Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Těžko říct, i starší lidi zrovna nemusejí mít rádi auta a prostě je odvezou z místa A do Kauflandu. Tak služební či půjčování se prostě vyplatí u dnešních aut. To vidíme sami, co Wagen s EU  vymýšlí s motory a ostatní značky jak by smet... to že se kazí běžnější věci, tak to tak ani nebolí. ale jak se podělá motor nebo převodovka, tak je to finanční konec pro to auto.

Operáky se moc za mě nevyplatí, Full service(že ti auto odvezou do pneuservisu a do obyč servisu) stojí na víc hrozné poplatky, jak to auto trošku z venku odřeš, nebo v interieru, hned ti to nafakturují a můžou ti prakticky jakékoliv opotřebení nafakturovat. Dnešní lité kola ve velkým rozměrech klidně stojí u leona třeba 12000kč...

 

Tak cool design zajímá i tebe, sám pomlouváš třeba palubovku v Leonu. Mě třeba vůbec nevadí a už tolik na to nelpím. Prostě to tak je a nevybereš si ani u u jiných aut. sám nevím co si koupit i když nějaké peníze mám.

 

Cool design mě právě absolutně nezajímá. Zajímá mě design a to je sakra rozdíl. Vysvětlím ti to na jednoduchém příkladu: dnes je cool designový prvek mít pokud možno vše černé - kola, lišty, atd. Že to například ta kola naprosto zabije a ve skutečnosti prakticky zneviditelní, skoro nikoho nezajímá, ale je to cool (neboli moderní) a všichni (skoro) to chtějí jako stádo ovcí mít. Tyhle rádoby módní vlny, které za několik let opadnou, mě nechávají chladným. A to je ten rozdíl. Vem si, že před několika málo lety byl takto cool chrom a dnes je fuj.

tak pravda no. ale černé či antracitové kola jsou docela pěkné, s nějakým stříbrným leštěním. a tolik na nich není vidět prach z destiček.

Souhlas, i v Rapid vlaknu taky meni mlhovky za cerny nejdriv davali stribrne listicky ( to kdyz jeste cerne mlhovky nebyly) ted kdyz vymeni mlhovky tak sttibrna listicka uz tam nehraje tak meni za cerne leskle listicky. Puvodni Rapid nemel led denni v mlhovkach jako dnesni tak meni mlhovky i kvuli tomu. Ze bych se na zo nevysral. 95% lidi to stejne nevnima a zbylych 5% musi byt fandove do aut a navic jeste do Rapida aby si toho nekdo vsiml. Tedy co vlastne lidi jsou schopni utratit a vlozit energie jen pro svuj pocit. Z toho uz jsem vyrostl. Jo investice dodatecne do tempomatu nebo vyhrivanych zidli atd. chapu. Veci zvysujici pohodli a komfort, ale nejake mlhovky nebo lizatko vzadu na kufru, pruhy a nevim co jeste jsou mi u prdelky.

Staci spravnym smerem nastavit pindoura. [emoji23] Zrovna ted jsem byl vychcat do hajzlu 3/4 litru AD Blue. [emoji23]

Vždyť to prodávají i v pikslách a kanystrech, ne?

to asi  jo. Nebo pak ti to hodí chybu a už nesmíš auto chcípnout, jinak ti už nenastartuje :D

Upraveno od kokta7

5b5048d94125c7f472dee0e7c6a04f16.jpg

Fronta na vodu

  • Autor

Tak vy šmejdi, kdy v květnu uděláme sraz?   

 

Navrhuji Krušárnu, je vidět už dost pozdě, tak je zbytečné bejt někde po tmě ;)

Upraveno od Clint

tamti ukradnou deheta jako motosmanovi jeho velkej šedej haldex.

  • Autor

To bylo přece nahraný kvůli pojišťovně, fingovačka, ale Ozi se do toho zapletl a upozornil ho. ;-)

Unifikace. Za chvili si koupime jednojake auto jednr znacky a z venku sice bude vypadat kazde trochu jinak ale uvnitr technika stejna. Doufam ze ta auta co mam vydrzi hodne dlouho. Dnes vubec nevim co bych si koupil i kdybych na to mel.

Dacii hochu, Dacii.

Copak unifikace, tam mi to tak nevadí, ale všechny ty inovace vzbuzují obavy.

Jo. Kdyz je to prvni turbo s naklapecima lopatkama (asi u VV, na svete uz musi existoval, min ve formuli), tak to se podle me bude srat prvni. A černý kola jsou prakticky, nemuseji se casteji myt, jako svetle a prach na nich nedela oranzove fleky (kdyz se léta nemejou).

Já mám raději svoje. Operáky už sem měl tři.

Kdyby to bylo za mensi peniz, tak bych do toho sel - max 3300Kc za Oktavku. Ale je pravda ze vse nauctuji, jak predcasne zniceny podvozek - retardery ze. Tak hlavne lak (mycka vadi?). Takze ve vysledku to takova vyhra ani neni - stejne se s tím musí opatrněji.

Sraz pristi tyden v sobotu. Budu mit pujcene Sandero 0.9TCE Stepway - tak mu dam kour po dálnici.

Jj. Chtělo by to nějaké kolénko.

Jeste me napadlo u toho operaku, ze kdyz udelam přestupek, tak me leasingovka naprasi a ja musim jit podat vysvetleni? Tam staci prijit, říct ja ne a nevim kdo a nebo proste smolík a body dolu?

Opěrka je podle mě psanej na tebe, ty budeš figurovat jako provozovatel...

Zajímavá tabulka. To aby jste viděli, jak jsou využity prachy z povinného ručení. 610.318 tis. a to jsou jen 3 procenta.

zverejneni-prideleni-prostredku-za-rok-2015.pdf

Upraveno od motosman

Jeste me napadlo u toho operaku, ze kdyz udelam přestupek, tak me leasingovka naprasi a ja musim jit podat vysvetleni? Tam staci prijit, říct ja ne a nevim kdo a nebo proste smolík a body dolu?

Přepošlou to na nájemce, to ses ty.

Tady máš kiu za 3900. Pří předání ti naúčtují každý oderek a platis přes havarijní jak mourovaty.

http://www.autocentrum.cz/clanky/exkluzivni-operativni-leasing-na-vybrane-vozy-kia/

Upraveno od kokta7

Zajímavá tabulka. To aby jste viděli, jak jsou využity prachy z povinného ručení. 610.318 tis. a to jsou jen 3 procenta.

 

Vyžírkové...

Nejvíc mě vytáčí příspěvek na cyklouše a PČR. Letos se bude kupovat dalších 106 laserů....

Upraveno od motosman

Ať pcr koupeji auta ale na oddělení a ne na skrytý dohled. A 30ks meraku.

Kdyby radši něco dali na opravu cest

Kdyz je to prvni turbo s naklapecima lopatkama (asi u VV, na svete uz musi existoval, min ve formuli), tak to se podle me bude srat prvni.

 

No nevim, ale formule maji primo zakazane pouziti turba s variabilni geometrii...

Přepošlou to na nájemce, to ses ty.

Tady máš kiu za 3900. Pří předání ti naúčtují každý oderek a platis přes havarijní jak mourovaty.

http://www.autocentrum.cz/clanky/exkluzivni-operativni-leasing-na-vybrane-vozy-kia/

A co to znamena? Ze mi prijde tedy dopis, zaplat a nebo podej vysvetleni a nebo me leasingovka naprasi a zbyde uz jen podej vysvetleni.

Na Kii jsem koukal na ofiko stranky a operak na lidi asi nemaji, nikde jsem ho nenasel, maji snad jen pro firmy.

No nevim, ale formule maji primo zakazane pouziti turba s variabilni geometrii...

Nvm, ale kde jinde hledat, nez ve formuli. Co to nevysila nova, tak na formule nekoukam, pac se k tomu nemam jak dostat.

Samozřejmě, že je to dávno "vynalezeno", jenže u zážehových motorů běžných produkčních vozů se to příliš nepoužívá, protože je u nich turbo namáháno vyšší teplotou výfukových plynů, než u vznětových motorů. Z toho plyne materiálová náročnost, výdrž, cena atd. Jako další problém vidím v "zatuhávání" tohoto systému - charakteristika TSI motorů totiž běžného Frantu uživatele příliš nenutí k jejich vytáčení, takže to skončí jako u dieselů - jednou za  uherský rok to vytočí, lopatky budou zabordelené karbonem, takže se správně nenatočí. motor hupsne do nouzáku a budou problémy.  :kol-32:

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.