Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak zase my dva vítáme novej den :D   Všichni ještě zařezávaj (Koktovi se zdaj ještě erotické sny o čipování) a my už v plné polní co Petřřře? ;)   Já po noční a jdu si schrupnout....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Zrovna přemýšlím do jakého autosaloonu pojedu odpoledne, co dneska otestuju.....pravděpodobně tu papírovou Mazdu 6 a na závěr si nechám lahůdkové RS v benzínu ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Tak to se jim to RS musi fakt vyplatit. To byl jeden z duvodu proc ho muj prodejce na salonu nemel. Rikal ze by tam stala fronta mladochu ze si ho chcou odzkouset. A pak se na me podival a dodal ze ja jsem samozrejme vyjimka, ze me by ho klidne i pujcil :-D

Vloženo

A pojem "zajetí motoru" ti nic neříká?  :kol-32:  i přesto, že dnes auta sjedou z linky a motory mají již z výroby vůle dostatečné, pořád má auto pár tisíc km jet v klidovém režimu (ne pomalu, ale všeho s mírou)... to že jsi ho točil v 10km do červenýho není zajetí, ale hloupost a je vidět, že to není tvoje auto... taky to potom vypadá na těch služebákach, každej tomu nakládá a ve svém autě by nedělal ani polovinu věcí co ve služebáku...

Vloženo (editace)

Já svými autu taky nakladam, ale zahřejí to jako tohle puceny.

Predvadecky v diselu ujedou 3km a zpátky a kazdej da nohu na plyn, i plno majitelů svých aut...myslis ze někdo dnes dochlazuje jízdy nikdo skoro ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Tak dochlazováním šetříš turbo, ale ty jsi psal o "zajetí" auta a to je hodně náchylná věc, kterou můžeš autu hodně ublížit hned po tom, co sjede z linky. Když už je auto zajeté, tak snese hodně špatného zacházení, ale u nového auta bych nechtěl riskovat zapálení pístních kroužků, nebo hůř - zadření motoru. Ačkoli jak jsem psal nemělo by se to ani při tomhle režimu jízdy stát, ale všechno je to syrové a potřebuje to čas, aby si všechno sedlo a "dopasovalo" jak má, s tím nikdo nic neudělá ani sebemenší pečlivost výroby.

Vloženo

Na druhou stranu by předváděčka měla být zajetá. To Ti pak můžou pustit video a přitom ukazovat na auto a dělat brm brm. Nebo pustit z repráků ten generátor zvuku výfuku.

  • Pozitivní 2
Vloženo

Tak Kokta neměl půjčené auto z autorizáku, ty mají zpravidla najeto kolem 1000km a více (neříkám že vždycky). Kokta podle mě jel ve služebáku že jo?

Vloženo (editace)

Jak jsem pravil, tak jsem udělal....

 

Nejdříve navštívil Mazdu ve Stodůlkách a vypůjčil si na hodinu Mazdu 6 s 2,2 turbodieslem (díky Mazdě za zapůjčení) a 170 koníky v plné palbě. Potom zajel do Škodovky a krásně se projel benzínovým RS v manuálu :)  Krásné to odpoledne :D

 

No po pravdě, ta Mazda nešahá RS-u co se týče jízdních vlastností ani po kotníky (RS je o sto procent zábavnější a dravější). A zrovna tak interiérem, Mazda ho má s podivných  a některých i laciných materiálů a celá palubka na mě působila trochu korejsky a neuspořádaně. To oktávka je jiná liga, už aby byla doma ;) Jo a všiml jsem si u papírové mazdy jedné maličkosti, nad 160km/h se už klepe a chvěje ve větru celá kapota :D

 

post-32269-0-75259200-1399396086_thumb.j

post-32269-0-08171400-1399396095_thumb.j

post-32269-0-22859700-1399396101_thumb.j

post-32269-0-52071200-1399396107_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

To je ale tak asi všechno :D Na druhou stranu mě v mazdě tlačilo koleno o levé madlo....

 

Kokta: a co mám tedy porovnávat?   Snad ne ten jejich línej atmosférickej benzín? Porovnával jsem alspoň obdobné přeplňované motory (nejvýkonější od Mazdy)

Ale názory Kokty mě nepřekvapují, divím se, že dosud oktávku neprodal....když je tak špatná.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

No třeba u Klokočky si to při předváděčkách hlidali aby se to honilo až po zahřátí....

Záleží na prodejci jak se k autům zákazníci můžou chovat. Pokud teda ovšem sedí vedle zkoušejícího....

Vloženo

no koukám klinte, že tam nemají žádný motorový výběr... peugeot, citron a renault mají pěknej ten přeplnovanej benzín 1.6 147kw, konečně něco mají :)

 

kde sem psal že je špatná? 

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...