Petrrr Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Sef si vcera koupil O3 1.4 TSI v myslivci. Hodil jsem s nim debatu o Skodovkach a o mem Rapidu tak se lehce orosil. [emoji3]
Barbossa Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 A hele Cupra se pokakala že by se dostal kačírek z okruhu až tak daleko kokto 1
Barbossa Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Petře kecáš určitě jsi mu myslivce pochválil jako správnej řiťolezec 2
Petrrr Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Jiste, rekl jsem mu, ze lepsi auto si nemohl koupit. [emoji3]
motosman Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 To určitě. ;-). Už jsi jak z toho MD. By mě zajímalo co tam hulej.
Clint Vloženo 26. Červenec 2016 Autor Vloženo 26. Červenec 2016 před 47 minutami, Petrrr napsal: Sef si vcera koupil O3 1.4 TSI v myslivci. Hodil jsem s nim debatu o Skodovkach a o mem Rapidu tak se lehce orosil. Tak mu dej na mě telefon, něco mu řeknu o autech (ne o hračkách pro děti) a hned bude klidnější. A ty si budeš hledat jiné místo 1
Clint Vloženo 26. Červenec 2016 Autor Vloženo 26. Červenec 2016 To měl tedy ten Petrrrův šéf ukrutnou smůlu, že našel a pohovořil zrovna s takovým zapřisáhlým antiškodovákem a nýmandem
Stringo Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Tchán si ji koupil minulý týden... 1.4 TSi a jen co vyjel za bránu dealera, tak píchnul... Jooo sere se to hned jak vyjedeš [emoji23] 2
Petrrr Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Smejd, to rikam. Sam sef rikal. Hodne projektujeme pro Skodovku v MB vzduchotechniku ve vyrobe atd. Sotva neco za velke penize postavi, vyuzivaji toho 2 roky a uz se to meni boura predelava atd. zase na 2 roky. Z toho plyne, ze vse je dnes rychlokvaska v scheisse kvalite.
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 No jasně - škodovka vybrala určitě nějaký šmejdský pneu. 1
Petrrr Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Skoda nevyrabi pneu? Ja myslel ze kdyz je to auto Skoda ze se vyrobilo ve Skode. [emoji3]
Petrrr Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Skoda auto ne ze nevyrobi ani sroubek, ale ani uz neumi ohlidat kvalitu toho sroubku co jim vyrabi nekdo jinej. Abych byl ale objektivni Skoda v tom neni samozrejme sama.
Petrrr Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Pawouku ta fotka s tim turbem bylo u tvyho auta? To je narez. Jak se to vubec podari vyfotit, protoze kdyz se ubere zatez tak pri tak vysokych teplot ta teplota prudce pada dolu a chladne. To musel nekdo po hodne vysoke zatezi rychle zastavit a s pripravenym fotakem vybehnout a hned fotit. [emoji3]
Stringo Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Ta fotka je možná z nějakého okruhu kde tomu nakládal Kokta celé dopoledne a potom ho šli hned vyhodit a dali nové. Za běžného provozu i při ostré jízdě tohohle nedosáhneš... A kdyby se tohle dělo běžně, tak to uděláš tak možná 5x a to turbo můžeš vzít a vyhodit a můžeš ho dochlazovat třeba hodinu. Ten materiál změní vlastnosti a tím i vůle mezi statorem a rotorem a pak buď nebudeš mit výkon kvůli velkým vůlím nebo v horším případě když se křivky roztažnosti rotoru a statoru sejdou, tak ho roztrhneš
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Nevím, jestli je to přímo tato fotka, ale někdo sem na foru dával podobnou po ostré jízdě. Teď už si nepamatuji, jestli to bylo na dálnici, nebo v kopcích. Ono než stačíš zastavit, vyběhnout a vyfotit, tak to už nemusí takto žhnout. Nicméně teplota výfukových plynů tam může být přes 900°C a otáčky až někam k 250 000. A to diesely nemají. Samozřejmě za běžných podmínek silničního provozu toho nedosáhneš.
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Třeba u 1.4 TSI je to dimenzováno na 950°C a u twinchargeru 1.4 TSI na 1050°C. Takže se s tím počítá.
Stringo Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 U 1.8 TSi u Superba II naměřili na turbu údajně otáčky v nejvyšší zátěži bezmála 300000 otáček to je už masakr, ale jak říkám, tohle se normálně pod kapotou neděje, jsou to uz extrémy... ps: u nás se taky počítá u turbín s nějakými provozními teplotami a s nějakými extrémními stavy, ale není to stavěno, aby se ty extrémní stavy dostavovaly opakovaně...
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Tak to už je úlet. V nějakých továrních materiálech jsem viděl právě těch 250 000 ot. pro motory TSI jako maximum. Nebylo to nějak upravené?
Stringo Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Ty jo to nevím, četl jsem článek o turbech a bylo tam tohle. Dělali testy na koncernových autech (mě zajímal tedy primárně TDi motor) ale jak jsem to cetl celé tak právě tam byla informace o tom Superbu a bylo tam číslo teď střílím od boku 291 500 ot. Prostě chybělo málo ke 300000 ot. Takže to je fakt už cesta k záhubě. To už jsou na tom lépe ty kombinované systémy - kompresor s turbem... Tady to musí všechno odpracovat jen to turbo, navíc jsou celkem malá...
Stringo Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 Teď nějak nevím, jestli by stačilo jenom dělat ta turba o něco větší, jestli by se tím otáčky rapidně dokázaly snížit... U turba jde o objem dodaného vzduchu nebo o tlak?
LucasCZE Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 (editace) To je v tomto pripade jedno a to same, ne? Samozrejme jde o to, dostat do valce vice vzduchu, takze objem. Ale aby se tam vzduch dostal, musi mit tlak. A cim vetsi turbo bude, tim vetsi bude i turboefekt (turbodira). Editováno: 26. Červenec 2016, autor: LucasCZE
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 jj, a u velkého turba jsou pak velké setrvačnosti - viz 2.0 TDI 140 kW vs 110 kW. Proto se dnes dávají dvě (anebo tři, čtyři) turba.
kokta7 Vloženo 26. Červenec 2016 Vloženo 26. Červenec 2016 No jo no, kdyz stringo jezdis jak kloubocnik. Zaklad je okruh, tam se nauci clovek aspon ridit.
Doporučené příspěvky