Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

200 je malo, alespon 230 at od retezu jiskry litaji. Jakmile z vyfuku neslehaji plameny, turbo nema zlutobilou barvu, z retezu nelitaji jiskry a brzdovy kotouce nejsou rudy tak to neni ono. :D

Vloženo

 No jsem zvědav jak se Clinťour nakonec rozhodne..jestli si nechá Octu,nebo zběhne k Supovi.

 

Sanek: jedině combi splňuje moje požadavky na zavazadlový prostor..a klidně by se mi hodil ještě větší kufr.. Pro mě je totiž kufr jen prostor pod platem.. a bedna na střeše nepřípustná!!

Vezl jsi někdy rodinu ,kočárek ,koloběžku , nějakou tu tašku a další nezbytnosti někam dál ,třeba do HR ?

 

Taky jsem dřív laboroval s auty a trochu je točil .... v roce 2003 Fabia / 2005 Fabia combi  / 2008 Roomster / 2011 OII

  • Pozitivní 2
Vloženo

No jenom potřebný, kdyby se braly i nepotřebný, tak by to ani kombi nezachránilo  :kol-28:

 

Jinak kdyby mi někdo řekl, "tady máš TT", tak ani nemrknu a ať si klidně lidi závistiví říkají, že jsem buzna  :kol-47:

Vloženo

Souhlas, jakmile je rodina je to znat, sam uz to vidim. Jen kocarek mi zabere 3/4 kufru. Je pravda ze je to kocar jako hovado, takove SUV 4x4 mezi kocarky, ale i tak. Kufry nebo vetsi nakup zradla by uz musel z casti na zadni sedadla. Jinak nabidnout mi zadaco TT taky bych ho neodmitl a klido bych byl za buznu. Ovsem ze by to bylo auto mych snu se rict neda.

Vloženo (editace)

Petrrr: hele ty brzdy do ruda, to sedí, to se mi na Koktové oktě už podařilo na dejchánku :D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

jo klinte, protože já takhle brzdil akorát dnes ze 160 na 110, když se mě tam připletl idiot od dr.otkera s 1.6 tdi a nečumí do zrcátek, měl sem chut zastavit a jít mu to vysvětlit. jinak brzdím plynule a jezdím hlavou...  ono když tam dvakrát ze 180 zabrzdíš na 50 a pak z toho prudkého kopce, tak by to v mých kilometrech smrdělo i tobě...  takhle mě destičky smrděli u naftáku a auto mělo 49000km...

 

právě klint to lehtal, benzín se musí rvát do červenýho a ne mít zařazenou 5 stupen a zrychlovat  1500 otáček na EMISE A spotřebu, jako to dělá plno lidí na tomhle foru (nemyslím zrovna klinta

 

a TT bych nechtěl, nepraktický auto. radši S3 či S1.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Souhlas a taky ja kdyz jedu z kopce a vim ze budu brzdit resp. ze zase nepojedu do kopce tak nevyrazuji, ale brzdim i motorem i kdyz u tech TSI teda u te me to moc nebrzdi, jestli je tam nizka komprese ci co. To u me byv 1,9 TDI tam stacilo kolikrat jen postupne podrazovat az jsem skoro zastavil. Tady jsem rad kdyz to alespon nezrychluje.

Vloženo

A u toho cervenyho. Asi s jakym motorem, pac jsem to jednou testoval a uz po 5tis se uz nic nedeje resp. uz ztraci dech a je efektivnejsi preradit nez to za kazdou cenu rvat do cervenyho. No jo no je to hold moturek do anglicaku.

Vloženo

jo to jsou ty Emisní mapy od koncernu, máte všude 300nm a podobný výkon a u červeného to je mrtvé, na blití mě z toho je.. opravdu zlatá 3.6 či upraveny SW....

Vloženo

 

i kdyz u tech TSI teda u te me to moc nebrzdi, jestli je tam nizka komprese ci co.

1.2 TSI 77 kW má kompresní poměr 10:1, moje 1.4 TSI má také 10:1 a brzdí to naprd. Zatímco třeba 1.4 16V 74 kW Fabia I má 10.5:1 a brzdila motorem o něco líp.

Vloženo (editace)

Stringo japato. U Rapida udavaji.

Jak v brozurach tak v servisce a u jinych aut to nebude jine.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Výrobce to udává, ale když kupuješ starší auto třeba v bazaru, tak se o tom nic nedozvíš, mají jen kW a Nm ale ne při jakých otáčkách... Takže rapid má nejvíce síly při 4100 ot/min a má smysl ho točit do 5000ot/min pod 4100 už víc žere a má méně síly a nad 5000 už uvadá. Podle tohohle pozná i člověk co nemá cit k řízení, ve které oblasti otáček se má držet  :kol-47:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...