Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To samozrejme uz je detail, jde o to, ze u seatu si staci vybrat stupen vybavy a mas pekne auto, u OIIIfl muzes konfigurovat co chces ale pekne auto navenek mit nikdy nebudes [emoji23]

Vloženo

V tématu Octavia III FL si lidé stěžují, že jsme moc negativní a moc si stěžujeme. Asi budu muset jako ovečka změnit názor, budu za klasického českého Pepíka, který nedá dopustit na všechny Škodovky.

 

Jinak je pravda, že v základní Reference verzi u Leonu dostaneš například maličkosti jako multifunkční volant, 5" dotykový displej na rádiu, vyhřívaná zrcátka a kola. :D

Vloženo (editace)

jste psali že má seat hnusny interier :D. on to krám taky je, ale ne tak velkej jako tady O3 RS. Golf nebo o dost dražší A3 je ještě kvalitativně lepší v téhle kategorii....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo
A kdepak jsi koupil ten olej?



To bych se musel doma podivat.

Který, uveď konkrétní servis. A doufám, že je to osobní zkušenost , a né nějaká povidačka.


Vyber si
http://www.skoda-auto.cz/mini-apps/autorizovani-partneri-skoda

Krasavice k pohledání.           :ble
 
kTbbTi5Yq.jpgEM-HfArllJ_Mj.JAHHwjIRrbc626WS8TofgJlj0q.jpg
 
 


Ta bradavice za plexisklem mi nesedi

Videli jste ted v AS Renault Megan Grand Toure. Nadhernej sedan. To je auto a ne ten hnus O3 fl.

Vsak jsem to tady uz psal, Renault se nejak trefuje. On i posranej Pazout 301 FL vypada dost dobre, na to ze to je Rapid... i Citronek C Elysee ma FL, ale jeste jsem ho nevidel.
Vloženo

Mě se hodně líbí 308SW bude to asi moje další auto, jen doufám že seženu 2.0 HDi která je jen ve vyšší palbě, s 2 litry od frantíků mám dobré zkušenosti z minula.

 

Nemá tu někdo pěkný návod ideálně s obrázkem, jak se dostat ze spodka k anténě přes kufr O2 FL ? Potřebuji vyměnit základnu. Díky

Vloženo

Mě se líbí toto. Narozdíl od O3 TDI (taky chrochtá) má i další využití. Např. mám teď řídící jednotku na domácím chlebu. Zbytek se recykluje na další využití.[emoji6]
20161125_074744.thumb.jpg.1d9d5926c9eb94

  • Pozitivní 3
Vloženo

Kolik mají za sebou kilometrů? Já těm francouzským autům prostě nevěřím, ale to bude averze kvůli toho, že jsem tam delší dobu žil. Nevěřím ničemu francouzskému... ani bagetám nebo vínu. :D

 

@Petrrr: Kde seš? Vypnuli Ti na nádraží WiFi? Mluv s náma, holoto.

  • Pozitivní 2
Vloženo (editace)
před 1 hodinou, 15degren napsal:

Mě se hodně líbí 308SW bude to asi moje další auto, jen doufám že seženu 2.0 HDi která je jen ve vyšší palbě, s 2 litry od frantíků mám dobré zkušenosti z minula.

 

Nemá tu někdo pěkný návod ideálně s obrázkem, jak se dostat ze spodka k anténě přes kufr O2 FL ? Potřebuji vyměnit základnu. Díky

panebože 2.0 HDI nebo starší 2.2 HDI, ještě větší mrdka než je v passatu BITDI...  dnes ty nafty jsou v Euro6 ucpaný jak svině a převody dlouhý jak karlův most...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)
před 1 minutou, Sabiza napsal:

Kolik mají za sebou kilometrů? Já těm francouzským autům prostě nevěřím, ale to bude averze kvůli toho, že jsem tam delší dobu žil. Nevěřím ničemu francouzskému... ani bagetám nebo vínu. :D

 

@Petrrr: Kde seš? Vypnuli Ti na nádraží WiFi? Mluv s náma, holoto.

francouze jsme měli v 1.6 HDI. 2x to přestalo uplně jet, pak to jednou ukazovalo že máš 1/4 nádrže ale došla nafta. 

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

BiTDi se dávají do těch nových Passatů, ne? Nedávno jsem seděl v Passatu B7, 2.0 TDi 103kW a bylo to relativně svižné.

 

@kokta7: V rodině jsme měli právě 307 v benzínu a byla to líná svině, která po 60 tisících kilometrech umřela a chtěla novou převodovku. Teď mají prarodiče 206 a je to snad ještě horší... ale mají to jen na ježdění z obce do obce, aby se dostali na nákup a k doktorovi. Ovšem... jsou tam za frajery, protože kolem Vidnavska na Jesenicku mají všichni spíše Dacie. :D

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo
Kolik mají za sebou kilometrů? Já těm francouzským autům prostě nevěřím, ale to bude averze kvůli toho, že jsem tam delší dobu žil. Nevěřím ničemu francouzskému... ani bagetám nebo vínu. [emoji3]
 
@Petrrr: Kde seš? Vypnuli Ti na nádraží WiFi? Mluv s náma, holoto.

Tata ma snad 2004 a ma najeto pres 80tis, svara ma 2005 a ma uz pres 120tis (presne nvm), kamos ho ma asi trilety (mozna 4lety), mel nalitano tak urcite do 60tis.
Ty 307 jsou EU4, takze prvni common raily bez DPF! Oba maji shodne 66kw., Ten kamos ma hodne kw, asi 110 bych to videl (fakt nvm), ten ma predpokladam EU5.

Ps ja mel taky averzi ke Skodovkam, kdyz jsem prechazel z Peugeotu 309 na jiny, tak me Skodovky ani nenapadly, ja furt videl 120tku a nebo Favo - s tema jsem zkusenosti mel. Ale kamaradi rikali ze Octavie jsou luxusni, at se na to jdu alespon podivat do bazaru a svete div se, uz jsem v ni odjizdel domu.
Stejne predsudky jsem mel jeste pred 4 ma rokama na Renaulta (kdo vzpomina na Lagunu 2.2 DCi, svara koupil k Pazoutu Fluence) a stejne pred pul rokem na Dacie a pred 2 rokama na Hyundai.
Svet se meni - v dobrem i ve zlem. Ono taky mit dneska auto po nekom a nebo nove je zasadni rozdil.
Vloženo
BiTDi se dávají do těch nových Passatů, ne? Nedávno jsem seděl v Passatu B7, 2.0 TDi 103kW a bylo to relativně svižné.
 
@kokta7: V rodině jsme měli právě 307 v benzínu a byla to líná svině, která po 60 tisících kilometrech umřela a chtěla novou převodovku. Teď mají prarodiče 206 a je to snad ještě horší... ale mají to jen na ježdění z obce do obce, aby se dostali na nákup a k doktorovi. Ovšem... jsou tam za frajery, protože kolem Vidnavska na Jesenicku mají všichni spíše Dacie. [emoji3]

Tak to spis vypada ze na novou Dacii nemaji a musi mit jetou 206tku a pak to je prave tragedie, protoze předchozí majitel treba vedel ze to střeli, tak se k tomu choval jak se k tomu choval a ted je to vylagrovany.
Vloženo (editace)

Jetou? To jsem napsal kde? Kupovali to v roce 2009 jako novotu. ;)

 

A máš pravdu, dneska je nové auto velký rozdíl než ojeté auto. Ale když to koupíš v Áčkách, bude to vydrhnuté a dokonce i smradlavku Ti tam dají tak, aby ses cítil jako v novém autě. :D

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo

Tak to musej lagrovat sami, to není možný. Kamaradka mela 206 se zakladnim 1.2, nvm jestli to melo 3 nebo 4ri valce, vykon byl kolem tech 50-55kw (je to uz 10 let) a jezdilo to +- jako HTP, tak mi prijde divny ze rikas ze to je tragédie. Ono kdyz tu HTP porad drzis pod krkem tak fakt to jaks taks jede, ale ne kopce. Bohuzel s tim je spotreba 7l, takze lepší sluzbu udela stara dobra Felda 1.3MPi 51KW, ktera se nemusi tak tocit a jede pocitove lip a taky za 7l. Otacky Felda nemusi. Nad 3500tis neni nic - jen Dart Maul.

Vloženo
před 3 hodinami, Radius napsal:


Tata ma snad 2004 a ma najeto pres 80tis, svara ma 2005 a ma uz pres 120tis (presne nvm), kamos ho ma asi trilety (mozna 4lety), mel nalitano tak urcite do 60tis.
Ty 307 jsou EU4, takze prvni common raily bez DPF! Oba maji shodne 66kw., Ten kamos ma hodne kw, asi 110 bych to videl (fakt nvm), ten ma predpokladam EU5.

Ps ja mel taky averzi ke Skodovkam, kdyz jsem prechazel z Peugeotu 309 na jiny, tak me Skodovky ani nenapadly, ja furt videl 120tku a nebo Favo - s tema jsem zkusenosti mel. Ale kamaradi rikali ze Octavie jsou luxusni, at se na to jdu alespon podivat do bazaru a svete div se, uz jsem v ni odjizdel domu.
Stejne predsudky jsem mel jeste pred 4 ma rokama na Renaulta (kdo vzpomina na Lagunu 2.2 DCi, svara koupil k Pazoutu Fluence) a stejne pred pul rokem na Dacie a pred 2 rokama na Hyundai.
Svet se meni - v dobrem i ve zlem. Ono taky mit dneska auto po nekom a nebo nove je zasadni rozdil.

 

To je málo km na hodnocení...

 

  • Pozitivní 2
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...