Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Petrrr: takt linky v MB je 62s, ale už to je fakt na hraně, protože když tam chvíli stojíš, tak teprve zjistíš, jaký to je kalup. A jen pro představu; od prvního nastříhání plechu pro nové auto až po finální výsledek pro zákazníka uběhne zhruba 26hodin. Takže se mi to nezdá být ošizený ;)

 

A postup je zhruba všude stejný. Jen se liší např. různé pomocné nástroje atp., ale jinak systém zásobování díly je všude stejný.

Editováno: , autor: Honza9007
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíte, co se tady člověk nedozví. 

Honzo: nechtěl jsem ničí práci shazovat, každá má něco a věřím, že to je pakárna stát u linky a celý den dělat dokola to samé (kdysi jako student jsem dělal brigády v porcelánce taky u linky u pecí i při 40 st.C)  To byla spíš nadsázka jak psal Treo o pekaři a o ziscích.

Ale toho testovacího jezdce na té dráze co projíždí každé auto z linky by mě bavilo dělat.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překvapilo mě, kolik je tam ještě manuální práce....

 

např. celá montáž je z 85% ruční práce. Bez lidí to zkrátka dohromady nedáš. Stejně tak kompletace motorů a převodovek. Stroje dokáží vyrobit kde co, ale složit to je umění. A lidi jsou v této fázi výroby levnější než stroje, v tom má Mára pravdu.

 

No vidíte, co se tady člověk nedozví. 

Honzo: nechtěl jsem ničí práci shazovat, každá má něco a věřím, že to je pakárna stát u linky a celý den dělat dokola to samé (kdysi jako student jsem dělal brigády v porcelánce taky u linky u pecí i při 40 st.C)  To byla spíš nadsázka jak psal Treo o pekaři a o ziscích.

Ale toho testovacího jezdce na té dráze co projíždí každé auto z linky by mě bavilo dělat.

věř mi, že po třech letech pracovníka výstupní kontroly by tě to už nebavilo...  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proto chce mít protektora, kterej ti blokne laser a zahlásí, to samé stíhá v pohodě ramera.. akorát ta cena jevysoká, to je tak pro člověka co má medvěda za 2 mega...

http://www.antiradary.net/antiradar-protector-950cz-al/

pokud to je skutečně antiradar, kterej měřicí signál ruší, blokuje atd.  a ne jen radar detektor, na signál upozorňující, můžeš i u nás dostat flastr, že se z toho posereš. Napasujou ti maření úředního výkonu, že ti budou i trenky malý. A poznámka o legalitě ve všech zemích světa mě přímo svalila ze židle. Zkus s tím zajet třeba jen do Rakouska nebo nedej bůh do Švýcarska a ne, že se vrátíš vlakem, jak píše Treo, pěkně dlouho se spíš nevrátíš vůbec. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo, ve Ferrari třeba ne. No každá práce má svá pro a proti a kdo něco dělá dlouho i jako třeba já tak ho občas ta práce taky sere, ale v konečném důsledku tu práci má rád. Co taky v dnešní době člověku zbývá, je rád že práci vůbec má kolikrát. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem si zkopčil jednu historku, kterou jsem napsal již dříve a někde jinde :

pamatuju na případ jednoho známýho, asi 15 let zpátky. Ve služebním autě vozili tehdy BELL radar detector. Jel na pracovní cestu do Švýcarska, tak ho samozřejmě sundal a hodil do kastlíku. Tehdy ještě občas na čáře našince šacovali (dneska už ne laugh2.gif ) a tak se taky na švýcarský čáře stalo. Vyprávěl mi to a vůbec se při tom nesmál. Celník našel ten antiradar a normálně začal vyvádět, jako kdyby našel nabitou bouchačku. Děsnej cambus, osm hodin filcovačka a výslech, antiradar zabavenej a na místě šílená, ale šílená pokuta (nepamatuju se kolik, ale bylo to v tisících franků). Chlapec uměl velmi dobře německy, takže se jim snažil situaci vysvětlit, ale chovali se prej jak bejk před červeným hadrem. Takže bacha, protože v některých civilizovaných zemích to je přímo zločin. Ale proč taky ne, když tam všechno ostatní funguje, jak má. Pak je jasný a normální se tomu se vším všudy přizpůsobit. V našem zkorumpovaným státě, kde naopak nefunguje téměř nic, se tohle trochu hůř chápe.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč to tedy mají lidi ;) je tam klička....

proč to lidi mají ? Mají to v drtivý většině lidi, kteří si myslí, že všechno se dá přepočítat na peníze, všechno zaplatit a hlavně uplatit. Takže se spoléhaj na to, že i když je s tím někdo čapne a najde to, prachy všechno vyřeší. A protože to tady v tý zasraný zemi opravdu takhle funguje, tak to je ta klička, o který píšeš. 

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rath a podobní si mysleli, že se jim nemůže nic stát, ale může. Třeba Janoušek má pěkně nahnáno, ale chvíli machroval. Takových machrů znám, třeba Trpišovsky a další. Ve Švýcarsku mají domorodci strach, v Rakousku také. Češi, když jedou Rakouskem a Chorvatskem, jsou většinou podělaní :-)

Na autech je spousta nepovolených tuningových dílů, vše je OK do havárie a řešení pojišťovnami, stejně jako nepovolené pneumatiky, pojišťovny hledají důvody, aby nemusely platit

Kokta je zatím king, ale až narazí za hranicemi na naštvanýho policajta, tak bude koukat

V USA jsi zločinec, když překročíš rychlost, jednají s tebou stejně, ruce nad hlavu a ven z auta, šáhneš někam bez povolení a máš dírku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treo ale ja nemam protectora, já sem si pouze půjčil geneovo na test a jak to funguje na usekovych měření.

To co pises je pravda, ale at se i policie začne chovat dle zákonů a bezpečné hlavně. Buzerace ze jedes po prázdné dalnici naštve každého, věřím ze tobě to v LPG asi nevadí..

Tuning na autech a jiný kola apod bohužel no.

Jestli ukazujes praktiky USA jako super, tak potéz koště. Spis bych vzhlizel k Švýcarsku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neukazuji americké praktiky jako dobré, jen jsou tam jiné zvyky. Švýcarsko je svérázná země, z jejich zvyků by se většina lidí v ČR zbláznila, třeba dokonalé třídění odpadu, různé zákazy na klid v domech, je vyžadován řád a nechtějí český chaos atd. 

Mám LPG proto, že se mně nechtějí platit vysoké spotřební daně, ale L&K  se mně zdá jako vyhozené peníze, to raději připlatit na trojku od BMW ( novou)   :-)

Editováno: , autor: treo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...