Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouku, to potom můžeme říct, že výměna panelů Climatronicu, MaxiDotu, volantu atd.atd. je všechno porušení legislativy, jestli si chceme hrát na takovéhle hysterie tak je to ubohé. Jsou úpravy které zasahují do konstrukce a auto je potom opravdu nebezpečné, chip pokud je udělaný správně, není nijak nebezpečný, to samé s podvozkem ale kdo chce psa být, hůl si vždycky najde že...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zrovna zásahy do podvozku mohou mít významný vliv na chování vozu. Definuj rozumný čip. A tím nemyslím tvůj soukromý názor. Ty jsi technik, tak bych od tebe zrovna takovou demagogii, jako srovnání s nějakým maxidotem, nečekal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem technik a vím moc dobře, jak je to s teoretickým vypočtovým a skutečným provozním výkonem. Proto když navýším výkon motoru o 20% který je ověřený že motoru neublíží za určitých podmínek provozu tak nevím proč by to mělo být nebezpečné. Brzdy pokud jezdíš normálně tak taky nevadnou (to co tam dal Kokta je mnohem lepší než originál a bezpečnější) ale proti legislativě a nezákonné. Když vymenis maxidot, musíš vyměnit i ABS to je zásah celkem dost zásadní a to je v pořádku? Na to totiž nikdo na STK nepřijde ani nemá možnost... Trochu taky přemýšlej Pawouku někdy selským rozumem a uvažuj trochu jako normální člověk a nežij jen frázema z legislativy... Legislativa taky není všechno a poslední dobou je tam víc nesmyslů jak rozumných věcí.

Pokud s autem nic nezaviním, tak by se do mě nikdo srát neměl a měli by řešit opravdové vraky co se u nás pohybují po silnicích.

Znovu si to vezmu k sobě a mému autu. Mám to chipnuté, jsem nebezpečný oproti nechipnutému autu s položkami pod koly, který ji je na STK sundá a ještě ten den je náhodu zpátky a kola má 3 cm vylezlé z pod běhů což pro auto technicky není vůbec nic dobrého (zejména tuhost náprav). Další věc, snížený podvozek u mě je nebezpečnější oproti klasickému který je už na hraně zhroucení... Asi takhle jsi to myslel ne? Já mám úpravy které určitě neohrožují ani mě ani nikoho jiného, nevím proč bych měl mít zbytečně problémy. Měl bych přijít na emise, tam mi to napíchnout, ověří si všechny čidla, ať si klidně odjedou emise (tak jak to bylo nastavené v době výroby vozů - ano narážím na již z výroby špatně nastavené limity u mě motorizace o které se veřejné ví ale nikdo to neřeší) ať si prolezou auto a když nezjistí závadu která ohrožuje provoz auta (což nový funkční homologovaný snížený podvozek určité neohrožuje) tak ať mě nebuzerujou. Za mnou zrovna stal na STK někdo z Fabii brzdy získaly, motor už mlel z posledního, spojka ta podle mě už ani nemohla fungovat nebo to řídil úplný debil a nepoužíval jí, prasklelé čelní sklo (i když ano u spolujezdce kde to podle legislativy nevadí) a jako bonus měl úplně modré H7 což byly nejspíš ty blue vision od Fhillips... A on bude v pohodě... Trochu divný ne? Ale asi je to dle legislativy OK tak to budeme tak brát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a když už si chceme hrát na slovíčka, tak slovo chip je slang... Použijeme správnou frázi: úprava mapy dávkování palivové směsi tam už se potom těžko definuje co je dobře a co je špatně, prakticky cokoli co nezačne ničit motor je v pořádku a není nebezpečné... Jestli ti to tahle stačí k vysvětlení jak to vidím já jako technik. Kdybych tady řešil řezání kastle a vyrobení z combi cabrio tak bych takhle nemluvil, nebo to rozšiřování kol kde hrozí v extrému i zlomení nápravy, různé zásahy do motoru (úplná záměna motoru atd.) tady jsem jasné pro netoleranci...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem si vzpomněl, když budu dávat spojku a dám t jinou než originál, taky je to nelegální? Jak tohle na STK zjistí? Je to všechno naprosto stejné, jenom se řeší věci které jsou vidět a třeba zrovna spojka, převodovka (někdo má převodovku z úplně jiného auta) to jsou mnohem nebezpečnější věci než nějaký posraný chip nebo podvozek o 2cm nižší oproti sérii... Řeší se jenom píčoviny ale podstatně věci ne, stejně jako že PČR bude stále měřit rychlost která se řeší nejsnáze, ale opravdové ohrožování na silnici na to se vyserou...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ne, ale občas se musím vyventilovat... Serou mě tyhle Marxistické řeči. Tytyty nesmíš nic o čem bychom nevěděli nebo Ti to nepovolili. Řeknu pár příkladů. Můžeš si říkat co chceš, je demokracie ALE ne nic co by nám mohlo vadit! V práci chceme už 10let nová měřidla za 200000kč a ono je to moc drahé pro nás, vždyť se to dosud dělalo po staru, ALE někde v horních patrech leží ve skříní už 5let nevyužitý laser s příslušenstvím za 10 milionů! Na silnici mě dají pokutu za rozsvícené mlhovky když je po projetí mlhou zapomenut vypnout nebo v zimě má 100km jízdy mám přední SPZ zasranou a zadní čistou takže evidentně se o SPZ starám, ALE že za mnou jede auto kterému nesvítí půl žárovek ve světlech, toho si asi nevšimnou. Policajti jsou vidět na místech kde se dá krásné měřit rychlost, sedí si v autě, změří že jedu o 20-30km/h víc než bych měl a mají vyděláno, ALE že mě 5km před tím vytlačil pomalu kretén že silnice protože ani netuší že má nějaké zpětně zrcátko, nebo že v kopci úmyslně někdo brzdí provoz a jede 60 místo 90 to je v pořádku...a takhle mužů pokračovat do nekonečna... A po celém náročném dni mi tady Pawouk začne říkat jak mám neprovozuschopné auto, chlapci kdyby každej investoval do svých aut jako já a dával tomu takový servis, tak by na silnicích nejezdily vraky za kterými není vidět, které při brzdění houkání jako lokomotiva a neodpadávalo by z nich nic, stejně tak by z nich nic neteklo...

To vidím u souseda, ten si vymění olej sám za nějakej z Tesca, brzdové destičky má Starline, filtry Starline, výfuk si nějak převařil sám z jiného auta jedny zadní dveře si musel taky při bodovat protože nesly zavřít a mohl bych pokračovat dalšíma opravama...ALE nemá chip takže je vlastně naprosto bezpečnější oproti mě... Tak se omlouvám za moje žblepty...

Koukám že jsem už jak Rádius [emoji23]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, Stringo byl na školení u Rádia, u mě nebyl, bo bych si to pamatoval. Hold Stringo, kdybys byl jako Clint, co má nejlepší auto na světě, nejlepší a nejspolehlivější značku auta, měl bys to na háku a ani Pawouk by tě nerozházel. To víš Pawouk je odborník přes technickou legislativu a Motos přes dopravní právo. Motos zase studuje po nocích skuliny v paragrafech aby nemusel dát přednost sanitě nebo hasičům třeba, aby zónu pro cyklisty nemusel respektovat a superbem je setřeloval jednoho za druhým bez postihu atd. já jsem zase přes obchodní právo a reklamace jsou mojí a radiusovo doménou.

 

Co se týče technických, souhlasím s oběma, každý má v něčem pravdu. Jsem pro zpřísnění, zároveň ale chci ( a to snad k tomu částečně také povede) aby se na technických měřilo všem stejným metrem bez slitování. Nevím proč já, který se poctivě o auto stará bych měl být vyhozen za prasklou žárovku a jiný, co tam to auto kolikrát musí div ne dotlačit, ale připlatí si pětikg do kapsičky technikovi a projde ohne problém. Snad už tomu bude konec. Rozumím tomu, že ne všichni mají na nová auta, ale jsem toho názoru, že i starší auto se dá udržovat v obstojném technickém stavu byť za cenu neoriginálních levných dílů. A když tam někdo dá star-line do 15 let starého auta, furt lepší než když tam dá nějaký díl z číny.   

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když už se hrabu v těch zákonech, než se mi udělá špatně, tak pár změn ohledně značek.

 

1, platnost značek: (3) Zákaz, omezení nebo příkaz je ukončen nejbližší křižovatkou nebo příslušnou dopravní značkou.

                               

(4) Platnost zákazu, omezení nebo příkazu vyjádřeného přenosnou dopravní značkou
umístěnou na vozidle, které označuje pohyblivé pracoviště tvořené pomalu se pohybujícím vozidlem nebo skupinou vozidel, končí 100 m ve směru jízdy za tímto
vozidlem nebo za posledním vozidlem skupiny,jedná - li se o skupinu vozidel.

 

 

 

2, kruhový objezd:

Kruhový objezd

 

Značka přikazuje jízdu po křižovatce s kruhovým objezdem ve směru šipek na značce zobrazených.

 

Je-li značka doplněna značkou „Dej přednost v jízdě!“ nebo „Stůj, dej přednost v jízdě!“, musí řidič vjíždějící na kruhový objezd dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím po kruhovém objezdu.

 

 

Pokud na něco narazím, dám vědět.

 

Ještě jsem zapoměl na ten kvíz o 2 bludišťáky.

 

Správná odpověď je dát přednost při odbočování vlevo všem .........

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

§ 41

 

      (1) Řidič vozidla, který při plnění úkolů souvisejících s výkonem zvláštních povinností užívá zvláštního výstražného světla modré barvy,2) případně doplněného o zvláštní zvukové výstražné znamení (dále jen „vozidlo s právem přednostní jízdy“), není povinen dodržovat § 4 písm. C), § 5 odst. 1 písm. F), g), h), a odst. 2 písm. F) a g), § 6 odst. 5 a 6, § 7 odst. 1 písm. B), § 11, § 12 odst. 1, 2, 4, 5 a 6, § 13 až 17, § 18 odst. 2, 3, 4 a 8, § 19 odst. 2 a 3, § 20, § 21 odst. 2, 3 a 4, § 22, 23, § 24 odst. 3 a 4, § 25 odst. 1, 2, 3, 4, 5, § 26 odst. 3, § 27, § 28 odst. 2, 3 a 5, § 31, § 32 odst. 6, § 35, § 36 odst. 1 a 2 a § 39 odst. 4 a 5; je však povinen dbát potřebné opatrnosti, aby neohrozil bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.

 

 

§ 21

Odbočování

 

      (1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.

 

      (2) Vyžadují-li to okolnosti, například při přepravě dlouhého nákladu, musí řidič zajistit bezpečné odbočení pomocí způsobilé a náležitě poučené osoby.

 

      (3) Před odbočováním vpravo se musí řidič zařadit co nejblíže k pravému okraji vozovky; musí-li přitom s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu vybočit ze směru své jízdy vlevo, dává vždy jen znamení o změně směru jízdy vpravo. Před odbočováním vlevo se musí zařadit co nejdále vlevo v části vozovky určené pro jeho směr jízdy s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu a šířku vozovky. Odbočují-li řidiči protijedoucích vozidel vlevo, vyhýbají se vlevo.

 

      (4) Řidič, který při odbočování opouští průběžný pruh, musí co nejdříve vjet na odbočovací pruh, je-li vyznačen.

 

      (5) Řidič odbočující vlevo musí dát přednost v jízdě protijedoucím motorovým i nemotorovým vozidlům, jezdcům na zvířeti, protijdoucím organizovaným útvarům chodců a průvodcům hnaných zvířat se zvířaty, tramvajím jedoucím v obou směrech a vozidlům jedoucím ve vyhrazeném jízdním pruhu, pro něž je tento jízdní pruh vyhrazen, a cyklistům jedoucím v jízdním pruhu pro cyklisty.

 

Samozřejmě je nutné vzít v úvahu i: (7) Řidiči ostatních vozidel musí vozidlům s právem přednostní jízdy a vozidlům jimi doprovázeným umožnit bezpečný a plynulý průjezd, a jestliže je to nutné, i zastavit vozidla na takovém místě, aby jim nepřekážela. Do skupiny tvořené vozidly s právem přednostní jízdy a vozidly jimi doprovázenými se řidiči ostatních vozidel nesmějí zařazovat.

 

To platí i pro útvary chodců, jezdců na zvířatech a při vedení a hnaní zvířat. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže od škodovky si už nekoupím ani hovno a do autorizáku škoda už nevkročím se svým autem. marketing horší jak u hundauje.


 


na lak záruka pouze 3 roky, takže vše budu platit(minulej autorizák nezanesl reklamaci ani do systému). víčko oleje na to se záruka taky nevztahuje, protože propadlo asi spodním krytem pod motorem.... naštěstí víčko stojí pár kaček


PCV ventil je sice od oleje to zreklamovat taky nepujde


 


takže prodloužená záruka na 4 roky je uplně nahovno, protože na lak se to stejně nevztahuje.


Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...