Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 19 minutami, kokta7 napsal:

Tak ABS je výborný asistent, ale ESP a jeho přibrzďování do zatáček, kde to kurví brzdy a logicky přehřívá....

 

ESP je tam pro bezpečnost stejně tak jako ABS. Že jezdíš jako prase to my už dávno víme. Že ti to kurví brzdy je jen tvoje hloupost, když si pořád hraješ na závodníka.:rolleyes:

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kokta si plete osobni automobil s okruhovym specialem.
ABS nevim no, mozna bych ho tam mit nemusel. Ale to ESP musim uznat uz mi ne jednou pomohlo. Zareagoval rychleji nez ceho bych byl schopen ja. Ono i s nim se musi umet zachazet. ESP rovna v pripade smyku auto do smeru v jakem je natocen volant. Tedy pokud s tim nekdo v uleku zacne zmatene tocit tak ho to posle treba uplne nekam jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, stanmar napsal:

 

ESP je tam pro bezpečnost stejně tak jako ABS. Že jezdíš jako prase to my už dávno víme. Že ti to kurví brzdy je jen tvoje hloupost, když si pořád hraješ na závodníka.:rolleyes:

na to okruh je, abys jezdil na svoje řidičské "naplno". Po normální cestě takhle nikdy nejezdím... Když se bojíš řídit a něco nového se učit, tak to pro tebe je jenom "kurvění brzd" či pneumatik.

Nikde sem nepsal o tom že sem závodník,  že člověk jezdí na track daye je úplně normální, jenom plno lidí to do dnes nechápe a jezdí jenom jako ty z bodu A do bodu B, ovšem není na tom nic špatného. V práci taky jezdím jak idiot z bodu A do bodu B....

 

@petr: většina hothatchů je dělaná na track daye na okruhách, takže asi tak. Nebo se to lehce dá upravit, ať už lepšími brakes nebo semislicky, popřípadě nějakým KW3 podvozkem třeba, ale to už je drahá sranda.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však mám upraveno, já sem spokojen. Jenom sem psal poznámku, že i když vypneš ESP, tak neznamená že to nikdy nepřibrzdí. Jedině vytáhnout pojistku, ale pak ti to může padnout do nouzáku a nejde vytočit motor nad 3000 otáček. a vy začnete řešit hned něco jiného :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja kokto nejsem zavodnik ale rozumim tvymu konicku, proc ne. Jen nesmis k tomu zavodeni vse nazorove vztahovat.
Ja bych nejradeji poradnej velkej pohodlnej kocar pouzitelnej i do terenu, kde se podivam kam jini nedojdou ani pesky. No Kodiaq to neni [emoji23][emoji23][emoji23]. V aute, ve kterem se nebudu mackat, auto kde nemusim hlidat obrubniky nebo zmrazky na silnicich v zime atd. atd., auto kde clovek neni po 500km vyklepanej a rozlamanej jako startka. Dostatecne vykonny na predjeti a auto z ktereho kazdemu spadne celist a upadnou usi ze zvuku motoru. Ano vsichni vi co myslim. Je to Rapid a proto jej mam. Nenahraditelny to vuz. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, Petrrr napsal:

Ja kokto nejsem zavodnik ale rozumim tvymu konicku, proc ne. Jen nesmis k tomu zavodeni vse nazorove vztahovat.
Ja bych nejradeji poradnej velkej pohodlnej kocar pouzitelnej i do terenu, kde se podivam kam jini nedojdou ani pesky. No Kodiaq to neni emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png. V aute, ve kterem se nebudu mackat, auto kde nemusim hlidat obrubniky nebo zmrazky na silnicich v zime atd. atd., auto kde clovek neni po 500km vyklepanej a rozlamanej jako startka. Dostatecne vykonny na predjeti a auto z ktereho kazdemu spadne celist a upadnou usi ze zvuku motoru. Ano vsichni vi co myslim. Je to Rapid a proto jej mam. Nenahraditelny to vuz. emoji23.png emoji23.png emoji23.png

Jéééžiši, si taky případ :D

 

pawouku auta to umí už i z výroby, ale stejně mě přijde i ostatním řidičům, že stejně kola někdy přibrzdí elektronika... a je to jedno jestli to je VW, BMW atd...  protože elektricky diferáky jsou stejně napojený na vectoring /ABS / tracktion control, takže to podle mě nikdy nevypneš na 100%....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ten elektrický diferák mě nenapadnul, tak to fakt asi úplně nejde, nebo bys to musel vyřadit z provozu úplně celé. A to by asi nebylo to pravé ořechové. :rolleyes: To chce auto s mechanickým samosvorem, pak se na tyhle elektronické fičury můžeš vybodnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Pawouk napsal:

Jo, poctivá nýtovačka na naftu. Jen u tohoto motoru s kódem BXE ráda vyletí ojnice z motoru. :kol-48:

No já mám zatím štěstí, že se tak nestalo. Doufám, že když to vydrželo 250xxx, už to dalších 50 tis. vydrží. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole 225 tis km a 10 let starej srot a 160tis kc [emoji23] [emoji23] [emoji23] . Auto pred smrti.

A to má znuchlanou kapotu, nabrali chodce [emoji23]

Taky jsem mu říkal, že je blázen, skoro deset let starý a najeto hafo km. Jenže oni to kupovali tehdy starší a někdo je vojebal s cenou a tak si myslí, že ty prachy dostanou zpět. On se nějakej blázen najde [emoji23]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...