Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je to ten asistent udržování stejné rychlosti při sjezdu z kopce .

Já bych Yetiho bral hned - je to moje srdcovka !!

Tak neřekl bych že by to byla moje srdcovka, ale FL se dle mého povedl a líbí se mi...

Vloženo

Byl na 17" - trošku tvrdší .

Jinak o pohonu 4X4 nevím o moc víc než před jízdou - na mokré trávě se rozjede v pohodě (chtělo by to sníh na nějaké porovnání s předokolkou)

Stringo , já měl připravenou dokonce konfiguraci (stejný motor, barva a zhruba i výbava ) jenže nakonec mám v garáži to co mám....

Vloženo

pawouk ma nesmyslny spotreby, ja bych tam poslal koktu, at se trochu zasnazi

 

jinak priznavam, taky jsem nad tim premyslel, teoreticky v kategorii 2.0 TSI by moc aut byt nemuselo... :kol-31:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Tak čtu plátek zvaný AUTO7 a tam se píše, že základní motor pro nový Passat bude tříválec 1.0 TSI. Po vzoru Mondea s 1.0 EcoBoostem. :kol-28:

Vloženo (editace)

já bych jim zkazil soutěž, ještě když oproti zimákum mě žerou cca o 0,5 litru více... a podtáčet, to by mě ani ve špatným snu nenapadlo.

 

stringo jo spotřeba dle tankování  dle té trasy, nádrž máš zapečetěnou. proč by to nešlo? akorát musíš u toho přemýšlet a používat praktiky :)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Nějak nerozumím tomu, že když budu auto podtáčet, tak bude nižší spotřeba, přece když motor podtáčim, tak si přidává směs a snaží se dohnat sílu větším množstvím paliva ne? Tudíž bych měla spotřeba růst. Nejefektivnější je jezdit v pásmu optimálních otáček, kdy má motor největší výkon ne? Tudíž ani nepodtáčet, ani nepřetáčet  :kol-32:

Vloženo

stringo dáš zobrazit nové příspěvky a forum máš projité za chvíli ;)
 

podtáčení myslíme, dle eko řazení na maxidotu. po přeřazení ti otáčky padnou na 1350 otáček cca...

Vloženo

jj, kokta má pravdu a tak to i dělám. :kol-28:  Myslím ty příspěvky.

 

Stringo, teorie jízdy v nízkých otáčkách pod větším zatížením:

"Když motor podtáčíte – tedy řadíte vyšší rychlost než byste měli podle jakéhosi selského rozumu a citu, třeba aby to bylo akusticky příjemné – nutíte ho v nižších otáčkách pracovat pod větším zatížením, a tedy s vyšší účinností spalování. Z fyzikální podstaty to vede k tomu, že jezdíte s nižší spotřebou. Teď nabízíme už i ve fabiích ukazatele, které doporučují, kdy zařadit kterou rychlost. U benzinových motorů (bez turba i s turbem) se rozsvítí šipka pro podřazení na nižší rychlostní stupeň při zhruba 1 100 otáčkách, u dieselových dokonce při 1 000 otáčkách. Záleží ovšem také na zařazené rychlosti nebo na teplotě motoru. Samozřejmě s tím souvisí i motormanagement, nastavení škrticí klapky a další technické věci, ale prostě a jednoduše – motoru to nijak neškodí." Ing. Hrdlička, šéf vývoje motorů a podvozků ŠA.

 

Vloženo (editace)

jak se pawouk brání, aby hned na něj neutočili co dělá se mnou :D

no tomu textu moc nevěřím, za vším hledejme emise a spotřební dobu nebo se mýlím?

Editováno: , autor: kokta7
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...