Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Copak o to, ono se to vždy nějak vejde, ale letos jsme vezli docela dost pití , takže to bylo nejen narvaný ale taky těžký a tak jsem si taky na vyvýšeném prahu škrtnul spodkem.....

No, ke střešnímu boxu jsem zatím nedošel, ale kdo ví co mně ještě čeká v budoucnosti - děcka zatím neřeší co na sebe a tak a kyblíček je malej..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

42 minutes ago, stanmar said:

Kvůli tomuhle jsem si pořídil myslivce :

(kokta samozřejmě tuto situaci nezná, ale přeji mu ženu, děti... a pak mu chip bude houby platnej) :D

kufr.JPG

ale známe, ono i tak máš malej kufr když  se tahá tolik kravin. Právě když seš naloženej, tak auto alespon nějak furt jede, jinak ta 1.8 je celkem taková mrtvá ve vyšších otáčkách pak.

no nechápu že vozíte pití :D v obchodech to je stejně drahé i v Norsku, horší pak jsou služby v restauracích apod, to tam pak koštovalo základní jídlo cca 500kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na kola příčníky a nosiče na střechu, takže to mám z krku - beztak bych si je do HR nebral, takovej cyklista zase nejsem.

Ale to tažný bych v u příštího auta zvažoval, nejen kvůli lepšímu přístupu ke kolům, ale celkově ty náklady nebudou o moc rozdílné : Tažné + nosič / hagusy + příčníky + nosiče

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta , no 1,5 litru láhev minerálky za cenu okolo osmi korun zde v Hr určitě nekoupíš, tady stojí i jen čistá voda hodně přes dvacet a kohoutkovou já zde moc nemusím.

Náhodou zase tak špatně to nejelo , hlavně když si uvědomím, že původně jsem chtěl koupit 1,6 Tdi s haldexem....

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už vidím jak u našich dodávek někdo dochlazuje atd. u trandáku 2,5 TDI 330 Tisíc najeto, u mercedesa 316 CDI 260 000km. furt první turba. ovšem klasické oleje 5W-40 a 10W40.

ale věřím že u těch mini motůrků dneska i co mám já, se o to člověk musí starat a furt bejt v servise :D a longlife oleje tomu ještě moc nepřidávají

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš přitom v té Brele mají vodu z toho pohoří Biokovo a ta kohoutková je 10x kvalitnější než ta z plastu co kupuješ za 20. Kola na kouly jsou taky na hovno, protože co když potřebuješ během cesty do kufru co? A seš v prdeli. Ale že to pak má menší spotřebu je pravda, kola na střeše udělají i litr navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, stanmar napsal:

Kvůli tomuhle jsem si pořídil myslivce :

(kokta samozřejmě tuto situaci nezná, ale přeji mu ženu, děti... a pak mu chip bude houby platnej) :D

kufr.JPG

Jenže ve finále to nacpeš jenom pod roletu, takže by ti stačil normální lift :D:D  Ten má totiž nachlup stejnej kufr, jako ty pod roletou

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde spíš o to, že když máš lift, prostě tam nacpeš jen co se vejde a u combi nemusíš tolik skládat. Ale jestli jsem to využil 2x do roka tak je to moc. Já mám combi kvůli kočárku, kterej se do liftu nevešel a jinak jen kvůli vzhledu. To že vozíš vzduch je hloupej výrok, je to nesmysl a žádný zásadní rozdíl oproti liftu není...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blbci... Normální sporťák s klasickou korbou. A pro představu když myslím odvést kočár, nepředstavuji si půl hodiny před vložením do kufru rozebírat půl kočáru. Já jen složil podvozek (20s a 2 tahy za pojistky) a celej kočár sem krásně strčil do kufru a k tomu 2 cestovní tašky... Jde o pohodlí a ne o to abych si v kufru hrál Tetris... A jak říkám, řeči o tom, že v kombi vozíš zbytečně vzduch je kravina.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...