Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Radius: odkud ode me myslis? jinak prahou projizdim obvykle tak abych na 8 byl v kanclu a ve 4 mohl jit dom ;)

 

K tomu kolu. Prostupnost terenu na 29" je lepsi, manevrovatelnost horsi.

Clinte ja mam taky horaka, ale jezdim hodne lesem nebo pak stezky. Akorat jsem ho koupil pred 12 lety, takze je to jeste 26". Ale jako na stezkach kolem prahy pokud vynecham ty turisticke trasy tak sem trpel. Vsichni v okoli maji cross a ja se drel jak debil abych jim stacil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiu se zase probral z kómatu, auta jsou už pasé, my už teď jezdíme na kolech ;)

 

Jinak... teplota vody nic moc nenapovídá, lepší je řídit se teplotou oleje. V zimě je voda zahřátá na 80 a olej nemá ani 50....A ty tomu už dáváš plnej čoud.

 

Moje auto jezdilo naopak skvěle a možná lépe jak jak jiné 1,8 TSi, ani Stanovi to nejezdilo tak jako mě.

Přesně, přejmenuj vlákno aby nedocházelo k mýlkám, že by se tady stále snad debatovalo o autech, to už je paséé.

Kolo dle přání a zvyklostí každého. Někdo raději jezdí terén les atd. koupí si horáka, někdo zase spíš mastí hladší reliéfy koupí Trek. Ono taky horal bude o něco málo těžší, větší vidlice přední s vyšším zdvihem, silnější rám, pneu apod. Začal jsem s tím proto, že bych Stana nehádal na prudké sjezdy po šutrech v lese, na výšlapy zablácených kopců, hopsání přes kmeny stromů apod. Prostě kupovat nabušeného horala s vysokozdvižnýma vidlicemi, širokýma traktorama atd. a pak jezdit max. po asfaltové cyklostezce je dle mého nesmysl. Každé kolo má konstrukci atd. přizpůsobené nějakému užití, když vybírám kolo samozřejmě první by mělo být kde a jak s tím kolem budu převážně jezdit, kolik km ročně a tomu přizpůsobuji i výběr kola, značku, jeho cenu a kvalitu. Stejně jako když někdo najede 100km ročně asi nebude potřebovat Merridu za 30hadrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě proto je vhodný kompromis ten Horal na velkých kolech, dá se s ním i svižně silnice. Ta kola dnes díky lehkým slitinám váží plus mínus stejně, kilo tam, kilo sem. Trochu lehčí jsou karbonové rámy, ale nijak extrémně, pokud nemáš vyloženě speciál za kilo a vejš. Spíš vidím problém tahat těch mech 105 kilo [emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, jestli dobře počítám, tak Pawouk by mohl jezdit na Ukrajině, vážící 30 kilo a ještě by na tom byl lépe než my s kolem vážícím 12kilo :D Takže ona ta hmotnost kola je jaksi u nás druhořadá...stačí zhubnout a hned se šlape lépe :)

 

Za junáckých let jsem platíval za dobrého cyklistu: post-32269-0-26201300-1430913839_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen že z kopce jedeš pak rychleji, proč? Protože gravitace. Mám odzkoušeno z manželkou, já 107kg manželka 102kg a já jedu rychleji když oba přestaneme ve stejný okamžik šlapat.

 

edit: manželky 102 samozřejmě sranda :kol-28:

edit 2: u sebe bych těl taky říct, že sranda, ale tam platí spíš smutek.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem se chtěl začít smát :D :D, kde jsi našel takovou lasičku. Jojo, u nás je to k pláči....

 

Samozřejmě těžší věci padaj rychleji, to je gravitace, čili Pawouk ve své průhlednosti musí z kopce ještě šlapat :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono je to tak, že čím dražší kolo, tím méně převodů :) Já mám vpředu už jen dvoutác a špičkové kola už jen jeden tác....Vzadu mám 10 kol....

Stan má pravdu, s horským ne. Silniční jezdí rychle, ale horáky tak rychle po rovině nejedou....

Clinte to drazsi reseni je variator (jeden tac vepredu a jeden vzadu) a psal o nem motos to je to kolo bez slapek a leje se do toho benzin.

Za me kdyz uz, tak elektrokolo., ale za cenu elektrokila sse da sehnat Fabia 1, s trochou oprav dost slusna a s motorem HTP! High Torque POWER!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na elektrokolu jsem taky jel, samozřejmě do kopce maximální luxus. Jenže jsem se byl projít u Okoře a tam je taková terénní stezka pro horáky a elektrokolo měla jen jedna důchodkyně a jeden mlaďas, jinak dalších 300 kol byla klasika. Když člověk něco chce shodit, musí elektrika mimo. A taky bych se trochu cejtil mezi ostatními jako lempl, i když vlastně lempl jsem, ale to nemusí každej vědět. Samice by se mi pak s elektrokolem smály :D To je lepší do kopce tlačit klasiku, než jet na elektrokole s jednou rukou a kouřit při tom cigáro, vypadá to líp :D To já pak dělám jako že něco šteluju, když někdo jede do kopce a předjíždí mě, když já tlačím :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cyklisté: To je ten zmiňovanej Toure de Klínovec, zapátral jsem v arších. Jinak Stanmare, musím soulasit s Koktou, že si koupil nevhodné kolo. Těžkej terén ty jezdit nikdy nebudeš, naopak na silnicích se strašně nadřeš. koupil si čistokrevný horskáč. To na fotce je moje tzv. Crossové (trekové) kolo, má větší průměr kol, užší pneu a to výrazně a převody dělaný více do těžka (tedy větší táci vpředu apod.) Tedy je to optmální poměr mezi silničním kolem a tvým horskáčem, toto kolo zvládne též běžné polní llesní cesty a lehčí terén a na silnici když člověk chce tak jede solidně a díky převodů po rovině a z kopce na něm vyvineš s menší námahou větší rychlost. Stavba kola a tím posez je pohodlnější vzpřímenější, nejsi na tom kole tak nataženej. Já to hlavně vidím když si vyrazím s lidmi s tvým kolem, oni jednou z kopce po silnici a musí šlapat aby jim to jelo, zatím co já za nimi kolikrát udržím stejnou rychlost bez šlapání popř. s poloviční frekvencí šlapání. Někdy je hold lepší se trochu zajímat než něco koupit co člověk nevyužije. Taky bych bral ryze silniční závodku na galuskách, ale jezdit jen silnice není ono, ovšem na té silničce je jízda na silnici zase o něčem jiném. Tedy hochům s oholenými nohy, namazanou prdelí s vložkou a hemeroidy zdar.

Jo, k tomu Klínovci, nahoru jsem to jel asi 1,5h a dole jsem byl za 25 min.. Dolů jsem to letěl i 70 a předjížděl auta, protože ta v těch serpentinách si nemohli dovolit jed tak rychle jako já na kole. Taky sebemenší chyba a bylo by to na velké bebí. :-)

Krasna fotka, to cerne auto je byvala okta? Si to blbe oriznul...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiu se zase probral z kómatu, auta jsou už pasé, my už teď jezdíme na kolech ;)

Jinak... teplota vody nic moc nenapovídá, lepší je řídit se teplotou oleje. V zimě je voda zahřátá na 80 a olej nemá ani 50....A ty tomu už dáváš plnej čoud.

Moje auto jezdilo naopak skvěle a možná lépe jak jak jiné 1,8 TSi, ani Stanovi to nejezdilo tak jako mě.

Jak rikam, teplota oleje me netrapi, nikdy to nikoho netrapilo a auta vydrzela 500tis (o1) to jen dnes jsou motory kvalitni a 500tis vydrzi taky, jen se nesmej startovat, idealne tlacit s vyrazenym kvaltem, jako tlacite kola.

Radius: odkud ode me myslis? jinak prahou projizdim obvykle tak abych na 8 byl v kanclu a ve 4 mohl jit dom ;)

K tomu kolu. Prostupnost terenu na 29" je lepsi, manevrovatelnost horsi.

Clinte ja mam taky horaka, ale jezdim hodne lesem nebo pak stezky. Akorat jsem ho koupil pred 12 lety, takze je to jeste 26". Ale jako na stezkach kolem prahy pokud vynecham ty turisticke trasy tak sem trpel. Vsichni v okoli maji cross a ja se drel jak debil abych jim stacil...

Vim ja jak se to jmenuje? Proste tam dole na jihu na mape a pak to leze az ke stredu Prahy...

Právě, jestli dobře počítám, tak Pawouk by mohl jezdit na Ukrajině, vážící 30 kilo a ještě by na tom byl lépe než my s kolem vážícím 12kilo :D Takže ona ta hmotnost kola je jaksi u nás druhořadá...stačí zhubnout a hned se šlape lépe :)

Za junáckých let jsem platíval za dobrého cyklistu: attachicon.gif22462_1360192447471_4180888_n.jpg

myslis ze ti toho vlasatyho kluka budem verit?

Už jsem se chtěl začít smát :D :D, kde jsi našel takovou lasičku. Jojo, u nás je to k pláči....

Samozřejmě těžší věci padaj rychleji, to je gravitace, čili Pawouk ve své průhlednosti musí z kopce ještě šlapat :D

Pawouku kde jsi, je tu demagogie, nesmysl a plac. Vysvetli proc tezsi telesa NE/padaji rychleji. Jako jsi vysvetlil me modrou tecku a presnost ukazovani teploty na stupne Celsia.

Napovim,

vemte 2 listy papiru, jeden zmackejte do kulicky a druhy nechte jak je, oba pustte ze stejne vysky. Ktery ze stejne vazicich papiru dopadne drive? Dle Clinta nastejno, vazi stejne.

Ps:

Mam na prodej 4 kola.

Ps,

cyklistika je sport na H*. Za chvili budete kulhat a bbudete mit v prd klouby na hnatach. Jak ja, pim pong, zapesti v coudu, tenis - loket a rameno v r*, koleckovy brusle - prekvapive nic, ale nebavilo me to :), jedinej kvalitni sport je takovej, kde clovek huntuje cele telo stejnomerne, ne jen urcitou cast. Takze za me jedine kulturistika.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už zase ale mícháš dohromady odpor vzduchu (V SOUVISLOSTI S TVAREM TĚLESA) s hmotností. Když vezmeš stejně velké koule, jedna bude železná a druhá molitanová, která bude z osmého patra dole dříve?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už zase ale mícháš dohromady odpor vzduchu (V SOUVISLOSTI S TVAREM TĚLESA) s hmotností. Když vezmeš stejně velké koule, jedna bude železná a druhá molitanová, která bude z osmého patra dole dříve?

A tys napsal, ze tezsi predmety padaji rychleji, coz neni pravda. Jak by napsal Pawouk (kdybych to napsal ja), polopravda, myty apod demagogie, vyraziva na to ma vic. Test s listem papiru je toho dukazem.

Clinte a uz jsi videl molitanoveho a zelezneho cloveka jet na kole? Ze tu srovnavas 2 ruzne materialy? Jablka a Hrusky michas.

Klidne 100kg chlap bude pod kopcem za 1min a 50kg zenska bude pod kopcem za 30s...

Zkus vyhodit z 8 patra 5kg kouli molitanu a 5 kg kouli zeleza, ktera bude dole driv a proc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius a nepletes si Benešov a Beroun?

Neee, stoji to. Ten jak jezdil na prazsky srazy rapidem, tak ty jezdis kolem jeho prace a sam rikal, ze nez tam doskace... Nvm uz jak se ta firma jmenuje a kde sidli.

Kdybych ja vstaval lehce pred 6 tak v 7h Prahu prosvistim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...