Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dneska jsem našel šicí stroj :-D chvilku mi to trvalo od kud to jde.
Tak to je masakr! To vidim a slysim poprve. Snad si to necha Skodovka patentovat, aby to jini nezacli kopirovat.

Radius mi platí příště zulu colu za použití mého fotografického materiálu ( nápravy) :kol-29:

:(, jeste ze jezdis tak malo ;)

A za duplicitu protože ta fotka tu už byla asi třikrát všichni jsme ji už viděli všichni o ní víme nikdo za ní není rád ale pořád ji sem někdo bude cpát.

Uz jsem to sem totiz asi 3x daval!!! Pokazdy kdyz ma nekdo kecy na multilink. Brcko neni spatny, ale jizdni vlastnosti proste nemuze mit stejny jako multilink, to proste fyzicky nejde. A o nakladech spojenych s udrzbou se nebavim, pac take lze koupit nasobne levnejsi auto na udrzbu, nez Octavii. Sam jsem ridil prvni verze 03, jak naftu, tak benzin a ve vsech ta zadni naprava stala oproti 02 za hovno. Staci jenom jet po dlazbe, zadnej zavodnik, klidna jizda v Praze po dlazbe. Nedej boze kdyz to nekdo krouti na krev, to limity musi najit. A i dalnicni jizda pri 150km/h a vys uz proste musi take ukazat rozdil.
Vloženo

Tak souhlasím s tebou rádio jen ne s tou dálnici ve 200km prostě o ní vůbec nevím přez Německo jezdím ustalenou 180 a auto je klidné. Na dlažkách je to hrůza ale to multilink taky tam už pomůže jen vzduch měch.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Mám origo sníženej podvozek z výroby sedí to hodně dobře. Po nažehlený dálnici nevidím důvod proč by měl bejt rozdíl. Co tam máš dál?

Ještě k tomu zámku pásu cvrknul jsem do něj a už to přestalo potom jsem se pokoušel znovu to cvrkaní nahodit a už se nepodařilo a hlavně jezdím pořád připásanej takže no problém zatím.

Editováno: , autor: Barbossa
Vloženo

Já také nepozoruji nějaký rozdíl, mezi multilinkem a vlečnou. Tvrdé je to celkově díky tomu sportovnímu podvozku a 18" kolům. Sedí to dobře.

Vloženo

Tak souhlasím s tebou rádio jen ne s tou dálnici ve 200km prostě o ní vůbec nevím přez Německo jezdím ustalenou 180 a auto je klidné. Na dlažkách je to hrůza ale to multilink taky tam už pomůže jen vzduch měch.

ani vzduch nepomůže.

Vloženo

Ten multilink pouze lépe kopíruje nerovnosti a trochu napomáhá lepším vlastnostem při zatáčení e vyšších rylostech, jinak asi rozdíl poznáš jen stěží

Vloženo

Ten multilink pouze lépe kopíruje nerovnosti a trochu napomáhá lepším vlastnostem při zatáčení e vyšších rylostech, jinak asi rozdíl poznáš jen stěží

poznáš to po nerovnostech, kterých je v čr mraky. Prostě odzadu jde přes příčnější nerovnosti divnej hluk. Ze světa motorů říkali, že to dělalo u DCC podvozku. To třeba Cupra opravdu nedělá...

Vloženo

jezdil sem v tuaregovi či v A6 a vzduch fungoval suprově. jenom to chce včas nebo po záruce prodat :D

Mne vzduch absolutně nepřesvědčil, žádný zázrak to rozhodně není

Vloženo

jenom to chce včas nebo po záruce prodat :D

Neni to tak zle... V okoli mam par A6 (A8) s najezdem pres 250tkm a absolutne bez problemu. Tuareg a Q7 by od roku 2008 mely tez bez zavaznejsich poruch.

Vloženo

Clinte vidis zr umis ocenit kvalitu made in USA. A s tim doplnkem v bilych kalhotach je to ideal. Ovsem az takhle zvysenej ten podvozek nepotrebuji - myslim u toho auta

  • Pozitivní 2
Vloženo

Tak jsem se vratil z Chomutova. Cesta tam 4.9 l/100 cesta zpet 5.7 l/100 bezna jizda rodinna. Ani rychla, ani pomala. Obe cesty s klimou. To Clint by s tou svou bilou kravou musel jed na neutral s vyplym motorem aby mel takovou spotrebu. [emoji3]

  • Pozitivní 1
Vloženo

Ta ma taky vole emise. Ta elektrika se musi nekde vyrobit. Stringo chudak musi hazet uhli cely dny lopatou do kotlu abys ty doma mel elektriku. Na vyrobu 1kw/h je treba 1kg uhli.

Vloženo

Ale Honziku. Tuhle jsem Te videl z uhelkou v ruce a ksicht cerny jako uhel. Jinak ta Tapa na tebe prozrazuje docela dost krom toho ze delas pridavace do kotlu. Jako treba jmeno, prijmeni. Jaka dalsi fora smirujes.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...