Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 47 minutami, Petrrr napsal:

Sef si vcera koupil O3 1.4 TSI v myslivci. Hodil jsem s nim debatu o Skodovkach a o mem Rapidu tak se lehce orosil. emoji3.png

Tak mu dej na mě telefon, něco mu řeknu o autech (ne o hračkách pro děti) a hned bude klidnější. A ty si budeš hledat jiné místo :D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smejd, to rikam. Sam sef rikal. Hodne projektujeme pro Skodovku v MB vzduchotechniku ve vyrobe atd. Sotva neco za velke penize postavi, vyuzivaji toho 2 roky a uz se to meni boura predelava atd. zase na 2 roky. Z toho plyne, ze vse je dnes rychlokvaska v scheisse kvalite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku ta fotka s tim turbem bylo u tvyho auta? To je narez. Jak se to vubec podari vyfotit, protoze kdyz se ubere zatez tak pri tak vysokych teplot ta teplota prudce pada dolu a chladne. To musel nekdo po hodne vysoke zatezi rychle zastavit a s pripravenym fotakem vybehnout a hned fotit. [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta fotka je možná z nějakého okruhu kde tomu nakládal Kokta celé dopoledne a potom ho šli hned vyhodit a dali nové. Za běžného provozu i při ostré jízdě tohohle nedosáhneš... A kdyby se tohle dělo běžně, tak to uděláš tak možná 5x a to turbo můžeš vzít a vyhodit a můžeš ho dochlazovat třeba hodinu. Ten materiál změní vlastnosti a tím i vůle mezi statorem a rotorem a pak buď nebudeš mit výkon kvůli velkým vůlím nebo v horším případě když se křivky roztažnosti rotoru a statoru sejdou, tak ho roztrhneš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli je to přímo tato fotka, ale někdo sem na foru dával podobnou po ostré jízdě. Teď už si nepamatuji, jestli to bylo na dálnici, nebo v kopcích. Ono než stačíš zastavit, vyběhnout a vyfotit, tak to už nemusí takto žhnout. Nicméně teplota výfukových plynů tam může být přes 900°C a otáčky až někam k 250 000. A to diesely nemají.  Samozřejmě za běžných podmínek silničního provozu toho nedosáhneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1.8 TSi u Superba II naměřili na turbu údajně otáčky v nejvyšší zátěži bezmála 300000 otáček to je už masakr, ale jak říkám, tohle se normálně pod kapotou neděje, jsou to uz extrémy...



ps: u nás se taky počítá u turbín s nějakými provozními teplotami a s nějakými extrémními stavy, ale není to stavěno, aby se ty extrémní stavy dostavovaly opakovaně...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo to nevím, četl jsem článek o turbech a bylo tam tohle. Dělali testy na koncernových autech (mě zajímal tedy primárně TDi motor) ale jak jsem to cetl celé tak právě tam byla informace o tom Superbu a bylo tam číslo teď střílím od boku 291 500 ot. Prostě chybělo málo ke 300000 ot. Takže to je fakt už cesta k záhubě. To už jsou na tom lépe ty kombinované systémy - kompresor s turbem... Tady to musí všechno odpracovat jen to turbo, navíc jsou celkem malá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...