Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

no s TT RS se ze me klisne stane buzna... :kol-31:

  • Autor

...ale nesmí to bejt samozřejmě O2 v L&K, pač to je pro rozmazlený zhejčkaný vočipovaný chlapečky s trvalou ;)

:D  Tak to jsem ji vzal asi omylem, nějak se necítím být ani jedním. :p

Platí i pro čekatele... Ty se odlišují slabším motorem, protože nemají takovou zátěž :p

:rolleyes::D  No toto. :D  Asi ji nechám načipovat minimálně na 200 koní. :p

200 je malo, alespon 230 at od retezu jiskry litaji. Jakmile z vyfuku neslehaji plameny, turbo nema zlutobilou barvu, z retezu nelitaji jiskry a brzdovy kotouce nejsou rudy tak to neni ono. :D

Tož pravda, nějaký plamenomet typu Felicia byl i na posledním pražském srazu. :rolleyes:

 No jsem zvědav jak se Clinťour nakonec rozhodne..jestli si nechá Octu,nebo zběhne k Supovi.

 

Sanek: jedině combi splňuje moje požadavky na zavazadlový prostor..a klidně by se mi hodil ještě větší kufr.. Pro mě je totiž kufr jen prostor pod platem.. a bedna na střeše nepřípustná!!

Vezl jsi někdy rodinu ,kočárek ,koloběžku , nějakou tu tašku a další nezbytnosti někam dál ,třeba do HR ?

 

Taky jsem dřív laboroval s auty a trochu je točil .... v roce 2003 Fabia / 2005 Fabia combi  / 2008 Roomster / 2011 OII

Jak říkám Avia + vlek a stejně by to nestačilo. Vždyť se berou jen ty nejnutnější věci.... :D:unsure:

No jenom potřebný, kdyby se braly i nepotřebný, tak by to ani kombi nezachránilo  :kol-28:

 

Jinak kdyby mi někdo řekl, "tady máš TT", tak ani nemrknu a ať si klidně lidi závistiví říkají, že jsem buzna  :kol-47:

Asi tak, na to co říkají lidi si nehraju. Musí se to především líbit mě. :kol-31:

Souhlas, jakmile je rodina je to znat, sam uz to vidim. Jen kocarek mi zabere 3/4 kufru. Je pravda ze je to kocar jako hovado, takove SUV 4x4 mezi kocarky, ale i tak. Kufry nebo vetsi nakup zradla by uz musel z casti na zadni sedadla. Jinak nabidnout mi zadaco TT taky bych ho neodmitl a klido bych byl za buznu. Ovsem ze by to bylo auto mych snu se rict neda.

  • Autor

Petrrr: hele ty brzdy do ruda, to sedí, to se mi na Koktové oktě už podařilo na dejchánku :D

Upraveno od Clint

No a ten smrad ze spojky, brzd a výfuku......

No když kokta to jen lechtá, tak mu to Clint řádně protáhnul. :kol-28:

jo klinte, protože já takhle brzdil akorát dnes ze 160 na 110, když se mě tam připletl idiot od dr.otkera s 1.6 tdi a nečumí do zrcátek, měl sem chut zastavit a jít mu to vysvětlit. jinak brzdím plynule a jezdím hlavou...  ono když tam dvakrát ze 180 zabrzdíš na 50 a pak z toho prudkého kopce, tak by to v mých kilometrech smrdělo i tobě...  takhle mě destičky smrděli u naftáku a auto mělo 49000km...

 

právě klint to lehtal, benzín se musí rvát do červenýho a ne mít zařazenou 5 stupen a zrychlovat  1500 otáček na EMISE A spotřebu, jako to dělá plno lidí na tomhle foru (nemyslím zrovna klinta

 

a TT bych nechtěl, nepraktický auto. radši S3 či S1.

Upraveno od kokta7

Souhlas a taky ja kdyz jedu z kopce a vim ze budu brzdit resp. ze zase nepojedu do kopce tak nevyrazuji, ale brzdim i motorem i kdyz u tech TSI teda u te me to moc nebrzdi, jestli je tam nizka komprese ci co. To u me byv 1,9 TDI tam stacilo kolikrat jen postupne podrazovat az jsem skoro zastavil. Tady jsem rad kdyz to alespon nezrychluje.

A u toho cervenyho. Asi s jakym motorem, pac jsem to jednou testoval a uz po 5tis se uz nic nedeje resp. uz ztraci dech a je efektivnejsi preradit nez to za kazdou cenu rvat do cervenyho. No jo no je to hold moturek do anglicaku.

jo to jsou ty Emisní mapy od koncernu, máte všude 300nm a podobný výkon a u červeného to je mrtvé, na blití mě z toho je.. opravdu zlatá 3.6 či upraveny SW....

 

i kdyz u tech TSI teda u te me to moc nebrzdi, jestli je tam nizka komprese ci co.

1.2 TSI 77 kW má kompresní poměr 10:1, moje 1.4 TSI má také 10:1 a brzdí to naprd. Zatímco třeba 1.4 16V 74 kW Fabia I má 10.5:1 a brzdila motorem o něco líp.

Tak na to se stačí podívat na křivky výkonu a kouťáku, abys věděl kam to má smysl točit. :kol-28:

Nejlepší je, když ti výrobce udává krouťák a výkon a neudává v jakých je to otáčkách, potom jsou ty informace úplně k ničemu...

No jasny kroutak max do 4100 a vykon max pri 5000 tedy to odpovida.

Stringo japato. U Rapida udavaji.

Jak v brozurach tak v servisce a u jinych aut to nebude jine.

Upraveno od Petrrr

Výrobce to udává, ale když kupuješ starší auto třeba v bazaru, tak se o tom nic nedozvíš, mají jen kW a Nm ale ne při jakých otáčkách... Takže rapid má nejvíce síly při 4100 ot/min a má smysl ho točit do 5000ot/min pod 4100 už víc žere a má méně síly a nad 5000 už uvadá. Podle tohohle pozná i člověk co nemá cit k řízení, ve které oblasti otáček se má držet  :kol-47:

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.