Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

To není možný. Každý s tímhle motorem jezdí za 5 litrů.[emoji23] [emoji23] [emoji23]
A další hlod je, že Šlapky a Rosky nestíhají vybírat pokuty z D1. Prej si musí pohnout, aby navýšili rozpočet a prý upadá platební morálka. 15% jde do správka. Chtělo by to tak 55%.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Vsak to je naprosto v poradku. Koupil jsi si vuz s tim ze s nim budes jezdit po verejnych komunikacich. Misto toho jsi dostal autovrak (auto bez STK a homologaci), ktery nesmi na veřejné komunikace, kupni smlouva je tedy neplatna. Vinu za to ma prodejce, tedy prodejce by mel vuz odkoupit za plnou cenu a at si to pak resi se Skodovkou. Zadna amortizace, tys byl okraden a naopak by ti meli dat jeste odskodneni.
V České republice? Bez tak to byla plačka Petr a koupil si bezchybnou Dacii. Teď s tím druhým truhlíkem jezdí na vlastní srazy, kde si dávají párky a dva rohlíky. Aby ušetřili na benzín.

Tobe ta Dacka neda spat co, co prispevek, to slovo Dacia.
Jak jsme se tu před měsíce bavili o celoročních gumách tak jsem nakonec koupil Michelin Crossclimate a v rokytnici jsem jel po vedlejších serpentýnách měl jsem připravené i řetězy, ale narozdíl od některých expertů kteří měli zimáky jsem je nakonec vůbec nepotřeboval, takže i když je to spíš letní pneu, na sněhu a ledu se mi víc než osvědčila a tak si navždy získala místo na ráfku mé octavie. Ona octavia II hodně vyjede i se špatnými pneu a byl jsem zvyklí jezdit s fordem, který se nebyl schopný rozjet na rovině se sněhovým popraškem s perfektnímu zimnímu pneu, takže latku mám nízko.
 
Tím ukončuji zběsilé přehazování gum na autě každý půl rok.

Ja je zkousel v patek a drzi na snehu krapet mene nez zimni, nicmene jsou luxusni a vyhraly vsechny testy. Na druhou stranu, testoval jsem zimni na 03 a univerzaly na Lodgy, rozdil tedy mohl byt v jinem tezisti atd.

Za mne tedy vyborna koupe a kdyz si spocitam kolik usetri rocne peněz (1x prezuti 1500Kc!), tak muzu byt v klidu jestli vydrzi 3 roky. Kazde 3 roky stejne kupuju zimni gumy nove. Na hlavni auto bych se jich bal (dalnice atd), ale na druhe auto do rodiny proc ne.

Kamarad si je koupil na Audi a taky si chrochta.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Sabiza napsal:

Co to zase meleš za sračky? Jaký vrak bez STK a homologace? Ty už jsi fakt dobře mimo... přestaň to fetovat. Jakékoli auto od VW, které je zasaženo Dieselgate STK projde bez problémů, emisemi taky...

pokud někdo bude orodovat za zákon, tak pak to možné bude. Potom projdou jenom opravené auta servisní akcí od Vw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, šulda napsal:

kua, proč je v naší republice takovej maglajs, když máme tolik odborníků? :D

 

O jakých odoborníkách tu mluvíš ? Opravdoví odborník, nemá potřebu šaškovat v mediích nebo ve veřejném sektoru. To co je nám prezentováno jako "odborníci" nemá s odborníkem nic společného... Nedávno jsem četl odborný článek v mafre o DPF, si představ že DPF je filtr pevných částic v palivovém systému a jeho demontáží hrozí poškození vstřikovačů a čerpadla !!! Takové špeky se tam často najdou a vysí na hlavní stránce několik hodin než se to někdo rozhodně radši stáhnout když mu diskutéři dají do držky :-D

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to zase meleš za sračky? Jaký vrak bez STK a homologace? Ty už jsi fakt dobře mimo... přestaň to fetovat. Jakékoli auto od VW, které je zasaženo Dieselgate STK projde bez problémů, emisemi taky...

Aha, to se omlouvam pane studovany, o cem teda dieselgate je?

Pokud auto nema platnou homologaci a ja jej kupuji prave kvuli homologaci abych mohl jezdit po verejnych komunikacich, tak se na me nezlob, ale je to vrak. A jestli se nemylim, tak to auto mimo jine vypousti nasobne vic oxidu dusiku, nez kolik by melo, tedy STK by projit nemelo (emisema) - kdyby to umeli zmerit, nemohlo by byt ani nikdy homologovano dle eu5 a tedy nesmi a nesmelo by byt prodavano v eu.

Takze jsi koupil bezcenou pixlu, tedy ano, pixlu do vykupny zeleza - autovrak. Ale jestli mas v planu s takovym autem jezdit u baraku po zahrade, tak pak je to v poradku. Ale pozor na imise, soused by nemusel mit radost.
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabízí se zajímavá otázka, jestli se vyplatí vyrobit odladěný vysoko litrážní moderní přesný motor bez turba a všech EGR ventilů, DPF filtrů a atd a dát tam jen základní filtry na odfiltrování jedovatých plynů. Nebylo by takové řešení ve finale více ekologické než ty motory dusit a downsizovat ? Přece jen tím že se furt vyrábí ty náhradní díly na filtrování plynu, zvýšená zátěž motor aby procpal všechno přes ty filtry a pod... není to jen další snižování efektivity motoru a zvyšování emisí ? Je to tak trošku chimera ne ? :-)

Editováno: , autor: 15degren
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ovšem bude asi můj konec za volantem, protože se všichni výrobci snaží, aby nemusel řidič zasahovat do řízení - a mě fakt neláká mít auto, abych si místo řízení četl noviny, nebo spíš civěl do tabletu..

To můžu jet rovnou vlakem, nebo letět érem.

Editováno: , autor: stanmar
  • Pozitivní 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabízí se zajímavá otázka, jestli se vyplatí vyrobit odladěný vysoko litrážní moderní přesný motor bez turba a všech EGR ventilů, DPF filtrů a atd a dát tam jen základní filtry na odfiltrování jedovatých plynů. Nebylo by takové řešení ve finale více ekologické než ty motory dusit a downsizovat ? Přece jen tím že se furt vyrábí ty náhradní díly na filtrování plynu, zvýšená zátěž motor aby procpal všechno přes ty filtry a pod... není to jen další snižování efektivity motoru a zvyšování emisí ? Je to tak trošku chimera ne ? :-)

Podle soucasne metodiky mereni se to nevyplati. Hold je to tak, maly obsah - mensi spotreba. Malo valcu - mensi ztraty treni.
Dlouhy prevody, mensi otacky - nizsi spotřeba. A aby to jelo, tak to musi tlakovat turbo. U nafty se domnivam uz se snad ani vyvoj nevyplati, ty veskery ucpavky ve vejfuku, honeni sazi a vseho bordelu z 'vejfuku' zpet do sani. Pasti na oxidy dusiku, nekde synteticka mocovina treba v kufru (Yeti)... no kdo tohle koupi...
O start stop nemluvit. Ma jediny prinos, clovek dostane alespon lepsi baterku a doufejme jsou posilene vice namahane dily a soudny clovek SS vypne.

Dle nove metodiky ty soucasne minimotory konci. Napr. 0.9TCe je jiz hlasene jako konecna stanice. Zacinaji se zase vyvíjet atmosfericke dvoulitry a 1.6tky.

Ale podle me maji relativne nejaky cas na vyvoj, tak se nechme prekvapit jak to precuraji v praxi a budem tam kde jsme ted. A samozrejme adekvatne dal ;)

To ovšem bude asi můj konec za volantem, protože se všichni výrobci snaží, aby nemusel řidič zasahovat do řízení - a mě fakt neláká mít auto, abych si místo řízení četl noviny, nebo spíš civěl do tabletu..
To může jet rovnou vlakem, nebo letět érem.


Jeste zes nenapsal busem, docela bych se bal kdyby jsi si cetl :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme metodika neresi kdyz das litrovce cocku za usi a jeste vezes vozejk za autem, ze pak papa i travu podel silnice. Atmosfera si proste v beznem rezimu rekne vic, ale zase pod zátěží se spotreba nezvedne o 200%. Prosim berte to s rezervou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, 15degren napsal:

není tam nic vidět ale předpokládám že tam udělalo auto z nějakého fotografa solidní protlakovou omáčku.

tak seš hodně slepej. vpravo je vidět jak tam letí člověk ze stráně 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...