Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

I když by to vyšlo dáž s tím dovozem, tak by zase bylo auto který by dělalo radost a ne starost jako zdejší maloobsahová produkce. Asi by to šlo řešit i přes Německo kde je dost firem dovážející auta a s Německýma dokladama se to dá bez komplikací přihlásit. Prostě udělat výběrový řízení a volit z našich dovozců, Eu dovozců a pak vlastní iniciativa a dovoz. Takhle jsem postupoval u Soriho, a zvítězil Holandský dovozce a s dodáním do Německa a tam jsem ho koupil. A stále jsem nadmíru spokojenej s touto volbou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jedno. Ho v USA prihlasi na tyden na prodejce a pak poslou sem a je uz ojete. Ale kdyz se podivas na Ford Mustang 5.0 V8 ktery se do EU dovazi ofigo tak plni Standartne EU6. Jak je to mozny, ze petilitr V8 plni EU6 a nasi vyrobci nam tady nuti trivalce o obsahu 1 litr s vymluvou na emise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože chci benzín,tak problém asi nebude, v USA jsou limity ještě přísnější. Ale tam neřeší Co2 a v Evropě dementi stanovili hranici Co2 velice nízko a myslím že brzy to bude 90 g/km. Proto ty tříválce nám nucený a jinak automobilky budou platit nad tuto hranici tisíce Eur za každý auto s vyšší produkcí Co2. Toto výpalné pro Brusel přefakturují zákazníkům a pak ty auta zde budou nesmírně drahý. Při individuálním dovozu se toto neřeší a tak cena bude jistě zajímavá a auto zcela jiné než zde nám vnucovaný.

Ten Brusel je horší než staré RVHP kde taky Moskva nařizovala co kdo bude vyrábět.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani to nemusí být staré auto, v USA jsou levnější nová auta a jde jen o to kolik bude stát přeprava a další náklady okolo toho. DPH neřeším, to odečítám. Varianta taky může být Německo nebo Holandsko kde obchodníci berou auta dlouho a ve velkým z Ameriky a tím se dostanou na zajímavé ceny. S německým čistopisem TP je pak sranda s přihlášením.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám že k poznatku o tom že v Eu se pomalu nedají koupit pořádný a víceúčelový auta již došlo více lidí: http://autoroad.cz/zajimavosti/89733-pickupy-pomalu-zaplavuji-evropu-na-vine-je-paradoxne-eu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Brusel bude tak dloho škodit, až ten kdo chce dobré a trvanlivé auto bude nucen hledat jinde.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tím že Evropa i svět se ubírá čím dál tím horší cestou. Když vzpomenu na 90 léta a tu svobodu, bez omezování a i možnost si koupit cokoliv, aniž by to stát nebo systém reguloval tak mám dojem že bude jen hůř. Jen to zasahování Eu do toho čím budem jezdit, čím budem topit, jak budem stavět, co budem jíst a jaké skupiny národů budou mít možnost kde přesídlit je již do nebe volající.

 

 

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže toto je důsledkem toho, jak přistupují lidé k volbám. A to hlavně v západní Evropě.

Ovšem kupovat Pick-upy a velká SUV není řešení.

Mě by se sice nějaké pořádné SUV rozhodně líbilo, možná by ani cena nebyla až zas takovou překážkou, ale vzhledem k tomu kde a jak jezdím nemá takový vůz u mě žádný racionální důvod.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyckejme casu, ono se to brzo rozpadne samo. A Makrel a Makrela pujdou do prdele. Stan ma pravdu. Ty co furt voli ty prizdisrace a vlezdoprdelky EU co by za dotace prodali i svou mamu by se meli zamyslet predevsim. Pak breci proc je drahy maslo, proc vejce, proc tady jezdime v novych sunkach. Proc furt regulace toho ci onoho. Ted vzejdou v platnost nove limity energeticke narocnosti budov. Kdo to asi tak zaplati u novych budov. Zacinaji se delat melci vany, mensi splachovaci nadrzky hajzlu atd. jen aby to v tom celkovem baliku narocnosti proslo. To ze se clovek v te vane poradne nevykoupe nebo ze to hovno poradne nesplachne uz jde stranou. Pryc z te modre totality, pac neverim, ze se uvnitr EU neco nekdy dokaze zmenit.

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...