kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Prima cool. Teď. Výletní díl k Nilu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) no jo, to je ale česky, na to se nedá koukat jinak je to super speciál, nejlepší jak si vzal to volvo sportovní Editováno: 12. Srpen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Stanmar - nahou krasna karosa, rad bych se projel ale kazdy den s tim jezdit asi neni zas takovej zazitek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ach jo, a ja myslel ze jsem tady s fandy do aut a rizeni. Zatim ctu jen paprdovske nazory. Pro sportovni jizdu jsou zaklady meziplyny i v dnesni dobe jak pise johny. Ja mluvil o sportovni jizde, ne pri jizde prahou. Pri pohodove jizde meziplyny taky nedelam, ale kdyz je proste potreba rychle predjed podradit na nizsi stupen a nebo kdyz clovek jede pilu tak prijde vhod. V podstate jsem stejne rychlej jako bez mpl a bez skubnuti a okamzite s potrebnymi otackami. Ty podradis klasicky a auto ti to zbrzdi, protoze nez to synchrony prelouskaji tak dostanou zabrat. Cim vyssi otacky, tim hure resp. na co nizsi rychlost podrazujes tim hure. Jinak nepodcenuj Rapida. Videl si nebo cetl test Rapida Jandy na Nurburgringu? On se svymi ridicskymi kvalitami napraskal i mnohem silnejsim autum. Je to videt i na tom videu co sem kokta daval. K cemu ti je vykonne auto kdyz ho neumis ridit. Tam to bylo krasne videt. Na rovince to sice rozjeli, ale jakmile nastala technicka pasaz byli v prdeli i se svymi 350 konmi. Tuhle jsem jel s mym bleskem a za mnou nejakej Tuareg 3,0 V6 TDI pri mirnem stoupani v castecne zatackovitem reliefu ano neujel jsem mu, ale on nemel na to aby me predjel. Ha k cemu mu bylo TDI? K hovnu. Ovsem kdyby doslo na prudsi stoupani nebo delsi rovinku byl bych v prdylce. Jinak v zatackach jsem mu vzdy mirne poodjel na rovinkach me dojel. Dekuji za pozornost. Jinak ja najedu mesicne v prumeru 1400-1600km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 zalezi hodne na ridici, tady v ty republice je hodne zavodniku, nebo "dobrych" a "rychlych" ridicu, ale kdyz dojde na lamani chleba, tak je pak videt, kdo je tvrdak na rovince a proda to v prvni zatacce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 No jo Johny, ale já se zásadně nehonim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Tak jsem asi páprda, no. Učit se to nehodlám, na to abych někomu ujel o půl vteřiny v zatáčce to fakt nepotřebuji. Zabýval bych se tím jedině v případě odpovídajícího auta. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 ja se taky nehonim, ja si drzim svoje tempo... ostatni honi me 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 no to seš, protože nemáš nakoupenou sadu detailingu za x desítek tisíc jako pančo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Nwm, ja podrazuju bez meziplynu v pohode a zadna ztrata otacek se nekona Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Protože podřazuješ v nízkých otáčkách a jezdíš tak na 40% výkonového potenciálu tvojí RSky 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Stringo, on ma DSG 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Tak to se povedlo :D:D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) Tak to tady tak zběžně čtu a vy tu tlacháte už snad pět stránek o zbytečném meziplynu To mi připomnělo na dobu, kdy jsem dělal autoškolu na náklaďák a začínal na fávu pár hodin. Učitel mě nutil už na fávu dávat meziplyny a dvakrát vymačkávat spojku, z čehož jsem byl tenkrát uplně v hajzlu. Takže před křižovatkou jsem musel brzdit, pak vymáčknout spojku, fláknout meziplyn (tím jsem pustil brzdu) a znovu spojku a pak podřadit. Problém byl, že jsem byl ještě moc rychlej a jak sem pustil brzdu, soustředil sem se na ten meziplyn, zapomněl jsem zatočit doleva a fláknul auto na chodník Učitel měl frajersky haxny na palubce, tak měl fofr No nadšenej nebyl Editováno: 12. Srpen 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Zalezi jak si nastavis strankovani v Tape. Ja to mam na 1 strance. Jinak ses probudil? Kdo neumi meziplyny je zenska v aute, zenska v aute = auto bez ridice. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Protože podřazuješ v nízkých otáčkách a jezdíš tak na 40% výkonového potenciálu tvojí RSky Jojo tím to bude Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Clint - to, jestli je to zbytecne je uhel pohledu Petrrr - nahodou znam spoustu slecen/zen co ridi lepe nez spousta chlapu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Znamej resp. pribuznej si koupil Bava 7, 6,2 obsah w12, 450 koni. Pravda, neni to funglovka, ale uz se tresu az mi pujci svest. Uz pred tim mel B 5, 4,4 8 valec 300 koni, ale tohle je pry nebe a dudy. Bohuzel i ve spotrebe. Tamto jezdilo do 12 litru, tohle jezdi za 16 pry. Slapnes na plyn a nez vydechnes mas tam 100. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Dost pomaly, kdyz se snazim, vydrim nedychat i minutu :-D 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ja jsem taky nepochopil k cemu je meziplyn, az budu na pc tak si pustim to video Ja kdyz radim, tak si taky davam meziplyn, ale predpokladam ze jde jen o nazvoslovi a kazdej myslime neco jineho. Pac kdyz si ho nedam a pustim spojku, tak auto cukne. Je to logicke, jelikoz tam je 800ot a pri pusteni spojky to cukne a skoci treba na 2000tis... takze si malinko seslapnu plyn a pak spojku pustim. Krasne se to chytne a jedu dal. Peugeot to dela automaticky. Tam to alespon u taty 307my neni nutne delat. Ale ze bych 2x mackal spojku, boha proc ja mam novy auto, me spojka jeste funguje. Az budu zavodnik a bude sedrena na krev, tak ji budu mackat 5x Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) Weithfisto: Tak to s tím DSGčkem jsem nedomyslel Radius: Když nepustíš tu spojku při tom meziplynu, tak se ti nemůžou srovnat otáčky, tudíž, když prošlápneš plyn a držíš při tom spojku, tak jen vytočíš motor, ale nesrovnáš otáčky s převodovkou a o to při tom podřazování s meziplynem jde, srovnat otáčky převodovky s motorem aby to nedostalo kopanec, který sice mají eliminovat synchrony, ale pokud podřazuješ ve vysokých otáčkách, tak to stejně moc nepoberou a auto cuká, navíc je dost kurvíš Doufám, že jsem nenapsal nějakou blbost s těma otáčkama, nejsem v tom moc kovanej Editováno: 13. Srpen 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=344532&sznu=X9C7lqRHx0G9Lc6w Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky