Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kadáfí neskončil s kulkou v hlavě, ale s oprátkou na krku, malá oprava.

God bless America

Je v pořádku, že souhlasíš s Čínou a Rusákama, protože jim ten Kim sám začíná přerůstat přes hlavu se mi zdá. Asi by chtělo aby jim vítr nějakou tu raketu nebo radioaktivní spad z testu zafoukl na Číské nebo Ruské území. Aby sklidili, co zaseli.

Škoda, že se Ukrajina těch jaderných zbraní vzdala, to byla chyba. To máš pravdu.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyby byli ( jako, že nejsou, bývalá kolegyně Ukrajinka z hranic západní a východní Ukrajiny mi ledascos osvětlila a jí budu věřit víc než Tvé propagandě Putinovské) nevím co je nějakému Putinovi a Rusku do toho. Však on už ty proruský Ukrajince a Rusáky na východě přešel smích, co jim všechno Putin nasliboval a jaká je realita. O Krymu ani nemluvim. Ještě, že už sem přestala ta verbeš Ruská do Varů jezdit. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle článek asi tak jako říká co? Jedině to jak jsou lidi ovce když se jim do hlav leje že nafta je fuj.. a když to nepojmete dobrovolně tak vám ty nafty zakážeme.. a u firemní klientely? tam jde hlavně o návratnost leasingovce, která ví, že po dvou třech letech snáž prodá benzín než naftu.. takže i tak bude stavět podmínky leasingu.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mně je to v celku u prdele, vadí mi jen ty čoudící starý nebo starší TéDéÍčka co táhnou pěkně vodcpoda. Jinými slovy bych zpřísnil kontroly kontrol stk a emisí, páč ač se vše zpřísňuje, pořád platí, že stačí dát tisícovečku navíc a projde pořád všechno a to se mi nelíbí, zejména u STK. Prostě mobilní STK a E a pěkně o víkendu nebo i jindy číhat na auta odjíždějící od STK stanic a nebo i jinde a jindy, auto neprojde, sebrat techničák ( potažmo licenci) a nazdar.  Ono by se silnice rychle od těh smraďochů  a polovraků vyčistili

Dehty dle mého mají v dnešní době význam už jen u velkých SUV, nákladních a pracovních strojích. 

Denně potkávám na silnici při cestě do práce auta s očouzeným nárazníkem nebo smraďochem co evidentně nemůžou projít třeba emisema a pořád jezdí. Ještě je to markantnější když jedeš na kole, tuhle jsem se za jedním Renaultem Espace málem udusil, pak si teprve člověk uvědomí co za sviňstvo kolikrát z těch aut lítá. A nedej bože pokud by mě s rodinou někde sestřelil někdo s Felicií s měsíc novou STK s tím, že mu to nebrzdilo třeba. Tak si to vyřídím s majitelem auta a následně s tím kdo se pod tu STK podepsal. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, souhlas, že auta v bordelu nepatří na silnice. Ale brát to jen na diesely je teď móda a nemá to opodstatnění. Holt vás všechny dostali tam, kde vás chtějí mít. I se starším PD Euro 4 mám po 250 tis. km kouřivost zcela minimální, na emisích nepodvádím, protože mám rád, když je auto v cajku a můžu se ma něj spolehnout. Holt tankuju lepší naftu a měním olej i s filtry po 15 tis. a mám klid. A to nový už vůbec neřeším, tam je ještě relativně malej nájezd. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beu jsem na tom stejně.. a na prosto souhlasim.. taky už mi historicky někdo nabízel jak E tak STK za pár drobných bokem ale dávat všimný je proti mojim zásadám a navíc bych se v tom necítil dobře z pohledu mojí vlastní bezpečnosti a i bezpečnosti těch okolo.nejsem na silnicích sám.

 

Ale pokud auto splňuje normy tak jak má ( tedy podle toho jak bylo vyrobeno) neznam jediný logický důvod aby ho stát persekuoval.. ba naopak kdyby přišli s opačnou pobídkou..tedy vaše auto ještě splňuje ale už se blíží hranici ..tak tady máte od státu dotaci  ve výši reálný hodnoty ceny auta plus něco na vrch (50-100k) kupte si nový auto, tak by to taky vypadalo jinak..

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvl, už běžím do garáže. Jeden nikdy neví. :p

 

Ke kouřivosti starých TDI - paradox je, že když viditelně kouří, tak je to snad údajně "lepší", než když má nový TDI CR vykuchaný DPF. Staré TDI totiž nemá tolik mikročástic, proto jsou ty velké saze tolik viditelné a lidské tělo se s nimi snadněji vypořádá. Jen to poněkud více smrdí. Zatímco mikročástice z moderních motorů jsou opravdu svinstvo, které škodí všem.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Pawouk napsal:

Tvl, už běžím do garáže. Jeden nikdy neví. :p

 

Ke kouřivosti starých TDI - paradox je, že když viditelně kouří, tak je to snad údajně "lepší", než když má nový TDI CR vykuchaný DPF. Staré TDI totiž nemá tolik mikročástic, proto jsou ty velké saze tolik viditelné a lidské tělo se s nimi snadněji vypořádá. Jen to poněkud více smrdí. Zatímco mikročástice z moderních motorů jsou opravdu svinstvo, které škodí všem.

Scout TDI PD DPF, oktavie 2 TDI CR DPF či oktavie 3 TDI CR DPF strašně zapáchají v garáži. Ráno když jsem startoval za studena, tak to byl ještě o 50% horší smrad.

Starý rotačky 81kw nebo 75kw (5 válec), mají daleko lepší vůni...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je možný, naštěstí podobný krámy v garáži nemám. Na Avii jsem zapomněl. Kdysi jsme je měly v práci. Obvzláště jeden exemplář skříňového provedení se v zimě často startoval roztažením a to pak nebyla vidět půlka sídliště. Někdy i celé. :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, FannanekH napsal:

Kokto ciwe, si otevírej vrata od garáže ne?

Když si je měl otevřený, tak ti to tam smrdělo další den. já už naftu nemám kromě dodávky, takže asi tak.

 

Ale módní přímovstřiky benzínové moc už nevoní...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...