Ozi Toretto Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 celou dobu prselo, takze gumy asi jeste jen okruh daji RS prezilo a byla to parada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 a točils to aspon naplno, nebo jak důchodce na emise? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Kdepak, určitě se bál, že mu zase něco ulítne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 nebal se:) mel sebou mechanika:) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 (editace) tahal jsem ji tak jak slo na tom mokru, porad to hrabalo pancho jeste jednou dik za spolujizdu edit: jo a v batohu jsem mel naradi Editováno: 18. Duben 2014, autor: Ozi Toretto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Ozi ja dekuji,super zazitek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Taky se chci povozit v Rsku :-o Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Dnes jsem dal do servisu auto na to reklamované přelakování spoileru. Samozřejmě se jim nechce (ani vlastně nemusí) předělávat to odchlipování,tak jsem se na to vykašlal. Představa,že bych si taky mohl spoiler kupovat znovu mě odradila. Můžu být rád,že to aspoň nalakují znovu. Aby mi to nebylo líto,že budu bez auta,mám na víkend půjčený takový šicí stroj : Rapid 1,2 TSI 63kW ... Za Rapida palec nahoru alespon poznas poradny auto Pak schvalne pisni svoje dojmy, by me opravdu zajimalo. 63kw neni sice 77 ale i tak auto neni jen motor, tak pak pisni. Mozna tu svoji starou herku prodas a nic jineho nez bezpecnejsiho Rapida uz nebudes chtit. :D:D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Neboj, přes víkend to otestujem. Sice 63 kW je poněkud méně, ale alespoň se konečně projedu Rapidem, když už jsem tam u vás moderátorem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Jo ty jsi jeste nejel?! To je hrich, budeme Te muset asi sesadit, ono vlastne je fakt ze byt moderator na Rapid foru a nemit Rapid je jako byt plavcikem a neumet plavat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Grrrr, já jsem globální moderátor (neboli moderátor celého fora), to bych tedy musel mít všechny typy škodovek. Ale na Rapidech a OIII jsem začínal, tak si je beru pořád pod svoje křídla. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Navic jsem se nabizel tak si mohl rict bych Ti pujcil. Jsem nabizel i koktovi ale ohrnoval frnak , tak ze zase vnucovat se nechci pac vase chyba, nevite o co prichazite. To zase Clint z toho 3 dny nespal a po pravde on to sice neprizna ale mel dilema jestli Rapid nebo O3 RS 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Tak ono tech 85ps staci, pro nekoho kdo to ma na kratke jizdy, jezdenipo meste. Nenarocnym ridicum to vyhovi i na delsi cesty. Tim ze je to foukany, tak to prijemne tahne z nizkych otacek :-) v tech vyssich mi prijde, ze je to umele uduseny, asi aby mela prostor tak 105ps verze :-) jinak me se s tim jezdi velice dobre, az na jemne odskakovani zadni napravy na nerovnostech, bych si to dokazal predstavit doma :-) Mit to tu 1,8 tsi tak je to super uplne :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Jo souhlas, sice jsem s tou slabsi verzi nikdy nejel ale asi to tak bude. Ono totiz rozdil mezi 63 a 77 kw neni zadny, na chlup stejny motor jen upraveny soft. A Rapid je lehoucke auto, tak ze s tim zase nema tolik prace. Ja jsem spokojen, na takove to domaci zvykani vyhovujici. Bral bych 1,4 TSI v manualu a to uz byl mazec, ale to se nevyrabi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Tak 1.2 TSI 63 kW znám důvěrně z Fabie, takže nějakou představu mám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Tak to je jeste lepsib budes mit i porovnani tohoto motoru i s Fabcou. Tak pak dej tez echo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Ozi: dik za info o teplotach, cejkal bych vyssi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 (editace) Tak z jízdy Mazdou 6 sešlo, jen jsme si do ní dřepnul a okouknul. Měli totiž jen dvoulitr atmosféru benzín a to je pro mě nezajímavé. Porovnával jsem místo na zadních sedačkách na nohy s O3 RS a oktávka je na tom o chlup lépe. Mazda 6 zas tak velká uvnitř není... Editováno: 19. Duben 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Tak kryz uz jsi tam byl, testnout si to mohl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 kolik ze na ten dvoulitr vykon? a kroutak? pri jakych ot. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 (editace) 210 Nm/ 4000ot., 165 koní, ale bez turba, čili lenoch na začátku a nutnost točit a točit. Samozřejmě čip je prakticky k hovnu (info Koktovi) To už snad ten 2,5 litr, ten má něco přes 190 kobyl.... Editováno: 19. Duben 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 2,0 - 165 ps / 6000 ot za min. a 210Nm pri 4000 ot za min 2,5 - 192 ps / 5700 ot za min. a 256Nm pri 3250 ot za min, ale dodava se pouze v automatu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 a to fakt uz nikomu nevoni klasicke atmosfery, ktere se musi tocit a maji linearni nastup vykonu? Mam velice rad turba, ale klasicka atmosfera ma taky neco do sebe 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Už nikdy atmosféru. Už nikdy jízdu bez Blow off Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Nojo, já už bych atmošku nechtěl, pokud ano, musel bych mít obsah, aby to jelo. A to zase žere a pojistka atd.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky