Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Petrrr: takt linky v MB je 62s, ale už to je fakt na hraně, protože když tam chvíli stojíš, tak teprve zjistíš, jaký to je kalup. A jen pro představu; od prvního nastříhání plechu pro nové auto až po finální výsledek pro zákazníka uběhne zhruba 26hodin. Takže se mi to nezdá být ošizený ;)

 

A postup je zhruba všude stejný. Jen se liší např. různé pomocné nástroje atp., ale jinak systém zásobování díly je všude stejný.

Editováno: , autor: Honza9007
  • Pozitivní 1
Vloženo

tak dnes by prakticky šlo zautomatizovat např.  tesco, akorát vstupní náklady by byly celkem velké, natož prodvačka stojí jenom 80kč nahodku dám příklad....

Vloženo (editace)

No vidíte, co se tady člověk nedozví. 

Honzo: nechtěl jsem ničí práci shazovat, každá má něco a věřím, že to je pakárna stát u linky a celý den dělat dokola to samé (kdysi jako student jsem dělal brigády v porcelánce taky u linky u pecí i při 40 st.C)  To byla spíš nadsázka jak psal Treo o pekaři a o ziscích.

Ale toho testovacího jezdce na té dráze co projíždí každé auto z linky by mě bavilo dělat.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

stanmar pracuje ve vinohradský? že sem tam viděl kombíka s nápisem TSI a bílý křídlo, víc jsem nestíhal.

Nee. Ale teoreticky tam mohl jet. V TPCA jsem byl na exkurzi. A jsou tady na foru lidi, co tam dělají. :kol-33:

Vloženo

Ale no to snad nee. :kol-28:  Pro nás to není konkurence a pro škodovku také moc ne - stačí se podívat jak je drtí Citigo. Uvidíme, jak si povedou po náběhu nových modelů.

Vloženo

Překvapilo mě, kolik je tam ještě manuální práce....

 

např. celá montáž je z 85% ruční práce. Bez lidí to zkrátka dohromady nedáš. Stejně tak kompletace motorů a převodovek. Stroje dokáží vyrobit kde co, ale složit to je umění. A lidi jsou v této fázi výroby levnější než stroje, v tom má Mára pravdu.

 

No vidíte, co se tady člověk nedozví. 

Honzo: nechtěl jsem ničí práci shazovat, každá má něco a věřím, že to je pakárna stát u linky a celý den dělat dokola to samé (kdysi jako student jsem dělal brigády v porcelánce taky u linky u pecí i při 40 st.C)  To byla spíš nadsázka jak psal Treo o pekaři a o ziscích.

Ale toho testovacího jezdce na té dráze co projíždí každé auto z linky by mě bavilo dělat.

věř mi, že po třech letech pracovníka výstupní kontroly by tě to už nebavilo...  :kol-28:

Vloženo

proto chce mít protektora, kterej ti blokne laser a zahlásí, to samé stíhá v pohodě ramera.. akorát ta cena jevysoká, to je tak pro člověka co má medvěda za 2 mega...

http://www.antiradary.net/antiradar-protector-950cz-al/

pokud to je skutečně antiradar, kterej měřicí signál ruší, blokuje atd.  a ne jen radar detektor, na signál upozorňující, můžeš i u nás dostat flastr, že se z toho posereš. Napasujou ti maření úředního výkonu, že ti budou i trenky malý. A poznámka o legalitě ve všech zemích světa mě přímo svalila ze židle. Zkus s tím zajet třeba jen do Rakouska nebo nedej bůh do Švýcarska a ne, že se vrátíš vlakem, jak píše Treo, pěkně dlouho se spíš nevrátíš vůbec. 

  • Pozitivní 1
Vloženo

Ale jo, ve Ferrari třeba ne. No každá práce má svá pro a proti a kdo něco dělá dlouho i jako třeba já tak ho občas ta práce taky sere, ale v konečném důsledku tu práci má rád. Co taky v dnešní době člověku zbývá, je rád že práci vůbec má kolikrát. 

Vloženo
Ještě jsem si zkopčil jednu historku, kterou jsem napsal již dříve a někde jinde :

pamatuju na případ jednoho známýho, asi 15 let zpátky. Ve služebním autě vozili tehdy BELL radar detector. Jel na pracovní cestu do Švýcarska, tak ho samozřejmě sundal a hodil do kastlíku. Tehdy ještě občas na čáře našince šacovali (dneska už ne laugh2.gif ) a tak se taky na švýcarský čáře stalo. Vyprávěl mi to a vůbec se při tom nesmál. Celník našel ten antiradar a normálně začal vyvádět, jako kdyby našel nabitou bouchačku. Děsnej cambus, osm hodin filcovačka a výslech, antiradar zabavenej a na místě šílená, ale šílená pokuta (nepamatuju se kolik, ale bylo to v tisících franků). Chlapec uměl velmi dobře německy, takže se jim snažil situaci vysvětlit, ale chovali se prej jak bejk před červeným hadrem. Takže bacha, protože v některých civilizovaných zemích to je přímo zločin. Ale proč taky ne, když tam všechno ostatní funguje, jak má. Pak je jasný a normální se tomu se vším všudy přizpůsobit. V našem zkorumpovaným státě, kde naopak nefunguje téměř nic, se tohle trochu hůř chápe.
Vloženo

proč to tedy mají lidi ;) je tam klička....

proč to lidi mají ? Mají to v drtivý většině lidi, kteří si myslí, že všechno se dá přepočítat na peníze, všechno zaplatit a hlavně uplatit. Takže se spoléhaj na to, že i když je s tím někdo čapne a najde to, prachy všechno vyřeší. A protože to tady v tý zasraný zemi opravdu takhle funguje, tak to je ta klička, o který píšeš. 

  • Pozitivní 3
Vloženo

Rath a podobní si mysleli, že se jim nemůže nic stát, ale může. Třeba Janoušek má pěkně nahnáno, ale chvíli machroval. Takových machrů znám, třeba Trpišovsky a další. Ve Švýcarsku mají domorodci strach, v Rakousku také. Češi, když jedou Rakouskem a Chorvatskem, jsou většinou podělaní :-)

Na autech je spousta nepovolených tuningových dílů, vše je OK do havárie a řešení pojišťovnami, stejně jako nepovolené pneumatiky, pojišťovny hledají důvody, aby nemusely platit

Kokta je zatím king, ale až narazí za hranicemi na naštvanýho policajta, tak bude koukat

V USA jsi zločinec, když překročíš rychlost, jednají s tebou stejně, ruce nad hlavu a ven z auta, šáhneš někam bez povolení a máš dírku :-)

Vloženo

Treo ale ja nemam protectora, já sem si pouze půjčil geneovo na test a jak to funguje na usekovych měření.

To co pises je pravda, ale at se i policie začne chovat dle zákonů a bezpečné hlavně. Buzerace ze jedes po prázdné dalnici naštve každého, věřím ze tobě to v LPG asi nevadí..

Tuning na autech a jiný kola apod bohužel no.

Jestli ukazujes praktiky USA jako super, tak potéz koště. Spis bych vzhlizel k Švýcarsku

Vloženo

Jeden čas jsem také přemýšlel o nějakém detektoru, ale po důkladnějším zkoumání jsem zjistil, že to stejně na všechno nemaká a že se tom tak věřit uplně nedá a že to stojí peníze :)  Tak jsem od toho upustil...

Vloženo

99% veci detekuji nektere detektory a i to je lepsi nez dratem do oka, ale je pravda, ze ta cena je hodne vysoka... :(

 

nicmene se da poridit i pouzite zarizeni levneji. pro me osobne je treba nejvetsi problem, ze nemam stabilne jen jedno auto na jezdeni - mysleno sluzebni a osobni auta. :(

Vloženo (editace)

neukazuji americké praktiky jako dobré, jen jsou tam jiné zvyky. Švýcarsko je svérázná země, z jejich zvyků by se většina lidí v ČR zbláznila, třeba dokonalé třídění odpadu, různé zákazy na klid v domech, je vyžadován řád a nechtějí český chaos atd. 

Mám LPG proto, že se mně nechtějí platit vysoké spotřební daně, ale L&K  se mně zdá jako vyhozené peníze, to raději připlatit na trojku od BMW ( novou)   :-)

Editováno: , autor: treo
  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...