Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Motosmene, ale když jedeš za tímhle Lexusem, tak to vidět není, nemá tu koncovku tolik otevřenou, kdežto RSo ji má hodně vysokou, tudíž je do ní vidět opravdu hodně... Všechno je to o těch detailech, ne všechno co je "veliké" je hezké... ty koncovky mohly být klidně nižší a ten origo výfuk by tam nebyl ani vidět, navíc nechápu, proč u TDi neudělají byť i třeba jen blbou rouru z jednoho výfuku, aby to na oko vypadalo, že jsou tam opravdu 2 výfuky (jen pro efekt by to jednoduše kouřilo i z druhé koncovky... Ale to je prostě to o čem mluvím... I AUDI ustoupila od dvojitých výfuků a mají jen jeden (mimo opravdu silných co mají opravdu 2 tlumiče)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, takže taky trubka co? A to jsou furt řeči, jak RS blbě vypadá atp....

Nejde o to, jestli je tam trubka a kolem je jen rámeček, nebo je to skutečná koncovka, jde o to, jak se to udělá aby to nějak vypadalo... Civic Rtype má taky jenom rámečky, ale je to tak udělané, že abys to viděl, musíš si k tomu autu kleknout, ale běžně to není poznat, dokonce i Touareg nemá "pravé" koncovky a má je veliké a vysoko, ale je to tak udělané, že to běžně v provozu nevidíš, za to Audi RS6 to měla úplně stejně jako RS OIII akorát to bylo ještě víc vidět, protože ta měla ty rámečky dokonce úchylně namontované v nárazníku a ten nárazník nebyl "připlácnutej" pod podvozek a bylo skrze ty rámečky vidět pod auto na silnici...no prostě za ty peníze už to mělo být vychytané... Hrozně jsem se musel smát, když s tím známej přijel a sám mi to ukázal, že to je první věc, co na tom musí předělat, že tohle vozit nebude, protože je to jako na nějaké motokáře řešené...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

má to i mercedes a mraky jinejch aut, nic zvláštního jen my z Čecháčkova se tomu u škůdky divíme  :kol-28:

Však říkám, že to je běžné, ale na jiných autech to není jen tak vidět, u RS ať se Vám to líbí nebo ne to prostě vidět je i když jdu kolem a jen hodím pohled na ty koncovky, mělo to být pořešené jiným tvarem, nebo ten opravdový výfuk ještě o trochu utopit...

 

Ale na druhou stranu je to jednoduše řešitelné a a je dobře, že má alespoň tohle, protože ideologie Škodovky ve směru "schovaných" výfuků mě naprosto dostává... Auto bez výfuku není pěkné a co na tom, že to "představuje" ekologii, stejně tam výfuk je, tak se nic nemění, jen ta auta vypadají blbě...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a teď jeden dotaz k montáži RS koncovek (na OII). je někde nějaký nákres, jak přidělat ty koncovky? Myslím kde přesně uříznout výfuk a navařit koncovku, abych to měl jako origo RS... Koukal jsem na to a jsou trochu přesazené oproti sobě a nechci to mít udělané nějak blbě... Dá se někde sehnat, nebo byl by někdo s RSem ochotný mi nějak změřit od tlumiče kam přivařit ty koncovky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, myslím že všechny co si koupili nové RSo chápu. Já bych taky tvrdil že je všechno v pohodě a nic mi nevadí, to je podle mě normální a udělal bych to taky. Stejně kdybych měl možnost si nové RSko koupit tak to udělám a bylo by to NEJSPÍŠE benzínové combi a tvrdil bych taky jak je to všechno nakonec dobré. Ale jinak by mi to co jsem psal s těma LED páskama a koncovkama výfuku sralo. Je to má představa a někdo jiný to může mít úplně jinak, ale mohlo to být udělané lépe, jinak to auto nemá chybu, je krásné, moderní, prostorné, fakt jen ty detaily o kterých mluvím. Ale je to jen proto, že o tom mluvíme...stejnak s tím nic nenaděláme ani ti co si to auto koupili, je to na vývojářích ve Škodovce, oni diktují jak auta vypadají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nemám problém ukázat na negativa i pozitiva spotřebního výrobku, to spíš čechácci nejsou schopni tohle pochopit.... 

 

vezmu knížečku s návodem na koncovky do práce a můžu ti to nascanovat, až nikdo nebude u kopírky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nemám problém ukázat na negativa i pozitiva spotřebního výrobku, to spíš čechácci nejsou schopni tohle pochopit.... 

 

vezmu knížečku s návodem na koncovky do práce a můžu ti to nascanovat, až nikdo nebude u kopírky ;)

To budeš moooooooooc hodnej  :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele k těm schovanejm vejfukum u O3, mě osobně to nijak nevadí. Myslím si, že vejfuky trochu hyzděj tvary auta, kort když jsou vorezlý, ouzký atp. Koneckonců, ty moje vočouzený a vorezlý origoš nerez koncovky taky nejsou žádná velká paráda ;)

 

Mě by spíš teď zajímalo, jak je to u O3 s označením motorizace, potkávám spoustu O3 a nemají motorizaci, přitom na na létákách je dole vpravo. To už se to nedělá, nebo to lidi nechtějí z důvodu, že by se za 1,6 TDI styděli a troufal by si na ně i rozzuřenej Fiat panda?

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Označení motorizace bylo zrušeno a nejen u OIII.

Ale já bych tam to označení chtěl!  Nechci, aby si o mě někdo potom myslel, že mám ubohou línou Hravcovskou ropu! :kol-32: Jak se potom označí ti pracháči s lepším motorem od těch ubožáků ?? Mě baví koukat po tom, co kdo v autě má, takhle poznám hovno....

 

Takže označení je jen na přání?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, máš smůlu, zmizelo to z ceníku. Byla tam volba "bez označení motorizace" 0 Kč... Už není ani onzačení a ani možnost volby. Jedině sehnat ten nápis "TSI" jako náhradní díl a nalepit si ho tam.

Ad koncovky - ráno jsem jel za zánovním BMW 740 D a jak mu pod určitým úhlem zasvítilo do koncovek výfuku, uviděl jsem tam ty hnusný trubky taky. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...