Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Hmmm, tož zajímavý článek. No ještě že Kindercar vyjímečně se svou 1,2TSI na něco trpí méně. No v SO bude home výměna olejíčka po 13000km, zaručeně originál z barelku u známého v garage service ( Partner Elite ). No a ještě si chci dodělat zpětný ventilek na ostřikovače, už mě nebaví držet páčku 2h než začne stříkat voda (catcost ŠA) - ventilek v AS mě vyšel na 25 Kč. Jen nyní řeším dilema, že mi vedou od čerpadla 2 hadičky (správně vlnovce - není to taková ta klasická hadička, ale plastová silnější žebrovaná) viz. foto. Jedna je na přední ostřikovače, druhá na zadní. Te´d babo raď jak poznat, která je která, abych nefiknul tu co nepotřebuji. Nějaký nápad Ozi co? tys nedávno řešil upgrade Peugeota.

 

Edit: výsledek má být takový  jen dotyčný neměl zadní ostřikovač, tak to řešit nemusel.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius, nene to ja fakt nedelam... :)

 

Hurikan, pekny, mame se na co tesit, asi to prodame a koupime neco poradneho ne?  :kol-32:

 

třeba atmosféru od Mazdy...moc mě to zatím netrápí ale nechtěl bych se dostat do stejné situace jako Clint

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale zbavuješ se svého MILÁŠKA, to je horší než kdyby ses zbavil manželky a o přítelkyni ani nemluvím. Jinak jsem nepochopil jak to myslíš, popoběhnout a koukat s které to padá, nemám možnost nikde hadičky odpojit, nádobku nevidím atd., mám jen možnost řezat, jakmile říznu budu hned vědět, ale to už je pozdě že? Motosova metoda je jasná, zkusím, kdyby nepomohla zkusím ráno když je chladněji do nádržky nalít teplou vodu a vystříkat jí, a která hadička bude teplá tak to bude ona. myslím si, že 50st. vodu to čerpadýlko musí snést, však to auto se prodává i jinde třeba v Egyptě kde 50 máš na sluníčku běžně.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk

a proc to, jsi se k TSi choval moc slusne a tak Fabcu dostane dceruska reditele?

 

Proč? To je jednoduché - konkrétní auto je pěvně svázáno s konkrétní pracovní pozicí. Takže při změně pozice svoje auto musím přenechat kolegovi a dostanu auto přidělené na moji novu pozici. Ale ono to může být brzy všechno úplně jinak.  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak hovno, te´d jsem to zkoušel s teplou vodou a prd člověk pozná, jen jsem si vystříkal zbytečně zimní směs. (no alespoň jsem tam dal letní, ta zimní na mouchy moc nepůsobila) Tedy ještě motosovo metoda s manželkou a nebo pak říznout, 50 na 50, červenej nebo modrej drát :-) a buď se trefím nebo ne. Když ne, dám ventilky na oba a hotovo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obě naráz nemůžu, druhý ventilek mám teprve pro sicher objednaný. Kde je Pancho, pořád chytrej, jak má koncern vše dobře vymyšleno a podívej aby měli rozlišené hadičky alespoň barevným proužkem to maj hovno a člověk aby věštil z koule. No nějakou přefiknu, jako za mlada  :kol-47:  a uvidí se.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

foto máš zde, už jsem to sem dával. V místě odizolovaných omotávek jsou vidět ty dvě vroupkaté hadičky, od tohoto místa vedou ve svazku s dalšímí kabely hadičky někam dolu k nádržce (není tam místo) a na opačnou stranu vedou s přibývajícíma svazkama úplně od všeho do zadní stěny za motorem, vše je samozřejmě pečlivě omotáno těma omotávkama, už tohle mi dalo práci to vůbec najít a rozmotat to správné. je to v místě když koukáš do motoru vlevo před světlem mezi světlem a podběhem. ta svorkovnice je v podstatě na levém předním světle, je to foceno z boku jako by od motoru.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a seš nahranej co? problém je v tom, že ty hadičky furt vedou v nějakých společných svazcích s elektro kabely atd. Pak někam zalezou a jinde se zas objeví ve společné omotávce zase s něčím jiným. Kdybych opravdu chtěl zjistit která je která, musel bych odstrojit celé čelo abych se dostal k nádržce, odmotal ten svazek a pak bych asi zjistil kterej vede kam (pokud bych ovšem věděl která hadička na čerpadle je která. :kol-28:   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk, takova trochu klasika, ale u nas to je tak, ze kdyz uz mas auto na sebe tak si ho neses napric pozicema, ale neco takoveho bude asi i u vas nekde vejs, ne?

U našich pěti ředitelů nevím, já nikdy v životě ani neviděl (kromě jednoho)... U zbytku firmy je to tak, jak jsem napsal. A to ještě máme štěstí, že máme auta jen pro sebe. Protože ti chudáci, co mají tu smůlu, že mají kanceláře v hlavní administrativní budově, žádná auta přidělená nemají (kromě několika málo výjimek) a když potřebují někam jet, musejí o ně vždy žádat. Takže pokaždé dostanou něco jiného (respektive jinou Fabii). Všichni vedoucí pracovníci pod úrovní ředitelů mají různé typy Fabií podle toho, z jaké vlny nákupů to na ně vyšlo. A nemají je k osobní dispozici. Ale to se teď má změnit. Namísto Fabie dostanou Insignie (ale to je asi jen pět lidí) i k osobnímu použití, stupeň pod nimi pak Astry. Jen nevíme, kdy a jestli vůbec se nás to bude týkat, vzhledem k vyčlenění z firmy a možném následném prodeji. Počet aut ve firmě odhaduji tak někde lehce přes sto kousků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr, to je fotka ze ktere neni nic videt... :(

budu-i ale vychaze z logiky pak bude cerny vyvod na predni sklo. A pokud si pak porovnam vyvody jak to mas na dalsich foto motorku na netu tak cerny vyvod je vzdy, ale zadni je jen nekdy, tedy je pro zadni okno. Otazkou je jestli se dostanes k cerpadlu, abys to vzal logicky smerem odsud...

 

Pawouk tak s tema autama to je peklo, ale nenadelas nic... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mně je to celkem šumák, hlavně že mám čím jezdit (i když to teď budu muset občas půjčit kolegovi) a i když je to jen socka Classic, má to alespoň manuální klimatizaci. O výbavě, kterou mám teď v TSI, si můžu nechat zdát. Ovšem jestli nás koupí žabožrouti, tak to vidím na nějakého francouze.  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já myslím že pořád lepší něco než nic... Každopádně dnes jsem vyfasoval (jsem ta skupina co vždy když někam jede dostane prostě něco) Rapid 1,2TSi 63kw (nebo kolika ta šedesáti kw mrcha je)... No jak říkám pořád lepší než jet vlakem, ale shrnutí. Najeto 3800km, je to líné, je to koza, je to žravé a je to hlučné... (neberu jízdu v podobě kochání se přírodou, předjetí pouze traktoru či koňského povozu). Jel jsem 120km po okreskách hodně svižně (průměrná hodnota 71km/h) po dojezdu do cíle

1. spotřeba 8,6l/100km

2. natřesená zádel jako na autodromu nějaké pouti po hodině jízdy

3. na 15" jsem měl strach vjet do zatáčky pod limitem toho co běžně člověk jezdí, houpe se to jako kráwa

4. ta loketka co tam je, tu jsem chtěl po 20km vytrhnout a vyhodit z okna

5. jakmile se rozjela automatická klimatizace, tak jsem nevěděl jestli se děje něco s motorem, nebo jestli ten motor umřel

6. zatáčení je jako u her na 986kách bez jakékoli odezvy, prostě úplně bez odporu, člověk ani neví že zatáčí, potom při výjezdu to utahuje zatáčku, žádná zpětná vazba, žádný zpětný samovolný rovnání volantu do střední polohy

 

Abych pouze neprudil, tak výhodou (všech Rapidů) oproti Fabii je místo pro kolena, lepší posez v sedačkách a velkej kufr

 

Ale jinak zlatá dvojková Fabie se kterou jsem jezdil často před tím a Rapid 1,6TDi co jem měl naposled, ten seděl alespoň v zatáčkách jakž takž jak byl těžší...

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...