Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ale v době internetu snad není takový problém tyto informace sehnat. :kol-28:

  • Autor

Tak hoši, pomalu můžete uzavírat sázky, zda půjdu do Supáka, nebo zůstanu u uktávky :D

Zůstaneš u O2. Vsázím chipnutou kofolu.

Upraveno od motosman

Stanmar:jasně,nic proti,jsou i výjimky,někdo prostě kombajn využije/potřebuje.

Už jsem to byl provětrat trošku dál, auto narváno báglama, ale, že bych si povzdechl po kombíku, tak to ne!

presne a RS se ma tocit do 6000 tam ma maximum a chtelo by ho to jeste trochu posunout :)

Ozi to smrdí chipem. :D

Tady je to poslední dobou stejně nějaký celý načipnutý. :D

Co k tomu říct. Je to nakažlivý :D

sel bych do toho, ale zatim to jeste proad nepotrebuji. obvykle jsem chip daval po 30 tisicich km, tak to me jeste jednou tolik najet co jsem s CarCOOLcou dal ;)

já se z toho dneska poseru... ráno po 6 předjíždím cca 160 na taháku, kreten mě tam vjede od dr.otkeru, teď večer mě tam vejde kretenskej polak, s tím sem počítal... odbočuji na světelny a zkříží mě fabie, zase sem to tušil... tak sem ho dojel a bratr mě držel a bych mu nešel ukopnout zrcátko.. nahraju video, fakt si kupte oktavii lehce ojetou, bych blil...

hlavně že cajti chytaj rychlosti...

 

najděte si stránky lehce po dejchánku, dával sem popis jak moje auto táhlo před čipem a po čipu, u mé čipované kofoly má cenu točit do červenyho, tím děkuji motorpowerovi že to umí zvyšovat...

Upraveno od kokta7

Podle mě už RSa Oziho a spol. 150kW je dostačujících... já mám 130kw a nemůžu si stěžovat a že mě předjede jednou za tejden nějaký závoďák, no co, hlavní je, že na ty pitomce, co dneska mají standardně 80-110kw (skoro všechna nová auta se slabšími motory) tak ty prostě zvládnu předjet i když chtějí dokazovat, jak je nepředjedu, protože mi přidají jak hodím blinkr... a to mi stačí 

no jak má kamarád čiplé to RS 2.0 TSI na 203kw, tak je to krutý, ale hrabe to i na trojku a když je mokro tak hrabeš i na čtyřku :D

a gumy maji pohreb kazdy mesic ne? :D

on už je ve věku jako Klint, takže to protáhne jenom po rovinkách a do zatáček to taky neprasí...

 ještě to není sestřihnutý(youtube nestíhá), od 1:45

Upraveno od kokta7

Výrobce to udává, ale když kupuješ starší auto třeba v bazaru, tak se o tom nic nedozvíš, mají jen kW a Nm ale ne při jakých otáčkách... Takže rapid má nejvíce síly při 4100 ot/min a má smysl ho točit do 5000ot/min pod 4100 už víc žere a má méně síly a nad 5000 už uvadá. Podle tohohle pozná i člověk co nemá cit k řízení, ve které oblasti otáček se má držet :kol-47:

Stringo lehce Te poupravim Rapid ma maximum krouticiho momentu od 1550 - 4100 otacek, tedy plochou krivku tociveho momentu, max vykon vrcholi pri 5000 a hned pada. Obdobne to maji vsechna TSI, v tom je to kouzlo turbobenzinu oproti dieslu kdy max. kroutak mas pouze v uzkem spektru otacek nevim presne ale max. moment je az pri 2000 tis a trva jen do 3000. i kdyz diesly maji ten kroutak zpravidla vyssi. Co z toho plyne? Ze turbobenzin neni treba vytacet a v podstate tahne od spodu, jinymi slovy jezdi se na kroutak. To jen od Kokty jste tu vsichni zblbly ze se neco musi rvat do cervenyho, u jeho chipu ano protoze on ma ty krivky v podstate posunuty do vyssich otacek aby tam asi nahnal ty kone, ale jinak si myslim neni potreba. Tocit to do vesmirnych vysin plati u atmosfer kde kroutak i vykon jsou az ve vyssich otackach. Proto atmosfery zpravidla toci vice otacek.

jo, ale nedávat plnej kotel pod 2000 otáček, akorát si kurvíš ostatní věci i když ti ten počítač řiká kraviny...

jinak proč to tam nehonit do červenyho? viděl si někdy přetočenej motor, asi těžko když to má omezovač... zas tolik ti neklesne vykon, takže když předjíždíš lepší to tam poslat do červenyho i za cenu pak padání vykonu, ale nemusíš řadit a furt ti auto táhne...než přeřadíš a znova se ti natlakuje turbo tak prodleva sekundu

Upraveno od kokta7

další videjko, počítal sem s tím tak sem ani nedával na podlahu plyn ovšem na 3 stupen, jinak se předjíždět ani nedá...

Upraveno od kokta7

V nízkých otáčkách máš sice krouťák, ale koně jsou tam právě až ve vysokých otáčkách. Proto když chci využít všechny koňíky v atě musím točit přes 6tis :-).

jo, ale nedávat plnej kotel pod 2000 otáček, akorát si kurvíš ostatní věci i když ti ten počítač řiká kraviny...

jinak proč to tam nehonit do červenyho? viděl si někdy přetočenej motor, asi těžko když to má omezovač... zas tolik ti neklesne vykon, takže když předjíždíš lepší to tam poslat do červenyho i za cenu pak padání vykonu, ale nemusíš řadit a furt ti auto táhne...než přeřadíš a znova se ti natlakuje turbo tak prodleva sekundu

Kokto,v tomto nemáš pravdu. U nečipovaného TSI nemá smysl to hnát do červeného, protože ten výkon tam právě ztrácíš už před červeným polem. Když včas přeradíš, tak ani nemůžeš ztratit tlak turba. To by ti musely padnout otáčky někam pod dva tisíce a to je nesmysl. 

okay neztratíš tlak turba, třeba máš pravdu, ale ty dokážeš řadit bez prodlevy? já tedy ne...

Já samozřejmě také ne, ale kam ti padnou otáčky, když přeřadíš v 5000 ot.? U mého motoru to nejvíc pocitově táhne když překročím 3000 ot. A tak dolu to nespadne.

jo s tím turbem sem napsal kravinu, omlouvám se...

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.