Clint Vloženo 16. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2014 On to všechno ještě nezná Musíme mu to na srazu vysvětlit, hlavně to, jak se couvá do kopce bez použití ruční brzdy :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Jo pawouku, já tedy okna v elektrice využívám, když je v autě vedro, jezdím s otevřenými (klimu zapínám jen jako krajní řešení), nebo vyvětrám všema oknama a pak za jízdy VŠECHNA okna zavřu a pustím klimu. Prostě používám je a jelikož vzadu nikdo nesedí, kdo by mi je švihadlem otvíral pak? Aha? Já vyvětrám taky a stačí na to přední okna, jinak běží klima - od toho tam je. I kdybych býval to auto objednával do výroby, tak za tuto věc nejsem ochoten připlácet, pro mě jsou to vyhozené peníze z okna. A jak se tak dívám, stálo to 5100 Kč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) Hezké vyhlídky http://ekonomika.idnes.cz/novy-radar-rsd-napise-i-znacku-dkb-/eko-doprava.aspx?c=A140916_164923_eko-doprava_fih#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6 Editováno: 16. Září 2014, autor: XJOHNNYX Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 významný podíl na snížení nehodovost na rekonstruovaných silničních tazích. Je to prostředek zvýšení bezpečnosti práce na silnicích a zároveň dopravně preventivní prostředek obecně. :D :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Pravda, je, že tam v těch rekonstruovaných úsecích dost lidí jezdí jak magoři. A policajta jsem tam ještě neviděl (alespoň o víkendech). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Tak hlavně že tu prevenci budou předávat PČR a vůbec jim nevadí, že nejsou oprávněni měřit rychlost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 jj, na tom by se dala postavit případná obrana Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Zapněte si Zprávy na ČT1, budou to tam probírat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) pawouku a divíš se? už jsme se o tom bavili více krát, než po čr někam dojedeš, tak je to peklo ale když tam sou dělníci, tak by lidi fakt měli zpomalit Editováno: 16. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Jako nějakou takovou funkci skrytou nebo poloskrytou beru. I když já když jsem koupil auto, dokud jsem nepřečetl celý návod a vše nevyzkoušel (tedy krom servisních a údržbářských věcí) tak jsem nešel spát. Ale jako nevědět, že větším zmáčknutím tlačítka se okno automaticky otevře nebo zavře, obzvláště když je to na tom tlačítku určitě namalované to mě dostalo a od předsedy klubu bych tento hrubý nedostatek nečekal. Hold přestaneme řešit věci jako kódování, chipování, haldex atd. a vrátíme se k základní problematice a to ovládání základních prvků vozidla. Dnes si rozebereme funkci zapínání směrových světel při změně směru jízdy. Pod volantem je ovládací páčka nalevo, která když se tlakem spustí nahoru při zatáčení vpravo, aktivují se pravá směrová světla vozidla. Při zatáčení vlevo, působíme na páčku směrem dolu a aktivují se levá směrová světla vozidla. Zítra si povíme o pokročilé funkci a tou je výstražné znamení. Dnes by už by toho na vás bylo moc. potřebuju vysvětlení, jak se může tlakem spustit nahoru? 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 ČR má na délku směšných pár set km, tudíž není důvod jezdit v těch omezeních jako prase. To je zase jen postbolševický zvyk dělat si, co si každý zamane a kašlat na všechno a na všechny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) směšných pár km, které ti trvají neskutečnej čas... Je to opravdu super, 3,5 hodiny na hranice do Mikulova.... úplně luxusní cesty tady máme v republice.... na 1 třídách křižovatky bez nadjezdů, odbočovacích či připojovacích pruhů, to je další věc proč se tak bourá, o rozestupech radši nemá cenu ani psát... stačí se podívat do Němec, kde mají na to značky i ty půl kruhy na dálnicích... novela o bezpečné vzdálenosti v čr asi nikdy nebude, ani nakoupené přístroje na to... radši kupují detektory rychlostí a tyhle buzerace.... Tak sem to zase nemyslel, jasně sem ti psal, že když tam sou dělníci tak to nemá cenu valit.... horší je, že je víkend a všude značky stavba a nikdo tam nic nedělá nebo je vyfrézováno, všude drť a lidi tam lítají 100km/h... Editováno: 16. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Ty ovšem nejsi oprávněn posuzovat, zda tam někdo je, nebo není. Máš dodržovat daná pravidla. A to i mimo stavbu. Jel si tam vůbec? Ono to nic moc není, když se kolem tebe v bezprostřední blízkosti projede debil rychlostí značně převyšující 100 km/h (i když je tam stanovená 80), který stejně vzápětí dupne na brzdu, protože se dál nedostane. Zbytek si vyřeš se svým poslancem/senátorem. Když se ti nelíbí jezdit autem, jeď tedy vlakem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Nějak se to tu přiostřuje... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) Nejlepší je dodržovat pravidla, jed s ostatními v koloně, kde nikdo nedodržuje rozestup(situace i na opravovaných usecích na D1).... to je bezpečnost velkáááá!!!! Pawouku zrovna na tý D1 souhlasím s tebou, aby se tam jezdilo těch 80-90 tachometrových. a jak sám píšeš, stejně dál nedojedeš, protože dojedeš nějakou lampu, která se bojí předjed nákladák, protože hodně lidí v čr jezdí uprostřed cesty. stejná situace je i na jižní spojce... tam jezdí vlevo vprostřed a připojováky neumí dost lidi použít, nebo tam jsou často dost krátké. vlakem po česku? promiň, ale další věc která v česku zaspala, jako budování dálnic, obchvatů, rychlostních silnic a pořádné silnice 1 třídy.... ano nelíbí, byls někdy v cizině jak tam vypadají cesty? asi ne co... Editováno: 16. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Stringo, ty se divíš? To je jako omluva, že když jsou rozdrbaný silnice, tak si každý bude dělat, co se mu zlíbí? Chce to trochu soudnosti. Kokta vyjede jednou za rok na silnice a furt se jenom diví. kokto, představ si, že jel a provoz je tam ve špičkách tak silný, že se ti o tom ani nezdá, když se třeba plížíš krokem po pětiproudé dálnici... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Kokto, musím souhlasit s Pawoukem, Tady jsi v ČR a ať už tu jsou silnice v jakémkoli stavu (také mě to sere, ale nic s tím neudělám) má se jezdit předpisově... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) jednou za rok? aha... řikám, jeď si moje oblíbené trasy. Hradec Brno Mikulov, Hradec Zlín, Hradec Budějovice atd atd... Opravdu luxusní silnice! Však v určitých usecích je, ale ne všude. musíš si umět naplánovat trasu. ale furt tam mám větší průměrnou rychlost, než tady... Třeba kdo jede přes Brener, tak je celkem zabiják... ale proti tomu já nic nemám, ale furt není novela o bezpečné vzdálenosti a náš stát jenom vybírá peníze z rychlosti, o bezpečnost je až někde tam vzadu. Editováno: 16. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 No zrovna Německo bych pořád za suprčupr vzor nedával,letos jsem tam pár tisíc km v D najel a taky skoro všude dálnice dlouhodobě rozmrdané, kolony, zácpy a levobrzdiči. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Každej jouda v ČR má auto, s tím se musíš smířit. V tom ti nepomůžou ani obchvaty obcí, prostě ta silniční síť nikdy nebude stačit tomu provozu. A neidealizuj tady zahraničí, nemáš pravdu, třeba v tom Německu to stojí taky za prd, všude se kope, kolem velkých aglomerací jsou zácpy, které hned tak neobjedeš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Já tedy do Německa dlouho nejel, ale už pře 5-ti roky mi známí říkali, že v Německu už to zdaleka není jako tomu bylo před 15-ti a více lety... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 (editace) Jak nepomůžou v čr obchvaty obcí? Jel si někdy Náchod(v pátek není problém popojíždět ten kousek 45 minut), Přerov a takových měst je v čr určitě více. Ono když si bude říkat, že silniční síť nikdy stačit nebude, tak se radši nic stavět nebude? Pawouku ano, opravují tam silnice, to je snad dobře ne? V čr se rozsprší a je fakt super jezdit po 1 třídách silnic či hlavních tazích v kolejích, dírách a všude ti stříká voda podotýkám pro tebe klidně i v 50km/h... Ano sou tam zácpy, ale furt máš větší průměrnou rychlost za normálních podmínek... Jasně, vše objet nejde, ale plno tras jde.... třeba brener sem posledně projížděl po "starý". pak už mě nepomohlo ani to :D ale furt nebylo zdržení zas tak hrozný a průměrná rychlost byla furt solidní. no nic asi bych to ukončil, protože se na tom neshnodneme. závěr: silnice v čr nepotřebujeme Editováno: 16. Září 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 Na hlavním tahu, jako je třeba HK-Brno, ti to nepomůže prostě proto, že víc aut se tam nevejde = propustnost není nekonečná. Mysli trochu. Tam pomůže jen R43. Průměr? Jistě, když to pak pálíš po německé dálnic co to dá (pokud to ovšem provoz, nebo omezení rychlostí dovolí), tak se dá zvýšit. Jinak je to celkem bluf. Mám to vyzkoušené. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 ono taky obchvat a obchvat... např. v Plzni je obchvat zpoplatněný a Plzni se opravdu nějak výrazně neulevilo, protože lid co jezdí do práce z okolních obcí v perimetru cca 50km nehodlají platit dálniční známky, takže to vlastně efekt nemělo žádný,...jo vlastně mělo, Ti co jedou Praha-Rozvadov nemusejí projíždět Plzní, ale ten primární problém s ucpaným centrem ve špičkách 7:30 / 14:30 / 18:00 je prostě stále... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 16. Září 2014 Sdílet Vloženo 16. Září 2014 No zrovna Německo bych pořád za suprčupr vzor nedával,letos jsem tam pár tisíc km v D najel a taky skoro všude dálnice dlouhodobě rozmrdané, kolony, zácpy a levobrzdiči. Bohužel je v DE na silnicích čím dál víc lidí z východoevropských zemí s migrační minulostí. A ti zkrátka jezdí tak jak jezdí. Ať si kdo chce co říká, ale ještě dneska je znatelný rozdíl Západní x Východní Německo. A dálnice jsou neustále opravované, protože doprava za posledních 10 let stoupla zhruba o 23%; teda dochází k 5x rychlejšímu opotřebení silnic. Nedávno proběhlo novinama, že BAG chytilo náklaďák se dřevem, který byl lehce přetížený... Vážil 75tun ono taky obchvat a obchvat... např. v Plzni je obchvat zpoplatněný a Plzni se opravdu nějak výrazně neulevilo, protože lid co jezdí do práce z okolních obcí v perimetru cca 50km nehodlají platit dálniční známky, takže to vlastně efekt nemělo žádný,...jo vlastně mělo, Ti co jedou Praha-Rozvadov nemusejí projíždět Plzní, ale ten primární problém s ucpaným centrem ve špičkách 7:30 / 14:30 / 18:00 je prostě stále... Tohle je zkrátka demence na entou, kterou nepochopím. Jednorázová investice 1500Kč za dálniční známku nikoho nezabije a nemusím řešit dojíždění a kodrcání se přes různé vesnice. Kdyby se to udělalo jako v Německu, kde je každý přihlášený auto zároveň už zpoplatněný silniční daní, tak by se tu všichni mohli pos*at a prskali by. Takhle mají "na výběr" a prskají taky; protože stojí v kolonách na rozsekaných vesnických cestách. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky