Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

@15degren: To máš ty samé šílence, jako ten frajer v tom tématu o koupení O3, jak se snaží namluvit, že v 15 tisících má auto určené pro vrakoviště. Kdo ví, kolik je na tom všem pravdy... a samozřejmě, chodit po záruce do autorizovaného servisu může být blázen nebo snad Clint a Kokta. :D

Editováno: , autor: Sabiza
Vloženo (editace)

To je fuk. Spis pumpa nevydrzi predepsany interval od vyrobce. Je videt jak skodovka a ostatni stojej za hovno,aby lezli do prdele fleetu.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Na druhou stranu... co my víme, jak s tím onen človíček jezdil? Pokud jezdil jako prase a dobytek, nemusíme se ničemu divit. A nepomůže tomu ani Dacia.

Vloženo

No tak já jsem 6 let staré auto taky dal občas do autorizáku, buď to byl úkon který jsem chtěl dělat podle norem a nebo si s ním běžný servisák jen špatně poradil.

Vloženo (editace)
před 13 minutami, Sabiza napsal:

Na druhou stranu... co my víme, jak s tím onen človíček jezdil? Pokud jezdil jako prase a dobytek, nemusíme se ničemu divit. A nepomůže tomu ani Dacia.

Honza a prase? Ten jezdi plynule dlouhy trasy a na spotrebu.  Takze nesmysl. 

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Vloženo
Levný je, protože je to verze před faceliftem... počkejme na cenu nového i30 v kombajnu. Ještě před rokem byla v podobné konfiguraci jako Octavia za podobnou cenu.

Kdyby jsi nejdriv gugloval, tak vis, ze tohle je FL a rozhodne i30 je ve vybave ktera me osobne zajimala, vzdy levnejsi. A ano, tak pred rokem a pul stejna vybava, +-380tis (nechaval jsem si nacenit, vim to presne), u Octavie si za 1.4 TSi priprav tak 400tis, s tim ze vybava bude horsi. Neresim ze je jedno auto mensi, vetsi atd, ja bych byl i celkem rad majitel Golfa (nez tedy koupit drahou Skodovku, koupim radsi za podobny peniz mensiho Golfa).

Radius, nemáš Ty náhodou 1,2 Tce ?
spotřeba oleje

Nemam, 1.6 atmo, vstrik do sani. Za 1.2 TCe je priplatek 30tis, coz atakovalo opet i30 a to bych radsi tu i30 a 1.6 jede moc pekne, takze nebyl odpor do ni nejit.

Kvalita tlumicu a pry rozvody na 210 000km:D
 
 

photo-thumb-18179.jpg?_r=1409514081&key=028aa7a67da9b7aaa4034c0034ecdd2a61a85fa0079a8808cdb7f9d47608c7c1Honza9007Dnes, 09:33

Tak něco málo nového a nepotěšujícího ze servisu:

 

stav km: 158317km

 

navíc odhalené závady:

- zasekávající se vodní pumpa

- vyteklé tlumiče

 

Vzhledem k tomu, že jsem už přes záruku (4roky/120tkm), tak se bude řešit vše kulancí. Protože se budou kvůli vodní pumpě rozebírat rozvody, je domluvená i jejich výměna.

 

Takže se bude opravovat...

výměna předních brzd, výměna brzdové kapaliny, výměna oleje v motoru i v převodovce.

 

Zkrátka: 3 leté auto, najeto necelých 159tkm a bude oprava za 30tKč... Vládne, mírně řečeno, rozčarpvání...  unsure.png&key=46f571ce60e1337667dbbeba0a0dbef8cd4d6db742f3f3dbd8dc5103585a2267


Tak tlumice u 03 jsou zname svoji nekvalitou, daval jsem zde clanek z casopisu, doporuceni je dat lepsi druhovyrobu za podobny peniz. Vetsinou na to lidi přijdou az na technicke, kdy neprojdou kvuli netesnosti, proste uchcavaj z vyroby.

Chtel bych videt jak skodovka dava kulanci na tlumice a nebo vodni pumpu pri tomhle probehu a stari - spis to vypada zas na PR. Nebojte se toho, skodovka da kulanci.

 
Nasrat, AdBlock vypínat kvůli nějaké webovce o Dacii prostě nebudu. Oni si mé peníze nezaslouží. Už je dostatečně dotoval Radius.
 
nasrat.JPG

Prave to je tam pro tyhle vseumely. Neni problem zablokovat tu hlasku a vesele brouzdas :D.

Honza a prase? Ten jezdi plynule dlouhy trasy a na spotrebu.  Takze nesmysl. 

A nasava pekne ty kysely deste do motoroveho prostoru.
  • Pozitivní 1
Vloženo
@15degren: To máš ty samé šílence, jako ten frajer v tom tématu o koupení O3, jak se snaží namluvit, že v 15 tisících má auto určené pro vrakoviště. Kdo ví, kolik je na tom všem pravdy... a samozřejmě, chodit po záruce do autorizovaného servisu může být blázen nebo snad Clint a Kokta. [emoji3]

Já nevím, pač jsem ještě auto po záruce neměl :-D
Vloženo
To je fuk. Spis pumpa nevydrzi predepsany interval od vyrobce. Je videt jak skodovka a ostatni stojej za hovno,aby lezli do prdele fleetu.

Tak pumpy běžně vydrží co rozvody.
Vloženo

Podle mě se na něj vyserou, požadovat kulanci na tlumiče a pumpu ve stopade je drzost. Tyhle věci běžně v těchto km odchází, prostě končí životnost.

Vloženo

to jo ale výrobce neboli v tomto případě Škoda říká, že máš měnit jenom rozvody někdy po 210 000km(u těhlech tdi je to možná ještě déle), ale pumpu ne. takže škodovka i ostatní výrobci akorát lžou svým zákazníkům.

Vloženo (editace)

Nemáte tu někdo zkušenosti se zápachem výfukových plynu u nafty s DPF v kabině ? Začalo mi to dělat chvíli po výměně egru s spolu pohupováním při regeneraci, smrad je cítit u stojícího auta prakticky hned, při regeneraci smrad výrazně roste za jízdy to občas zasmrdí při regeneraci. Může to mít spojitost s egrem ? Únik na zpětném vedení spalin ? Teoreticyk může být přicpaný DPFko a unikat smrad do prostoru od DPFka ? Pletenec za DPFkem je ok. když přicpu výfuk tak unik tlaku nikde slyšet není.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo
to jo ale výrobce neboli v tomto případě Škoda říká, že máš měnit jenom rozvody někdy po 210 000km(u těhlech tdi je to možná ještě déle), ale pumpu ne. takže škodovka i ostatní výrobci akorát lžou svým zákazníkům.

Vsichni lzou ve vsem. Prevodovy olej je dozivotni. Zivotnost oleje podle me je 3 roky, pokud mysli dozivotni, jako ze auto vic jak 5 let neda, tak potom, olej je dozivotni.


15Degren
A nemas povoleny neco u toho egr ventilu? Spatne nasazena hadice/nedotazeny muze ti to unikat pod kapotou a pak to nasava ventilace treba. Pripadne dirka na vejfuku. Kdyz je vetsi a chcipas motor, tak si auto pekne zachrochta, ale to u nafty se na to musis soustředit, u benzinu to je slyset fest.
Vloženo

radius:

 

No vizuálně kolem egru vše ok, jak jsem psal přidusil jsem výfuk na koncovce a nic nesyšelo, ale trubka z chladiče spalin co jde do škrtící klapky na předku motoru je zasviněná ze spoda od sazí a oleje jak svině, tak možná to tam někde špatně těsní, ale kde to tam hledat, myslel jsem že se s tím nehýbe při výměně egru...

Vloženo
před 5 hodinami, kokta7 napsal:

Kvalita tlumicu a pry rozvody na 210 000km:D

 

 

, uživatelova fotkaHonza9007Dnes, 09:33

Tak něco málo nového a nepotěšujícího ze servisu:

 

stav km: 158317km

 

navíc odhalené závady:

- zasekávající se vodní pumpa

- vyteklé tlumiče

 

Vzhledem k tomu, že jsem už přes záruku (4roky/120tkm), tak se bude řešit vše kulancí. Protože se budou kvůli vodní pumpě rozebírat rozvody, je domluvená i jejich výměna.

 

Takže se bude opravovat...

výměna předních brzd, výměna brzdové kapaliny, výměna oleje v motoru i v převodovce.

 

Zkrátka: 3 leté auto, najeto necelých 159tkm a bude oprava za 30tKč... Vládne, mírně řečeno, rozčarpvání...  :unsure:

 

Padla kosa na kámen - jak toto politicky vysvětlí, že to auto nevydrží...??

 

před 5 hodinami, Sabiza napsal:

@15degren: To máš ty samé šílence, jako ten frajer v tom tématu o koupení O3, jak se snaží namluvit, že v 15 tisících má auto určené pro vrakoviště. Kdo ví, kolik je na tom všem pravdy... a samozřejmě, chodit po záruce do autorizovaného servisu může být blázen nebo snad Clint a Kokta. :D

 

Já tam jezdím i po záruce a možná dělám vzhledem k mé motorizaci dobře (kulance je holt kulance).

Vloženo

Já jedině autorizák. Už jsem tam známej. Zavedl jsem účtovací konstantu a opravy nad rámec objednávky. Jinak auto z5. Uvidím za světla, jak se naučili lakovat.

Vloženo

Kulance ma smysl do 4 let stari pak uz je to o nicem. Daji ti 20% a nazdar. Pritom neautorizak ti to opravy za 50 ceny AS. Vetsinou se kulance vztahuje jen za material a praci cvakas sam. Nekdy je ta prace vic nez material.

Vloženo

Jinak kazdej normalni necha vymenit pumpu i s rozvody at si predpis pise co chce.
A nyni k Honzikovi. Jak je mozne, ze se mu rozbila Skoda to nejlepsi auto na svete. Hlavne jak se tady se mnou hadal do krve. Z FB si me za kritiku Skodovky vymazal z pratel. No jo. Bozi mlyny. Jsem zvedavej jak se na tu kvalitu kouka ted. Co si o tom mysli. Mam pocit, ze bude dalsi vylecenej ze sve naivity. Hlavne jak se vsechno testuje atd. Ono sice hezke koho chleba jis toho pisen zpivej, ale kdyz pak ma clovek vyplaznout 30 litru ze sveho, tak se ten hlas lehce zadrhne.

  • Pozitivní 1
Vloženo

Že bych to tam u nás zabalil? Začíná se tom solidně rozpadat... Dnes byli u nás šéfové zachraňovat, co se dá. Jak to vypadá, nezachránili nic, spíš ještě kolegy utvrdili v tom, že nastal čas odejít...

Vloženo (editace)
před 37 minutami, motosman napsal:

Sháním řidiče a správce autoparku. Samozřejmě asistentka k ruce a pořádné auto.

a dostanu alespon porše? toto bych prosil: 

 

Editováno: , autor: kokta7
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...