Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

@15degren: To máš ty samé šílence, jako ten frajer v tom tématu o koupení O3, jak se snaží namluvit, že v 15 tisících má auto určené pro vrakoviště. Kdo ví, kolik je na tom všem pravdy... a samozřejmě, chodit po záruce do autorizovaného servisu může být blázen nebo snad Clint a Kokta. :D

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, Sabiza napsal:

Na druhou stranu... co my víme, jak s tím onen človíček jezdil? Pokud jezdil jako prase a dobytek, nemusíme se ničemu divit. A nepomůže tomu ani Dacia.

Honza a prase? Ten jezdi plynule dlouhy trasy a na spotrebu.  Takze nesmysl. 

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Levný je, protože je to verze před faceliftem... počkejme na cenu nového i30 v kombajnu. Ještě před rokem byla v podobné konfiguraci jako Octavia za podobnou cenu.

Kdyby jsi nejdriv gugloval, tak vis, ze tohle je FL a rozhodne i30 je ve vybave ktera me osobne zajimala, vzdy levnejsi. A ano, tak pred rokem a pul stejna vybava, +-380tis (nechaval jsem si nacenit, vim to presne), u Octavie si za 1.4 TSi priprav tak 400tis, s tim ze vybava bude horsi. Neresim ze je jedno auto mensi, vetsi atd, ja bych byl i celkem rad majitel Golfa (nez tedy koupit drahou Skodovku, koupim radsi za podobny peniz mensiho Golfa).

Radius, nemáš Ty náhodou 1,2 Tce ?
spotřeba oleje

Nemam, 1.6 atmo, vstrik do sani. Za 1.2 TCe je priplatek 30tis, coz atakovalo opet i30 a to bych radsi tu i30 a 1.6 jede moc pekne, takze nebyl odpor do ni nejit.

Kvalita tlumicu a pry rozvody na 210 000km:D
 
 

photo-thumb-18179.jpg?_r=1409514081&key=028aa7a67da9b7aaa4034c0034ecdd2a61a85fa0079a8808cdb7f9d47608c7c1Honza9007Dnes, 09:33

Tak něco málo nového a nepotěšujícího ze servisu:

 

stav km: 158317km

 

navíc odhalené závady:

- zasekávající se vodní pumpa

- vyteklé tlumiče

 

Vzhledem k tomu, že jsem už přes záruku (4roky/120tkm), tak se bude řešit vše kulancí. Protože se budou kvůli vodní pumpě rozebírat rozvody, je domluvená i jejich výměna.

 

Takže se bude opravovat...

výměna předních brzd, výměna brzdové kapaliny, výměna oleje v motoru i v převodovce.

 

Zkrátka: 3 leté auto, najeto necelých 159tkm a bude oprava za 30tKč... Vládne, mírně řečeno, rozčarpvání...  unsure.png&key=46f571ce60e1337667dbbeba0a0dbef8cd4d6db742f3f3dbd8dc5103585a2267


Tak tlumice u 03 jsou zname svoji nekvalitou, daval jsem zde clanek z casopisu, doporuceni je dat lepsi druhovyrobu za podobny peniz. Vetsinou na to lidi přijdou az na technicke, kdy neprojdou kvuli netesnosti, proste uchcavaj z vyroby.

Chtel bych videt jak skodovka dava kulanci na tlumice a nebo vodni pumpu pri tomhle probehu a stari - spis to vypada zas na PR. Nebojte se toho, skodovka da kulanci.

 
Nasrat, AdBlock vypínat kvůli nějaké webovce o Dacii prostě nebudu. Oni si mé peníze nezaslouží. Už je dostatečně dotoval Radius.
 
nasrat.JPG

Prave to je tam pro tyhle vseumely. Neni problem zablokovat tu hlasku a vesele brouzdas :D.

Honza a prase? Ten jezdi plynule dlouhy trasy a na spotrebu.  Takze nesmysl. 

A nasava pekne ty kysely deste do motoroveho prostoru.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@15degren: To máš ty samé šílence, jako ten frajer v tom tématu o koupení O3, jak se snaží namluvit, že v 15 tisících má auto určené pro vrakoviště. Kdo ví, kolik je na tom všem pravdy... a samozřejmě, chodit po záruce do autorizovaného servisu může být blázen nebo snad Clint a Kokta. [emoji3]

Já nevím, pač jsem ještě auto po záruce neměl :-D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte tu někdo zkušenosti se zápachem výfukových plynu u nafty s DPF v kabině ? Začalo mi to dělat chvíli po výměně egru s spolu pohupováním při regeneraci, smrad je cítit u stojícího auta prakticky hned, při regeneraci smrad výrazně roste za jízdy to občas zasmrdí při regeneraci. Může to mít spojitost s egrem ? Únik na zpětném vedení spalin ? Teoreticyk může být přicpaný DPFko a unikat smrad do prostoru od DPFka ? Pletenec za DPFkem je ok. když přicpu výfuk tak unik tlaku nikde slyšet není.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jo ale výrobce neboli v tomto případě Škoda říká, že máš měnit jenom rozvody někdy po 210 000km(u těhlech tdi je to možná ještě déle), ale pumpu ne. takže škodovka i ostatní výrobci akorát lžou svým zákazníkům.

Vsichni lzou ve vsem. Prevodovy olej je dozivotni. Zivotnost oleje podle me je 3 roky, pokud mysli dozivotni, jako ze auto vic jak 5 let neda, tak potom, olej je dozivotni.


15Degren
A nemas povoleny neco u toho egr ventilu? Spatne nasazena hadice/nedotazeny muze ti to unikat pod kapotou a pak to nasava ventilace treba. Pripadne dirka na vejfuku. Kdyz je vetsi a chcipas motor, tak si auto pekne zachrochta, ale to u nafty se na to musis soustředit, u benzinu to je slyset fest.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radius:

 

No vizuálně kolem egru vše ok, jak jsem psal přidusil jsem výfuk na koncovce a nic nesyšelo, ale trubka z chladiče spalin co jde do škrtící klapky na předku motoru je zasviněná ze spoda od sazí a oleje jak svině, tak možná to tam někde špatně těsní, ale kde to tam hledat, myslel jsem že se s tím nehýbe při výměně egru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, kokta7 napsal:

Kvalita tlumicu a pry rozvody na 210 000km:D

 

 

, uživatelova fotkaHonza9007Dnes, 09:33

Tak něco málo nového a nepotěšujícího ze servisu:

 

stav km: 158317km

 

navíc odhalené závady:

- zasekávající se vodní pumpa

- vyteklé tlumiče

 

Vzhledem k tomu, že jsem už přes záruku (4roky/120tkm), tak se bude řešit vše kulancí. Protože se budou kvůli vodní pumpě rozebírat rozvody, je domluvená i jejich výměna.

 

Takže se bude opravovat...

výměna předních brzd, výměna brzdové kapaliny, výměna oleje v motoru i v převodovce.

 

Zkrátka: 3 leté auto, najeto necelých 159tkm a bude oprava za 30tKč... Vládne, mírně řečeno, rozčarpvání...  :unsure:

 

Padla kosa na kámen - jak toto politicky vysvětlí, že to auto nevydrží...??

 

před 5 hodinami, Sabiza napsal:

@15degren: To máš ty samé šílence, jako ten frajer v tom tématu o koupení O3, jak se snaží namluvit, že v 15 tisících má auto určené pro vrakoviště. Kdo ví, kolik je na tom všem pravdy... a samozřejmě, chodit po záruce do autorizovaného servisu může být blázen nebo snad Clint a Kokta. :D

 

Já tam jezdím i po záruce a možná dělám vzhledem k mé motorizaci dobře (kulance je holt kulance).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak kazdej normalni necha vymenit pumpu i s rozvody at si predpis pise co chce.
A nyni k Honzikovi. Jak je mozne, ze se mu rozbila Skoda to nejlepsi auto na svete. Hlavne jak se tady se mnou hadal do krve. Z FB si me za kritiku Skodovky vymazal z pratel. No jo. Bozi mlyny. Jsem zvedavej jak se na tu kvalitu kouka ted. Co si o tom mysli. Mam pocit, ze bude dalsi vylecenej ze sve naivity. Hlavne jak se vsechno testuje atd. Ono sice hezke koho chleba jis toho pisen zpivej, ale kdyz pak ma clovek vyplaznout 30 litru ze sveho, tak se ten hlas lehce zadrhne.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...