Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tema meziplyn:)   no tady na tom videu  to treba pouziva  https://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM

 

 

ja kdyz jedu  jedu  strelbu  tak ho pouzivam,jenze zaroven s brzdou to nejde,nedovoli to elektronika,bud se musi odpojit kabel od cidla na pedalu a nebo to mozna jde odpojit nejak pres diagnostiku,to nevim.

   

ja jem obcas  jen odpojim ten kabel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho ono to pri brzdeni jde. Ty zas mas na mysli trvalejsi pribrzdeni treba levou nohou v zatacce pri neustalem pridni plynu. V tom pripade to slouzi ke stabilizaci vozidla v zatacce. Ano tak to cutuje ridici jednost. Ale to je treba az po pul az sekunde drzeni brzdy a plynu zaroven. Jo a da se to elektronicky odblokovat. K meziplynu proslapnes plyn pouze na chvili a normalne to funguje i u RS  :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to umíš, nic tě nezdržuje. To nění jako ve V3S kde řadíš 3s. Ten kdo opravdu umí řídit ho zdržují synchorny v převodovce, pak je to obráceně. Koukni na některá videa s Jandou a on s meziplyny podřazuje možná rychleji než ty bez meziplynů. Tady pro ty co je to zajímá text přímo od jandy kde je v základu vše vysvětleno včetně toho proč.

 

http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=25&t=199#p9039

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja vim  ze to zlobilo,takze  kdyz  sem vedel ze  se budem vozit  tak sem odpojil kabel,akorat potom ale nejdou brzdove, a pokud to jde odblokovat tak super  Ozi bude mit praci:) nejlepsi na tohle bylo favo,zadna elektronika a docela i rozmisteni pedalu  mi sedelo. I  kdyz u O2 take  dobre, lepsi nez  u O1 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jak píše johny, pro řídící jednotku je prioritou brzda, je to kvůli tomu když sešlápneš brzdu a zároveň plyn tak aby to preferovalo tu brzdu a plyn to vyřadilo. Pokud ovšem brzdíš kontinuelně a do plynu jen brnkneš ve fázi podřazování kdy máš v podstatě neutrál (s puštěnou spojkou v ten okamžik) nemůže hrozit aby ti do toho kecala elektronika. Jinak abychom si rozuměli mluvíme o plnohodnotných meziplynech při fázio jednoho podřazení = 2x vymáčknutí spojky. Nějaký polomeziplyny s vyšláplou spojkou neberu, to je o hovně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostej souhlas, jenom prostě tak "vykloubit" tu nohu a udělat ten dvojhmat najednou prostě nedokážu. Zkoušel jsem to včera ve Fabii, no prostě tu nohu takhle nezlomim, abych udělal jedno i druhé najednou. Ale i tak, jak to dělám tím snazším způsobem s nesešlápnutou brzdou, to je mnohem efektivnější. Nemluvím o městě, tam jedu normálně, jezdí se v nízkých otáčkách. Ale jestli jste jel někdo třeba trasu Plzeň-Most, tak za Plasy směr Most ty pěkné serpentiny, nebo opačně za Jesenicí směr Plzeň, tam když člověk tohle umí, tak napráská i s tou Fabií silnějším autům  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...