Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

21 minutes ago, stanmar said:

No jo, ale ta cenovka je někde jinde. Ty pořád srovnáváš nesrovnatelné a přitom jezdíš obyčejnou oktávkou s TSI motorem, na kterou navíc nadáváš.

 

však na denní ježdění to stačí a  po městě na zařizování... já sem nesrovnával, jenom sem se smál že zase všude ukazují deštník :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se Kodiaq i Ateca líbí. Není to sice podle mě SUV, ale jen trochu nafouklé combi na zvedlém podvozku, ale já kdybych na to měl, klidně bych do toho šel. U Atecy se mi líbí ta oranžová nebo bílá, u Kodiaqa bych šel do černé nebo červené [emoji6]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Audi Q6 - Q7, BMW X5 - X6, Hyundai SantaFe atd. taky nejsou off-roady a jsou mnohem větší... Jak říkám, Tiquan, Ateca, Tutson, Kodiaq nejsou podle mě SUV ale pouze klasická auta na zvýšeném podvozku, ať se na mě nikdo nezlobí, ale je to tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Stringo napsal:

Audi Q6 - Q7, BMW X5 - X6, Hyundai SantaFe atd. taky nejsou off-roady a jsou mnohem větší... Jak říkám, Tiquan, Ateca, Tutson, Kodiaq nejsou podle mě SUV ale pouze klasická auta na zvýšeném podvozku, ať se na mě nikdo nezlobí, ale je to tak...

A co se Ti na tom nezdá ?

SUV nutně nemusí znamenat, že je auto nafouklé ve všech směrech. Velikost není hlavním faktorem, ale to, že bývá zpravidla prostornější než klasická osobní auta a také že má možnost pohonu 4X4 , samozřejmě že se většinou nepočítá s tím, že někdo bude trápit auto této kategorie v nějakém náročnějším terénu. nebo si snad dokážeš představit X6 nebo Q7 někde na bahnech ?

Ostatně kategorie Off Road jde taky pomalu do kytek - Jeep už dávno není co býval a Land Cruiser jakbysmet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

před 10 hodinami, Stringo napsal:

Audi Q6 - Q7, BMW X5 - X6, Hyundai SantaFe atd. taky nejsou off-roady a jsou mnohem větší... Jak říkám, Tiquan, Ateca, Tutson, Kodiaq nejsou podle mě SUV ale pouze klasická auta na zvýšeném podvozku, ať se na mě nikdo nezlobí, ale je to tak...

To bys napřed musel SUV jasně definovat. To, že tobě se na tom něco nezdá, není směrodatné. ŠA vyrábí auta na pomezí tříd, takže tam někam bude patřit i Kodiaq. A řekněme si, nač potřebuješ, aby to auto bylo ještě vyšší?

SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. SUV kombinují výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici). Oproti běžným automobilům mají však i některé nevýhody. V českém prostředí bývají vozidla kategorie SUV s těmi terénními často mylně zaměňována. U SUV zcela nepřevládá ani ryze terénní ani ryze sportovní či užitná složka jejich použití - jsou navrženy tak, aby se mohly pohodlně pohybovat jak v městském prostředí tak mimo pozemní komunikace.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš a já si pod pojmem SUV představuji něco jiného a víš proč? Ano sám jsi to napsal, protože nejsou jasné definovány skupiny. Dříve byl sedan, kupé, kombi, kabriolet a sportovní a terénní auto a byl klid. Dneska SUV, MPV, hothatch, hatchback, crossovery a další...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna u Landcruisru zejmena V8 a treba Mitsubishi Pajero jsou i dnes jeste stale vice OFF Road nez SUV. Posledni mohykani. Ramovy podvozky atd..
Jinak jsem mel moznost sedet a detailne prohlednout Subaru Outback - kuuuurva to je auto. Zadnej plastak, vyplne dveri z alcantary a vubec interier trochu v jine kvalite nez napr. posranej S3 za stejnou cenovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...