Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

I ta posrana Thalie ma cast tapecu vyplne dveri vcetne madla dveri v textilu. Rozhodne prijemejsi nez papundekl s levnou kozenkou. Ruce se ti k tomu lepi. Spokojeny jsem byl u O1. No a to i Rapida je alespon nejaka textura toho plastu na dverich narozdil od F3 kde uz neni skoro ani to. Hnusnej rovnej plast bez textury.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Barbucha má pravdu, ten plast ve dveřích mi přijde normální a kdyby jste to tady neřešili, tak doteď ani o něm nevím a ani bych si nevzpomněl, jestli tam dvojka měla nějakej lacinej hadr. Prostě tahle věc mi nevadí ani z jednoho procenta.

Jo spokojenej jsem dost s oktávkou, jezdí dobře, jezdí za málo a místa na nohy a pro mě dost, kufr velikej, díly cenově obstojné. Co víc si přát. A vzhledově se mi líbí.

 

Jediné co mě sere, že mi tam leze furt ta kuna ;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se ti sparila lehce ta sheisse henne. Az bude svitit slunicko vyfotim taky s popiskem ze sviti slunicko. A az treba projedu kaluzi vyfotim d popiskem po prujezdu kaluzi. Pak treba posrany od ptaka, list ze stromu, nebo auto ve stinu, auto s kaminkem pod kolem atd. [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem ovce Petře, ale zatím není koncern na nižší úrovni než ostatní, čímž netvrdím že je to nejlepší volba, jen tvrdím, že koupí jiného výrobce si nepolepšíš. Budeš řešit jen jiné neduhy. A jestli chceš vědět, proč koukám po něčem jiném než po koncernu, tak protože že ojetiny u nekoncernových aut jsou mnohem nižší a já nemám peníze. Takže za cenu 3 letého Focuse v plnej palbě mám ekvivalent u Škody cca Fabii 5 let starou s výbavou střední, která obsahuje výbavu základní Octavie... Tož tak. Už jsem to tu jednou psal, kdybych měl na OIII i třeba jetou 3 roky, tak bych do ní klidně šel. Ale ne proto že bych byl nějaký zarytý Škodovák, ale že se mi líbí, vyhovuje mi a interiér je oproti třeba Francouzům líbivý a ovládání intuitivní [emoji6] ano je to materiálově ošizené dnes to je pravda...

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, Stringo napsal:

Nejsem ovce Petře, ale zatím není koncern na nižší úrovni než ostatní, čímž netvrdím že je to nejlepší volba, jen tvrdím, že koupí jiného výrobce si nepolepšíš. Budeš řešit jen jiné neduhy. A jestli chceš vědět, proč koukám po něčem jiném než po koncernu, tak protože že ojetiny u nekoncernových aut jsou mnohem nižší a já nemám peníze. Takže za cenu 3 letého Focuse v plnej palbě mám ekvivalent u Škody cca Fabii 5 let starou s výbavou střední, která obsahuje výbavu základní Octavie... Tož tak. Už jsem to tu jednou psal, kdybych měl na OIII i třeba jetou 3 roky, tak bych do ní klidně šel. Ale ne proto že bych byl nějaký zarytý Škodovák, ale že se mi líbí, vyhovuje mi a interiér je oproti třeba Francouzům líbivý a ovládání intuitivní emoji6.png ano je to materiálově ošizené dnes to je pravda...

Měli jsme ve firmě několik Kia Cee'd, jelikož bylo auto oceněno několikrát jako fleet auto roku. Ten drahý šmejd nejezdil a když jo, tak pořádně netahal, byl věčně v servise, protože buď nešlo to nebo ono. Pak se lidem nakoupilo několik nových Octavii a kupodivu jezdí do dnes. Koncern je sice "špatný", ale na druhou stranu je mnohem levnější a hlavně, co si dost lidí neuvědomuje, drží svou cenu i po pěti letech na slušných částkách.

Jinak máš pravdu, za cenu tříletého Focuse, který je v plné palně máš Rapida nebo Fabii, na druhou stranu víš, že pokud se něco hodně pokazí, stačí zajet do nejbližšího servisu, díl sehnat na vrakovišti a neřešit fakt, že s Fordem musíš do servisů, kde chápou, co vlastně Ford je.

Průser u OIII, které jsou tři roky staré, je fakt, že jde o auto z prvního roku výroby a slušně vybavená stojí dneska už i v AAA Auto přes 350 tisíc, což je pro osobní auto, které je určeno pro osobní užití zbytečně drahé. Na druhou stranu teď spíše třeba osobně pokukuji po dvojkové Octavii z posledních let výroby, protože nemají vysoký nájezd a jsou v podstatě za úsměv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Hurikan88 napsal:

Barbossa, ono né jen mk3 ale i mk5 je na sněhu špatné a to dost...v zimě jsem sáňkoval takhle a proti mě chlupatý, to byla sranda :D

 

Hoši, neumíte jezdit na sněhu a nechcete si to přiznat, nic jiného v tom nehledejte (anebo špatné pneu). Šéf měl dvě Mondea (Mk.II a Mk. III), v zimě pořád na horách, jak v ČR, tak hlavně v Alpách a žádné problémy nikdy neměl. Tož tak.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hele, mě se hodně kazí a z vrakárnu jsem toho koupil minimum, vlastně nic, protože na vrakárně koupíš díl za skoro stejnou cenu jako novou druhovýrobu a pokud není druhovýroba, tak ten díl stejně většinou neseženeš jinak než nový (pokud nemusíš auto opravit hned, tak se dá sehnat ledacos, ale kdo nepotřebuje autem jezdit, tak ho nemá). Takže tady je to spíš o tom, že musíš najít servis který za něco stojí. Zjistil jsem že ten můj stojí pěkně za hovno a až vyřešíme pojistnou událost, u nich už se neukážu ani na výměnu oleje...

Konkrétně Focus je hodně žádaný auto už pár let a svou cenu si drží také obstojně (až jsem se sám divil) jak říkám dneska se sere všechno (každé trochu jinak) u mě (nejen u mě) je problém v tom, že auta nestřídám a chtěl bych mít další auto alespoň tak dlouho jako mám Octu (8 let) takže doufám ze koupím dobrý kus a že bude benál na údržbu do budoucna levnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, motosman napsal:

Já jsem zatím s Fordem spokojený. Navíc je celkově levnější na servis i díly. Kvalita servisu je o lidech, ale to je všude.

Kolegův synátor svého času pár let dělal v jednom pražském fordím autorizáku. Ceny servisu byly nižší než u ŠA a to nemluvím o ceně základních dílů jako je olej a filtry. Tam se škodovácké autorizáky nechytají. A pokud vím, nebyl to s těmi cenami výjimečný případ fordích servisů. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázkou je, zda opravdu potřebuješ s ojetinou, resp. s autem, které není v záruce jezdit do autorizovaného servisu, který nemá žádnou přidanou hodnotu jako servis Franty z Humpolce, který opravuje auta celému městu, protože má poloviční ceny a nevadí mu, když si dovezeš vlastní díl, který chceš vyměnit včetně hloupých olejů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se bavím s lidmi co mají Fordy (cca 5 let staré Fiesty a Focuse a jeden jezdí Fusion) tak si nestěžuje prakticky na nic kromě pár lehkých závad ze začátku co se vyřešilo záruční opravou vlastně nic závažného neřešili. Asi už to s Fordovskou elektrikou není jako dřív, což byl prakticky jediný důvod, že Ford byl nespolehlivý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co velkého měníš na pět let nových autech? Pokud nemáš opravdu nějakého zmetka již od výroby, neměl bys nic měnit, pokud používáš auto k osobním účelům. Pokud najedeš ročně 20 tisíc kilometrů, tak jsi za pět let na stovce, což je v podstatě nic... olej, olej, brzdovka, chladící kapalina, olej. Maximálně brzdové kotouče a desky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V podstatě máš pravdu jen s tím nájezdem kilometrů. Jenže moje zkušenost se škodovkami mi říká, že do 100 000 km se na nich vysype kde co. A je úplně jedno, co je to za model a kdy byl vyroben. S tím servisem se ovšem mýlíš - pokud nechceš přijít o záruku (a to většinou prodlouženou) je jaksi nutné jezdit do autorizáku. A ona výměna oleje bratru skoro za tři tisíce v ŠA anebo za litr u Forda je jaksi rozdíl. To stejné platí pro brzdy, kapaliny atd. My máme v práci skoro samé škodovky a až na výjimky, jsou s nimi neustálé problémy. Co tak sonduji u firem, co pro nás dělají, je všude podobné. Horší snad už jsou jen dodávky od Renaultu/Opelu. Ceedy měla jedna naše dodavatelská firma a kromě nějakých detailů nic, na rozdíl od ŠA. Tak co si o tom mám myslet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...