Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

A takovej starší ssangyong vypadá taky dobře ne ?

Uvidíme podle prodejů jak to bude - já ovšem pochybuji o tom, že by FC Octavie III byl prodejní propadák...

Firmám je to většinou u zádele jak auto vypadá, ty totiž řeší náklady na provoz a ne čtyři světla. A soukromá klientela je (alespoň u nás) v menšině. Takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, stanmar napsal:

No dnes jsem se na to řazení zaměřil , když na to šlápnu tak to vytáčí motor až k 5 tisíci ot./min. Ono je to správně, ale jestli to právě nebude tím, že nejsem zvyklý na vytočené TDi a proto se mi to zdá uřvaný...:wallbash:

Tak to je masakr, já když trochu pospícham tak řadím při 4,5tis a to už se mě zdá moc. Co to dělalo s olejem podle mě si musel bejt pořád nad 110stupňů? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já pořád nechápu, proč tady hrajete na to, jestli je to RS benzínové, nebo dieselové... Není to závoďák, je to jen rychlejší Octavie a je jedno jestli je rychlejší oproti klasice v benzínu, nebo v dieselu, je to spíše image, mě osobně se líbí vzhled více, je to víc agresivní, nic víc bych v tom nehledal...

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovka ať si hraje na co chce, ale je trapné tady psát, že by si nikdo neměl RS (tedy v podstatě výbavový stupeň Octavie) kupovat v dieselu..., to je jako kdybych napsal že nechápu jak si někdo může koupit předražený L&K protože Octavie nemůže být ani se všemi pakety co by se dali navolit nějak luxusní auto... V podstatě ani ten Superb si na luxus hrát nemůže...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem měl tu pochybnou čest se krátce svézt s dodávkou, která mně s velkou pravděpodobností nemine. Nevím, co jsem komu udělal, ale to zase bude za trest. Zaplechovaná krabice, naprosto nevhodná pro moje pracovní potřeby - Peugeot Partner 1.6 HDI 55 kW s AdBlue. Co jsem narychlo postřehnul, tak motor je schopen vydržet nižší otáčky, než jiné moderní diesely a tím pádem nemá při nízkých rychlostech tendenci chcípnout anebo nutit řidiče podřadit až na jedničku. To je ovšem jeho jediná přednost, výkon je tragický, řazení se u Peugeotu asi nenaučí nikdy pořádně udělat - dráhy řadící páky jsou dlouhé a poněkud nepřesné. To se s koncernem VW absolutně nedá srovnat. Posaz za volantem je pro mě tragedie - nemám rád záchodové sezení za volantem - prakticky ve všech osobních autech mám sedačku úplně dole, nebo skoro dole, tady to prostě karoserie auta nedovolí. Bída. Myslel jsem, že to bude stát za prd, ale toto předčilo veškerá očekávání...

Nj, pac manazer by kozeny sedacky, 7x repro Canton a dalsi wifikundace, jako treba presnejsi razeni nezaplatil - ber to tak, ze to je levny pracant. U taty v 307 Peugeotu neni ani problem se sedackou ani s razenim. A mezi 66kw a 55kw je propastny rozdil, sic se to nezda.

Htp nejede víc než 90km/h?

Ja tak dlouhou rovinku jeste nenasel. Z kopce svisti i 110 na neutral, pri zarazeny 5 to akorat brzdi i pri plnym plynu. Mimochodem dnes extremni doprava za 8.1... zase nic moc. Prumer 6.2 a to je slabota, po tom jaky byl konec minuleho tydne - zadny provoz.

po delší době jsem jel s Fabii a ten front assist bych zakázal. vždy to pípne a leknu se. fakt dementní výrobci aut. a ještě začal při zmáčknutí plynové pedálu vrzat pedál, kvalita fakt [emoji3]

A me se tu smali, ze s tim neumim jezdit, je to minimalne ve Fabii k H*. Ac jsem vypozoroval, ze mladsi rocniky jsou na tom lepe.

Ano. Ja mam ovsem sluzebak jen pro pracovni ukony. Ne pro vozeni se do prace. To oddrou me osobni soukrome bouraci. Vyjimka pouze kdyz je vyhodnejsi jed nekam hned rano na sluzebni cestu rovnou z domova. To pak muzu jed domu sluzebakem.

Na to si dej pozor, jakmile nejsi na sluzebce, tak hradis pripadny skody. Tj pokud ti nekdo pres noc u panelaku vymlaskne okno, pocitej ze te v tom firma necha. V minulem zamestnani se to stavalo dost casto kolegovy, takze ja odmital si tu plecku tahat domu.

A měl si tam RS pedály? Pokud ne, tak se nesmíš divit. [emoji3]

 

Já úplně v těch autech žeru asistent rozpoznání únavy. Hrozně fajn věc, hlavně, když to otravuje stále a pořád. Už jen čekám, kdy tomu udělají pravidlo, že po třetím upozornění auto zastaví a přepne se do nouzového režimu.

 

@Stringo: Je Ti jasné, že pokud máš služební auto, které můžeš využívat pro vlastní účely, musíš z toho platit docela dost velkou daň, že? V bývalé firmě mi to vycházelo na cca. 3 tisíce měsíčně... a to Ti nikdo k výplatě jen tak nepřidá. Bohužel by měli, ovšem situace je dneska úplně jinde. Mají přidat 1% z pořizovací ceny auta, ovšem realita je jinde.

Jeste jsem to nepocital, ale tusim ze zaplatis rocne 10% porizovaci ceny (respektive ti o to zvednou zaklad). Kdyz poridis tedy rozumne auto napriklad 03 za 400tis, tak ma vse co potrebujes (alespom pro me) a dle meho to tech max 3500 mesicne da. A dal se nestaras. Za tyhle prachy jsem ochotnej do toho jit. Kdyz spocitas na kolik te vyjde koupe vozu, kolik starosti s tim mas a vse okoko, tak te to same auto v horizontu 5 let vyjde urco draz. A kdyz se podivas na operaky, tak tam zacina na 7tis a to do toho nedam - navic kdyz te vyrazej z prace, auto neplatis a nejezdis. Kdyz mas operak a nebo pujcku na vlastni, tak nejen ze nejezdis (nemas na palivo napriklad), ale muzes se i pekne zadluzit.

Služební auto pro své účely nechci a to ani v tom případě, že bych si mohl vybírat - prostě to není moje a nemohu si s ním dělat, co uznám za vhodné. Navíc v korporacích obecně se toto daní.

 

 

Pedál mi nevrže (zatím), ovšem FA je vynález satanův (alespoň ten můj). [emoji3] Dnes mi to skočilo na brzdu bez jakéhokoli upozornění v naprosto běžné situaci, kterých je denně několik a která nebyla nijak nebezpečná. Prostě dojíždím auto na křižovatce, které dává přednost a jede rovně, já odbočuji doprava a ten krám si myslí, že to chci do něj nasmažit, přitom už jsem začínal zatáčet.  Slabší povaha by se mohla leknout a vybourat se. Hlavně, že potom na maxidotu bylo to varování ještě desítky vteřin. Jinak to první varování mi tam v poslední době naskakuje úplně nesmyslně po tom, co jedu v konstantní vzdálenosti a rychlostí za jiným autem, ono pak začne zrychlovat a vzdalovat se a mně na displeji naskočí ta dvě autíčka s vykřičníkem. Fakt bomba. Tam musí být nějaká chyba, to přece není možné.

Ano, jak jsem psal drive a vase odpoved byla, ze nepouzivam blinkr a ze s tim neumim. A ke sluzebaku, je to stejne jako zimni vybava preci, nikdo te nenuti ho pouzivat, tva slova.

Stan se jak ctu ve vlakne O3 fl stava radikalni Skodovak, neco jako byl kdysi Clint. Mozna snad koupeny Skodou ze ho necha jet economy run a dostal klicenku, tricko a gulas. [emoji3]

Uz vim proc Skoda vymyslela tak hnusna svetla aby odvratila pozornost od jeste vetsiho setreni ktere bude fl. obsahovat. Pozornost od toho, ze dvere a jejich vyplne jsou stale papundeklove ( coz jsem cekal, ze bude vyreseno) atd. atd. Stan ovsem vidi lasku a hreje ho u srdicka kdyz vidi jakykoliv vymysl od Skody. Doufam, ze jen plati ze po 5ti pivech je kazda Skoda krasna. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

No na dalsich snimkach jsem si vsiml, ze to ma zadni svetla jak Rapid, tedy zadne diodove linky. Pockam si tedy jestli to je realita, ale Skodovka by se snad nechlubila zarovkama. To by byl dalsi Fail - ze by moc velka konkurence Audi?

 A já se Stanovi nedivím, už se svezl v nejslabší verzi  tak ví že už to může bejt jen lepší. 

Petře ty čekáš druhý dítě a ty plastový místo utěrkový  výplně dveri ještě oceníš stejně jako já 

A proč Škoda? A ne Seat nebo něco jako Dáčie? dostupnost náhradních dílů, velká síť servisu po celé Evropě -každé větší město. A v Německu vesnice (pro mě důležité ) 

 

Sem se zasmal :D, dostupnost dilu u Skodovky :D. Kdybys mel Dacii, tak veznes kladivko a sroubovak a auto opravis na prvnim sjezdu z dálnice :D

No jeste to aby me ta krabice nekde nechala. To bych pak na netu rozpoutal uplne antiskoda peklo. Vice mene novy vyrobek, bezvadny si predstavuji uplne jinak nez to jak jsem to mel ja a auto je jen obycejny vyrobek, jako mixer treba.

Co vim prum. Nemecky plat je 90tis. O3 za 500tis = 5.5 platu. Cesky prumerny plat 28tis = 17 platu. Tedy ja tam nejaky rozdil vidim aniz bych do hospody chodil.

Porovnavas plat v hrubem a cenu vozu v cistem.

No nějaké ztráty vody jsou už půl roku, dolejvám vodu každý druhý měsíc, asi tak dvě deci. V autorizáku před tím nic nenašli a teď mi tvrdili, že se odpařuje [emoji23] [emoji23] Pumpu zjistí špatnou až po záruce, abych to musel cálovat [emoji48]

Ale nepředbíhejme událostem, auto je teď už třetí den v servisu, tak doufám, že ses ním jen nevozí domu. Stan chválí škodu, ani se nedivím. Včera dostal domů zase na víkend zdarma fungl nové Rso...

S tim mel problemy i Hurikan, to nebude nahoda.

Já ve svém okolí neznám člověka, který měnil auto, které by bylo nespolehlivé atd. Prostě chtěl jenom nové, nic víc.

Tak si me napis na seznam, Felda se rozpadla a jednickova Oktavka zadala generalku predni napravy (neorigo kvalitni dily za 15tis, tehda pred 5ti lety), zacla reznout a v zadu bubny, ac 2 roky stary, tak by taky chtely dat novy talire (ci jak se tomu rika a je otazka jestli se to da sehnat samotny a nebo jem s necim).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Sabiza napsal:

 

Nebo někdo, kdo chce ušetřit na spotřebě. :D

 

Kupodivu to tak podle prodejce dost často je...

 

před 4 hodinami, Barbossa napsal:

Tak to je masakr, já když trochu pospícham tak řadím při 4,5tis a to už se mě zdá moc. Co to dělalo s olejem podle mě si musel bejt pořád nad 110stupňů? 

 

Já těch 110 ani neměl - taky jsem to ale moc nehonil

 

před 2 hodinami, Stringo napsal:

Jinak já pořád nechápu, proč tady hrajete na to, jestli je to RS benzínové, nebo dieselové... Není to závoďák, je to jen rychlejší Octavie a je jedno jestli je rychlejší oproti klasice v benzínu, nebo v dieselu, je to spíše image, mě osobně se líbí vzhled více, je to víc agresivní, nic víc bych v tom nehledal...

 

To je sice pravda, ale mě se prostě i v rádoby sportovním autě nafta nelíbí - když už teda chceš využívat potenciál motoru, proč máš poslouchat takovej bordel.

A to mi hošani s naftou nevymluvíte. Při klidné jízdě si hezky brumlá, ale jak mu naložíš....

 

Zrovna včera na D6 si nějakej kolega s Fabií RS TDI přivodil poruchu - napřed mu to fešně dýmalo černě a když to rozpálil (to mě ještě stihnul předjet), tak po chvíli mu šel kouř do modra - skončil na varovkách na krajnici. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...