto.cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 By mě zajímalo, k čemu je tolik prostocviků dobrých, pro běžné ježdění s obyčejným autem typu Rapid, nebo Octavia? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 jde to normalne naucit, jezdim takhle uz automaticky. Jde o rozmisteni pedalu a o misto kolem nich. Treba OI ma pedal plynu dost utopenej, tak je jdou meziplyny pomerne bidne (pokud se bavime o brzdeni a zaroven pridani plynu). Dvojkova oktice naprosto bez problemu. U nekterych aut (treba Favorit) jde davat meziplyn pri brzdeni i patou, coz je jistejsi z hlediska drzeni spicky na pedalu brzdy. Bohuzel v dnesni dobe, kdy je vse naskladano na co nejmensim prostoru uz se da davat meziplyn jen malykovou hranou. Jinak prostocviky jsou kvuli setreni prevodovky, synchronu, ale hlavne treba kvuli zabraneni shiftlocku 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Kurňa. Dneska je nějak moc policajtů. Asi nějaká akce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ty "prostocviky" myslíte při tom rozjezdu, kdy se dvakrát zmáčkne spojka a potom se rozjede, nebo při tom vlastní podřazování? Klasicky při podřazení je to jasné, prošlápnu spojku, pustím, vyřadím, meziplyn, prošlápnu spojku, zařadím a jedu dál... ale to prošlapávání před rozjetím jsem opravdu nepochopil, čemu pomůžu, když je auto v klidu, že prošlápnu 2x spojku? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Kurňa. Dneska je nějak moc policajtů. Asi nějaká akce. Jo, mají mít celej týden nějakou akci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 u aut bez synchronu se tak radi nahoru, aby se opet srovnaly otacky hridelu. Takze to prebral zrejme z toho, razeni s dvojtou spojkou pouzivam jen u traktoru nebo nakladaku, u aut uz mi to prijde fakt zbytecny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Mně to pro běžného uživatele připadá zbytečný celý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 No právě mě to taky přišlo takové ujeté, asi degenerace z toho meziplynování, možná i doma na hajzlíku si přešlapává Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 dvakrat spojka souhlasim, ale pri podrazovani to proste snad neumim bez toho. Obvzlaste, kdyz podrazuju o dva nebo tri stupne dolu, tak bez meziplynu ani ranu 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Souhlas, podřazuju taky s meziplynem (tím obyčejným bez přibržďování) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 To bych se ušlapal a raději vzal DSG. Za těch dvacet let co jezdím, jsem nepocítil potřebu toto dělat. Nejezdím s nějakou starou herkou, či náklaďákem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 No právě a někdy je potřeba před zatáčkou brzdit a zároveň podřazovat, aby si zase mohl ze zatáčky vylítnout jako vítr. U obyčejné jízdy (ne na okruhu) se spíš to podřazování s meziplyny hodí nejvíc při předjíždění. Na okruhu se zase spíše podřazuje právě při brzdění před zatáčkou. Jinak, proč i když nemusím? Protože prostě chci umět více než obyčejný řidič, řízení je pro mě koníčkem. A až jednou vyhraju ve sportce a koupím si pořádnou káru, tak při podřazování nedostanu smyk, i když výrobci takových aut. právě pro ty obyčejný nemehla už raději do těch aut dávají meziplyny automatické. Třeba u Camara nemít to, tak při podřazení bez meziplynu při vyšší rychlosti vylítneš ze silnice. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ty furt věříš, že vyhraješ? Na taková auta nemám a ani se mi o nich nezdá a jsou mi fuk i s řazením. Maximálně mě zajímají nějaké technické novinky. Víš co to je jezdit po městě v průměru přes tisíc km měsíčně dvacet let? Kolikrát jsem za tu dobu přeřadil/podřadil? A tím nemyslím projet Prahu po Jižní spojce. Ono by tě to pak přešlo. No a vylítnout ze zatáčky s Rapidem jak vítr... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) Pawouku, vubec nejde o stari auta, jde o prospesnou vec ale chapu, ze vetsi lidi to nedela, delat nebude a prijde jim to jako naprosta zbytecnost Ono to neprejde, to je proste pak automaticka cinnost, ani Ti to proste neprijde a delas to Editováno: 12. Srpen 2014, autor: XJOHNNYX Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Však jo, když vás to baví a umíte to, tak proč ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 tak nerikam, ze jsem v tom profik, to urcite ne, ale neco malo svedu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) Tak už mám krytky na oziho nezbylo ( objednám ti příště ) Kladivo pomohlo Editováno: 12. Srpen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Chlapci , naposledy jsem používal meziplyn v tomhle stroji..... A jsem rád že v autě nic takového dělat nemusím, páč když si na tu herku vzpomenu bolí mě ještě teď obě nohy.... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Top gear subaru, volvo, bmw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky