Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Těžko říct, i starší lidi zrovna nemusejí mít rádi auta a prostě je odvezou z místa A do Kauflandu. Tak služební či půjčování se prostě vyplatí u dnešních aut. To vidíme sami, co Wagen s EU  vymýšlí s motory a ostatní značky jak by smet... to že se kazí běžnější věci, tak to tak ani nebolí. ale jak se podělá motor nebo převodovka, tak je to finanční konec pro to auto.

Operáky se moc za mě nevyplatí, Full service(že ti auto odvezou do pneuservisu a do obyč servisu) stojí na víc hrozné poplatky, jak to auto trošku z venku odřeš, nebo v interieru, hned ti to nafakturují a můžou ti prakticky jakékoliv opotřebení nafakturovat. Dnešní lité kola ve velkým rozměrech klidně stojí u leona třeba 12000kč...

 

Tak cool design zajímá i tebe, sám pomlouváš třeba palubovku v Leonu. Mě třeba vůbec nevadí a už tolik na to nelpím. Prostě to tak je a nevybereš si ani u u jiných aut. sám nevím co si koupit i když nějaké peníze mám.

 

Cool design mě právě absolutně nezajímá. Zajímá mě design a to je sakra rozdíl. Vysvětlím ti to na jednoduchém příkladu: dnes je cool designový prvek mít pokud možno vše černé - kola, lišty, atd. Že to například ta kola naprosto zabije a ve skutečnosti prakticky zneviditelní, skoro nikoho nezajímá, ale je to cool (neboli moderní) a všichni (skoro) to chtějí jako stádo ovcí mít. Tyhle rádoby módní vlny, které za několik let opadnou, mě nechávají chladným. A to je ten rozdíl. Vem si, že před několika málo lety byl takto cool chrom a dnes je fuj.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, i v Rapid vlaknu taky meni mlhovky za cerny nejdriv davali stribrne listicky ( to kdyz jeste cerne mlhovky nebyly) ted kdyz vymeni mlhovky tak sttibrna listicka uz tam nehraje tak meni za cerne leskle listicky. Puvodni Rapid nemel led denni v mlhovkach jako dnesni tak meni mlhovky i kvuli tomu. Ze bych se na zo nevysral. 95% lidi to stejne nevnima a zbylych 5% musi byt fandove do aut a navic jeste do Rapida aby si toho nekdo vsiml. Tedy co vlastne lidi jsou schopni utratit a vlozit energie jen pro svuj pocit. Z toho uz jsem vyrostl. Jo investice dodatecne do tempomatu nebo vyhrivanych zidli atd. chapu. Veci zvysujici pohodli a komfort, ale nejake mlhovky nebo lizatko vzadu na kufru, pruhy a nevim co jeste jsou mi u prdelky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Unifikace. Za chvili si koupime jednojake auto jednr znacky a z venku sice bude vypadat kazde trochu jinak ale uvnitr technika stejna. Doufam ze ta auta co mam vydrzi hodne dlouho. Dnes vubec nevim co bych si koupil i kdybych na to mel.

Dacii hochu, Dacii.

Copak unifikace, tam mi to tak nevadí, ale všechny ty inovace vzbuzují obavy.

Jo. Kdyz je to prvni turbo s naklapecima lopatkama (asi u VV, na svete uz musi existoval, min ve formuli), tak to se podle me bude srat prvni. A černý kola jsou prakticky, nemuseji se casteji myt, jako svetle a prach na nich nedela oranzove fleky (kdyz se léta nemejou).

Já mám raději svoje. Operáky už sem měl tři.

Kdyby to bylo za mensi peniz, tak bych do toho sel - max 3300Kc za Oktavku. Ale je pravda ze vse nauctuji, jak predcasne zniceny podvozek - retardery ze. Tak hlavne lak (mycka vadi?). Takze ve vysledku to takova vyhra ani neni - stejne se s tím musí opatrněji.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste me napadlo u toho operaku, ze kdyz udelam přestupek, tak me leasingovka naprasi a ja musim jit podat vysvetleni? Tam staci prijit, říct ja ne a nevim kdo a nebo proste smolík a body dolu?

Přepošlou to na nájemce, to ses ty.

Tady máš kiu za 3900. Pří předání ti naúčtují každý oderek a platis přes havarijní jak mourovaty.

http://www.autocentrum.cz/clanky/exkluzivni-operativni-leasing-na-vybrane-vozy-kia/

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přepošlou to na nájemce, to ses ty.

Tady máš kiu za 3900. Pří předání ti naúčtují každý oderek a platis přes havarijní jak mourovaty.

http://www.autocentrum.cz/clanky/exkluzivni-operativni-leasing-na-vybrane-vozy-kia/

A co to znamena? Ze mi prijde tedy dopis, zaplat a nebo podej vysvetleni a nebo me leasingovka naprasi a zbyde uz jen podej vysvetleni.

Na Kii jsem koukal na ofiko stranky a operak na lidi asi nemaji, nikde jsem ho nenasel, maji snad jen pro firmy.

No nevim, ale formule maji primo zakazane pouziti turba s variabilni geometrii...

Nvm, ale kde jinde hledat, nez ve formuli. Co to nevysila nova, tak na formule nekoukam, pac se k tomu nemam jak dostat.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že je to dávno "vynalezeno", jenže u zážehových motorů běžných produkčních vozů se to příliš nepoužívá, protože je u nich turbo namáháno vyšší teplotou výfukových plynů, než u vznětových motorů. Z toho plyne materiálová náročnost, výdrž, cena atd. Jako další problém vidím v "zatuhávání" tohoto systému - charakteristika TSI motorů totiž běžného Frantu uživatele příliš nenutí k jejich vytáčení, takže to skončí jako u dieselů - jednou za  uherský rok to vytočí, lopatky budou zabordelené karbonem, takže se správně nenatočí. motor hupsne do nouzáku a budou problémy.  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...