Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Sám ho téměř ve full výbavě mám až na nějaký drobnosti z té doby samozřejmě. No na Motodromu na polygonu jsem jednu chvíli jezdil i s Rapidem, ale v dehtu. Asi o rok novější se 100tis km. A to je doba, člověk šlápne na plyn a než to začne táhnout bych si uvařil kafe, navíc pedál spojky tuhý jako kráva. Pak jsem jezdil s O3RS - černej tapec ( jak v rakvi jsem si připadal) taky v dehtu, tam jsem si mohl ty kafe udělat dvě než to začlo táhnout. Jako nic ve zlym, ale Ta moje benzínová chrchla reaguje na plyn teda mnohem dříve nečekám až do nějakých 2,5tis otáček. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda, mám octu v servisu na garančce a teď volali, že mám přední kotouče totál v hajzlu. No chápete to? Po 120tis. a 9 letech. Prej zepředu jakštakš, ale zezadu masakr. Dneska nic nevydží.
Jsem zvědavý, jak moc se pohne moje konstanta.[emoji16]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš ešte dobré... Jeden môj kolega, ktorému kúpili fotrovci /špekulanti - ušetríme/ Ford Mondeo v Poľsku ako nové v saloone, bol na garančke po 8000km... Vrátil sa s tým, že mu menili komplet brzdy aj s kotúčmi, že vraj tak je to predpísané... Na reakciu, že ho ojebali, pokrčil ramenami, že on na to má...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Motos se svým jezdí na spotřebu. :D

Já mám necelých 90tis a nevím nevím jestli dají alespoň těch 100tis. Jeden kotouč z vnější strany na předku se začíná blbě sjíždět, myslím si, že je tam zatuhlá destička a nehejbe se a při brždění se hejbe jen to vnitřní prasátko. Ostatní jsou v cajku včetně zadních.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...