Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Dneska jsem se hrabal na stránkách, kde prodávají modely aut pro sběratele....níže uvedená firma CMC je světová špička, modely jsou ručně vyráběné a většinou v malých edicích, aby cena stoupala časem. Modely se totiž v pozdějších dobách už neopakují. Mrkněte se na to zpracování, prostě kov, dřevo, kůže....Naprostý luxus.

 

Ovšem cena takového modelu je jak Plačky vojetá kinderkárka :D:D

 

http://www.cmc-modelcarshop.de/de/CMC-Raritaeten/CMC-Audi-Front-225-Roadster-1935-weiss-Leder-rot-Jubilaeumsmodell-in-Sonderverpackung-100-Jahre-Audi.html

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Petrrr napsal:

To ne, teď měním pojišťovnu a ta vyhodnotila, kvůli havarijnímu, že má hodnotu aktuální 180tis. což u 5ti letého auta je asi v pořádku.

Meníš ty,:wallbash: alebo ťa poisťovňa vyhodila ako nespoľahlivého klienta ?:kol-26:

Editováno: , autor: Effendi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorové novinky koncernu pro roky 2018-2020:

 

Diesely - vzhledem k dalšímu zpřísňování emisních norem vymysleli soudruzi z NDR, pardon, z NSR toto: přidá se další LNT katalyzátor, aby vychytal NOxy, než se zahřeje motor, dále se přidá do výfukového systému další SCR sestava s druhým vstřikem AdBlue pro lepší emise při dálniční jízdě... A nakonec do toho namontují mikrohybridní sestavu s rekuperací brzdné energie, který bude (mimo jiné) napájet elektrický kompresor přeplňování. Tož tak - když se toto vysype, půjde se majitel rovnou oběsit.

 

Benzíny - filtr pevných částic, tady je vzhledem k běžným vyšším teplotám výfukových plynů, než u dieselů, a menšímu množství pevných částic, jednodušší regenerace, při které se jen krátkodobě ochudí směs. Ale má to jeden háček - toto ochuzení znamená vyšší obsah kyslíku ve výfukových plynech. No a u zážehového motoru toto jaksi poněkud škodí třícestnému katalyzátoru, takže tento při regeneraci filtru moc nekatalyzuje. Tudíž do výfuku přidají další dodatečný katalyzátor, který pochytá škodliviny vzniklé při regeneraci filtru pevných částic. Dalším krokem bude mildhybridní soustava s přídavnou baterií pod sedadlem řidiče, která bude vypínat motor už po sundání nohy z plynu a bude napájet brzdy, řízení a klimatizaci. Toto dostane Golf 1.5 TSI příští rok. No a v roce 2020 elektrická soustava 48V s elektromotorem pro rozjezd. No, máme se na co těšit.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Meníš ty,:wallbash: alebo ťa poisťovňa vyhodila ako nespoľahlivého klienta ?:kol-26:
Menim ja, jako temer kazdy rok kdyz prijde novy platebni vymer na dalsi rocni obdobi. Necham si udelat nabidku od jinych pojistoven a kdyz se to vyplati, prejdu jinam. Ted treba usetrim dokonce s lepsi pojistkou 600kc. Kdyby treba slo o 100 nebo 200 tak se na to vyprdnu, ale 600 na ulici nenajdes ze. Nebudme ovce. Nezustanu napr. u Kooperativy jen kvuli tomu, ze vloni mela nejlepsi nabidku a nebo ze jsem je v tom roce pumpnul za vymenu celniho skla. Jejich problem, ze poslali takovou castku, jakou poslali. Dalsi rok bez nehody presto o 300 drazsi. Takhle odplouvam k CSOB a pro Kooperativu jsem tim padem byl ztratovy.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...