Clint Vloženo 13. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Stringo, já myslím, že jsi to napsal správně, ale dnešní synchronizované převodovky jsou dělané tak, aby vydržely a tak jsou meziplyny už prakticky přežitek, navíc to zdržuje v řazení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 tema meziplyn:) no tady na tom videu to treba pouziva https://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM ja kdyz jedu jedu strelbu tak ho pouzivam,jenze zaroven s brzdou to nejde,nedovoli to elektronika,bud se musi odpojit kabel od cidla na pedalu a nebo to mozna jde odpojit nejak pres diagnostiku,to nevim. ja jem obcas jen odpojim ten kabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Pancho ono to pri brzdeni jde. Ty zas mas na mysli trvalejsi pribrzdeni treba levou nohou v zatacce pri neustalem pridni plynu. V tom pripade to slouzi ke stabilizaci vozidla v zatacce. Ano tak to cutuje ridici jednost. Ale to je treba az po pul az sekunde drzeni brzdy a plynu zaroven. Jo a da se to elektronicky odblokovat. K meziplynu proslapnes plyn pouze na chvili a normalne to funguje i u RS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Když to umíš, nic tě nezdržuje. To nění jako ve V3S kde řadíš 3s. Ten kdo opravdu umí řídit ho zdržují synchorny v převodovce, pak je to obráceně. Koukni na některá videa s Jandou a on s meziplyny podřazuje možná rychleji než ty bez meziplynů. Tady pro ty co je to zajímá text přímo od jandy kde je v základu vše vysvětleno včetně toho proč. http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=25&t=199#p9039 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 no ja vim ze to zlobilo,takze kdyz sem vedel ze se budem vozit tak sem odpojil kabel,akorat potom ale nejdou brzdove, a pokud to jde odblokovat tak super Ozi bude mit praci:) nejlepsi na tohle bylo favo,zadna elektronika a docela i rozmisteni pedalu mi sedelo. I kdyz u O2 take dobre, lepsi nez u O1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Jo, jak píše johny, pro řídící jednotku je prioritou brzda, je to kvůli tomu když sešlápneš brzdu a zároveň plyn tak aby to preferovalo tu brzdu a plyn to vyřadilo. Pokud ovšem brzdíš kontinuelně a do plynu jen brnkneš ve fázi podřazování kdy máš v podstatě neutrál (s puštěnou spojkou v ten okamžik) nemůže hrozit aby ti do toho kecala elektronika. Jinak abychom si rozuměli mluvíme o plnohodnotných meziplynech při fázio jednoho podřazení = 2x vymáčknutí spojky. Nějaký polomeziplyny s vyšláplou spojkou neberu, to je o hovně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Naprostej souhlas, jenom prostě tak "vykloubit" tu nohu a udělat ten dvojhmat najednou prostě nedokážu. Zkoušel jsem to včera ve Fabii, no prostě tu nohu takhle nezlomim, abych udělal jedno i druhé najednou. Ale i tak, jak to dělám tím snazším způsobem s nesešlápnutou brzdou, to je mnohem efektivnější. Nemluvím o městě, tam jedu normálně, jezdí se v nízkých otáčkách. Ale jestli jste jel někdo třeba trasu Plzeň-Most, tak za Plasy směr Most ty pěkné serpentiny, nebo opačně za Jesenicí směr Plzeň, tam když člověk tohle umí, tak napráská i s tou Fabií silnějším autům Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 tak to posuneme na vyssi level, kdo z Vas umi pribrzdovat nebo brzdit levou nohou? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 (editace) u automatu to tak dělám hlavně u automatu mě sere ten širokej pedál brzdovej, to vymyslel nějakej tatar. Editováno: 13. Srpen 2014, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Tak to jsem v pangejtu, jak bych hrábl levou nohou na brzdu, tak by byl konec Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Umím, ale musím se soustředit u toho prvních pár brždění Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 A kdo nebrzdí vůbec? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 No ty Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 To jo Pawouk má nastaveno na PP upozornění při 132km/h, že překračuje rychlost na dálnici, aby věděl. Pawouk je totiž sám zákon o silničním provozu a všem co jedou 140 by dal trest smrti. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Však to dělá dobře, nám ostatním se to může jednou vymstít... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Klint ma zase omezení při 240 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Je vědecky prokázáno, že jízda vyšší rychlostí je bezpečnější, než naopak. 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 presne kdo brzdi ten prohrava 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Jenže tady pak Pawouk kazí morálku pirátského klubu. Kdo by pak byl pirát když by všichni jezdili striktně podle předpisů. Dobře, přiznávám se bez mučení, v obci nebo na omezeních dodržuji vždy. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 aby si byl pirat staci jet 132, uz prece porusujes pravidla = ses pirat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 A vsadím se že 100% taky né Petře Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Jo táák, pravda a aby sem mohl Pawouk chodit tak proto to má na těch 132 ( i když z toho v noci nespí). Už tomu rozumím. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 presne tak! proto pawouk nepouziva ukazatel digitalni rychlosti uprostred - ten ma jen na okruhove jezdeni - aby nevidel ten prestup a rika si - nejsi pirat, to je uhlem pohledu 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Dobře stringo, prokoukl si mě. v Obci víc jak 55 nejedu, v neobydlených prostorech 60. Omezení stejné 5-10 víc, víc ani tuk. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Cože? Oni jsou taky na silnicích obce? A já myslel, že to jsou odpočívadla a lidi mávají, protože se jim líbí 7000 ot/min. v Tsi.[emoji16] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky