Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ty wole to jsou ceny jak do Mercedesu... Sem myslel že to dodělám, kdyby ten mikrofon s kablem stál tak 500,- ale zase za tyhle prachy to opravdu nepotřebuju...

 

Stejně tak jako sem si říkal, že bych dodělal BT, jenže když už za to chce někdo 2500,- tak je to jednotka co podporuje max. Android 2.X

 

Hurican má nachipováno, nebo jak že mu to jede líp než tobě Ozi?

Vloženo

Stringo, kdyz nezapomenu tak kouknu presne na to jakou jednotku mam ja, chodila na tom vpoho S3 od Samsungu i S4 Active, tedko ;)

 

jinak jak pise Honza, tak ja mam v OII jen 147kW, kdezto Hurikan ma 162 kW, clovek by rekl ze to moc neni, ale na dvou mistech - relativne kratke useky je rzodil 20kmh pri pruznem zrychleni z 80 kmh... :( asi to budu muset chipnout :kol-31:

Vloženo

však ozíku krásnych 200 kw na tebe čeká u petra :D akorát pak tomu nesmíš moc nakládat, ty brzdy hrozně vadnou :( sem dobrždoval z 240 na 130 na dálnici, pak sem zkusil znova zabrzdit a hrozně zvadly.... radši jsme nezkoušeli, moc brzdy plyn do zatáček po okreskách....

Vloženo

Tak to potom jo, každá kW je znát. Brzdy budou asi slabina i OIII, protože sem koukal na parametry a o moc se to neliší oproti OII.  Myslím velikostně, jak to bude s materiálem, to nevím...

 

Koukni se Ozi, třeba na nějakou narazím...

Vloženo

Brzdy jsou na OIII větší a dle testů a lidí co s tím jezdili jsou na tom ty brzdy o dost lepší  :kol-28:

Váha je na to o kousek líp nebo stejně, takže by to mělo brzdit lépe jak OII

Vloženo

Tak to potom jo... Teoreticky by tedy mohly vydržet i další nachipování na 210kw, pokud ty brzdy jsou stejné jako na GTi nebo Cupru???

 

Jinak teda zimáky 17" to bude sranda, já mam 16" a už teď to stojí za hovno, zlaté 15"

Vloženo

no je to sranda no, já sem jednu 17" urval někde o jámu a stálo mě to jenom do 5000kč :( boule se udělala a po vyndání pneu z ráfku, krásná trhlina, sem rád za 15" na zimu...

 

16" 205/55 jsou ještě hodně vysoké, zase 15" 195/65 o něco víše no... 

jinak u o3 pry lze jako na scoutovi či u yeti 225/50 R17, takže to je zase o něco výše než nízkoprofilovky 225/45 R17....

Vloženo

Stringo, kdyz nezapomenu tak kouknu presne na to jakou jednotku mam ja, chodila na tom vpoho S3 od Samsungu i S4 Active, tedko ;)

 

jinak jak pise Honza, tak ja mam v OII jen 147kW, kdezto Hurikan ma 162 kW, clovek by rekl ze to moc neni, ale na dvou mistech - relativne kratke useky je rzodil 20kmh pri pruznem zrychleni z 80 kmh... :( asi to budu muset chipnout :kol-31:

Tam je to hlavne diky kroutaku ktery je od 1500ot./min 350nm kdezto u tebe v 1800ot./min "jen: 280nm ty koniky tam lezou az nekde okolo 6000tis ot. ,ale ten kroutak je znat. Takovy budes mit po chipu;-)

Vloženo

U 2,0 TSI nám nerachtají řetízky?

No to je právě zajímavé -  o tomto jsem se bavil někde v sekci motorů 1.8 TSI. Ty motory mají totožné rozvody - stejné řetězy i napínáky - a nikde není o problémech u 2.0 TSI slyšet. Dospělo se tam k závěru, že je to způsobeno naprosto marginálním počtem těchto motorů (2.0 TSI) oproti 1.8 TSI a tak nějaký ten problém zapadne bez povšimnutí.

Vloženo

Ono se stačí podívat do příslušné motorové sekce 2.0 TSI tady na foru, nebo i třeba na OC. Kde nic, tu nic. A to je tam ještě většina lidí, co má původní verzi TFSI, kde je rozvod řemenem.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...