Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ještě jedna nepublikovaná (Petrrr ji zakázal zveřejnit) :kol-47:

attachicon.gifparta.jpg

A vepří čtyřka zase pohromadě.

Koukam že Petr nabírá kila aby si mohl obhájit tu vysněnou Ameriku když už se do kindera nevejde.

A tady jedna čórka z f. Takhle to dopadne když je Petr za volantem, pořád na dvou kolech.;-) post-92365-0-96063200-1466446541_thumb.j

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V JuESej dostavaji zakaznici odstupne, vymenu vozu atd. Co jsem ovsem necedel je to, ze tam takova auta dle jejich legislativy ztratilo homologaci a lidi s tema autama nemohou jezdit. Navic jsou tam emisni limity jeste prisnejsi nez v EU, tak i kvuli tomu.

U nas zakaznici nemaji narok na nic, protoze lidem zadna skoda prokazatelne nevznikla a pokud ano tezko se pry bude prokazovat a uspech moc neni pravdepodobny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze vsech stran v te debate ( coz me prekvapilo - jeden neAS servis, zastupce svazu dovozcu aut atd. atd.) padlo doporuceni, s autem na tu svolacacku jit. Tady uz jsou tak vsichni zblbly koncernem, ze to ani neni mozne.

Pawouku ano, ovsem i tak se takovych majitelu musim zastat. Bez ohledu na co kdo jezdi. Tedy jde o princip. Bude se ale hodne setrit a ja bych si nove auto koncernova v blizke budoucnosti nekoupil. Protoze kde se bude take hodne setrit? Kazdy si odpovi sam. No a pokud nekdo bude ovce a dnes ma "postizeny" motor a za 3 roky pobezi koupit zase koncern, tak pak, dobre mu tak.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni je (diesely) stejně zakážou a pak dojde i na Ottův motor. A budeme auta zapojovat do zásuvky. :kol-26:

 

Mě spíš zajímá, že se nikdo nezabývá třeba TSI motory - takový cyklus nazvaný "zahřívání katalyzátoru", či spíše jeho funkčnost jen v určitém intervalu teploty chladící kapaliny (motoru), je také dost zajímavý z hlediska emisí, respektive funkčnosti katalyzátoru. :kol-32:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Informace jsou stejně pouze takové, jaké chtějí aby zákazníci dostali, skutečnost bude podle mě úplně jiná... však až proběhne úprava, tak po roce se uvidí, jaké jsou skutečně následky...

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiusi už jsi čet nový Svět M. ?

Je tam kritika zastoupení Hyundai, že na pozáruční reklamace nedávají ani korunu na kulanci, kdežto škodovka prý přispívá (konkrétně je zmiňována výměna motoru u 1,8 TSI a to poměrem 70%).

Mimo to kritizují práci techniků u jednoho dealera..

Tak co nám k tomu povíš ?

To je pořád keců, že škodovka na zákazníky kašle a ejhle, ono je to i u korejců...

Hele nejakej mi tu nejakej patek lezi a dostal jsem se z casovych duvodu jen na stranu 4ri. Takze nevim jestli to v něm je.

post-12637-1466493045,1677_thumb.jpg

A co ti k tomu povim? Ze kulance je jen dalsi pani Kolumbova, vsichni o ni vedi, pry existuje a pry ji par stastlivcu dostalo a znam osobne snad jen Clinta, ktery ji nedostal (a pokud vim, tak tu psal, ze mu zaplati jen praci snad 10tis max a on calne zbytek asi 70tis) + Peetra se stěračem. Nevybavuju si nikoho, kdo uspel a kdo uspel alespon v rozumne mire tady v nasem kruhu a forum opravdu neprocitam (nemam na to cas a ikdybych ho mel, mam dalsi zajmy a konicky).

K praci techniku nema smysl se vyjadrovat, autorizaky hrajou na kvantitu, ne na kvalitu. Oni budou mit ksefty porad. Garaznik si tohle nedovoli, rozkrykne se to a je bez prace. Mam ti vyjmenovat salony Skodovky, kde jsem nebyl s praci spokojen? Ve vsech (asi 3), v Kralupech jsem byl na nejnizsi risce spokojenosti a pul roku na to bylo auto pryc, nic nenaznacuju, pouze pisu jak to je. Ostatne kdo si da tu praci, najde moje prispevky, kde se dotazuji kam s Oktavou. A jestli se nepletu, nenadaval jsi i nahodou ty na umastene vicko od oleje? A kolik lidi jezdi do Nachoda? Ze je pry ten servis kvalitni.... a zbyle jako nejsou?

A Hyundai, stejna lace, zatim jsem byl v Auto Kout Brandys nad Labem a vubec jsem nebyl spokojenej a to jsem tu zde take psal. Mam zas mrakoty kam pojedu - i proto googluju a v nedeli jsem se regnul na nejake forum (zatim jsem nic nepsal). Vorlajz tam radi jak hneda ruka.

Za me tedy v tomhe plichta, zatim jsem reklamoval parajici volant, zamítnuto, s tim ze to neni vada a opravdu to bylo umatlane od lepidla. Dale piskajici zamek, ten bez kecu vymenen, ale stejne se to obcas ozve. Tuk tuk, zatim dobry.

Kdyz si vzpomenu ze v San Plus CL (kde byla Okta koupena), stala 3 tydny na reklamaci se sekajicima steracema a jedine na co prisli, ze se zavada neprojevuje a to az pote, co jsem se dotazoval jak to vypada (1x tydne jsem volal), nepotrebovat auto, nevolam, prijdu po mesici, vyreseno? Ne, 300na ruku a nashle. Mimochodem pustim sterace a ty se sekaj a prijimaci technik kroutil hlavou a sam uznal ze to vidi. Tohle asi jen tak neco nepokori.

V JuESej dostavaji zakaznici odstupne, vymenu vozu atd. Co jsem ovsem necedel je to, ze tam takova auta dle jejich legislativy ztratilo homologaci a lidi s tema autama nemohou jezdit. Navic jsou tam emisni limity jeste prisnejsi nez v EU, tak i kvuli tomu.

U nas zakaznici nemaji narok na nic, protoze lidem zadna skoda prokazatelne nevznikla a pokud ano tezko se pry bude prokazovat a uspech moc neni pravdepodobny.

Ale lidem naopak skoda vznikla, byli klamani. Kolik lidi si koupi auto, aby s nim jezdili na merici cyklus a kochali se z okynka a kokik lidi si auto koupi na jezdeni. Pokud se falsuje v mezich mericiho cyklu, je to naprosto v poradku. Drzej se nastavenych pravidel a co neni zakazane je povolene. Ale jakmile se auto chova jinak mimo merici cyklus (za stejnych definovanych podminek mericim cyklem), je to spatne. Ze treba nezapomněli trvale vypnutelne S&S nebo alespon ze by si to pamatovalo posledni stav, ne to se nestane. Protoze je to zakazane podminkama mericiho cyklu!!! A snad jen Porsche nebo kdo v tomhle udelal chybu.

Oni je (diesely) stejně zakážou a pak dojde i na Ottův motor. A budeme auta zapojovat do zásuvky. :kol-26:

Mě spíš zajímá, že se nikdo nezabývá třeba TSI motory - takový cyklus nazvaný "zahřívání katalyzátoru", či spíše jeho funkčnost jen v určitém intervalu teploty chladící kapaliny (motoru), je také dost zajímavý z hlediska emisí, respektive funkčnosti katalyzátoru. :kol-32:

Tohle je naprosto v poradku, merici cyklus definuje teplotu okoli 20-30 stupnu. Ohřev kataku asi na emise neni nic moc, ale ty jsou legitimne zapocitane, tim se hned ohreje a pak odvadi svou praci drive, nez bez toho. Maji to spocitane, vyplati se to (jo ze trpi motor, je vec jina). Pokud je tedy venku jine rozmezi teplot, auto se muze chovat rozdilne. Jine to je, pokud by se i venku a za stejnych podminek jako na mericim cyklu chovalo to auto jinak, nez na mericim cyklu - a to je problem VV.

A toto je prostě fakt, merici cyklus a dalsi pytlikoviny okolo probihaji za jasnych pravidel a pokud je neco mimo tyto pravidla, je to povolene a proto tu mame tyhle paradoxy. Auto jezdici za 3.2 l nafty, jeste jsem ho nevidel a nebo trivalcove kreatury, ktere zerou vice nez ctyrvalce o stejném objemu. A nebo hybridy, ktere jezdi za 2l a jsou velke jak tank.

Mimochodem i muj Hyundai ohriva katak jak blázen, pokud je teplota okoli zhruba nad 10°, myslim ze nad 35° uz nic nedela a to same pod 10°. Projevuje se to zvysenyma otackama, zhruba kolem 1500, pokud se clovek zlehka rozjede a vyradi, tak motor sam prida nekam na 2000 a pokud se mu tam vrazi jednicka a nebo dvojka, normalne to auto upaluje jak splaseny - prijde mi to i nebezpecne. Nicmeme nic neskube, nic nekucka. Postupne otacky samy padaji. Ja toto neresim jako Clint, sednu a jedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to pak jo, kdyz mimo teplot mereciho cyklu neni nutne pouzivat 'sytic'. Pokud je treba na nule a je studeny motor, tak to prida treba jen na 1100 otacek a pada to treba 1 min na volnobeh. Kdezto to o cem mluvim trva treba 10s (casy presne merene nemam).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska je to na howno, samé píčoviny, samá technika a hlavně hon za výdělky... vyrobit něco aby to fungovalo a vydrželo, to už dneska dělá jen blázen. Proč když už konečně vychytali HTP motory přešli k TSi? No protože nepotřebují aby něco fungovalo a kupující byl spokojený...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...