Stringo Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Je to ten asistent udržování stejné rychlosti při sjezdu z kopce . Já bych Yetiho bral hned - je to moje srdcovka !! Tak neřekl bych že by to byla moje srdcovka, ale FL se dle mého povedl a líbí se mi...
Hurikan88 Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 já si toho Yetiho musím taky půjčit, taky mě to zajímá, co comfort a 4x4 jsi nějak pocítil na silnici? Hodně se mi líbí černá rakev a stříbrné hagusy
Petrrr Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Nevypada zle, tahle offroud varianta. Ale na offroud je to tvrde jako prkno, co se podvozku tyce.
stanmar Vloženo 29. Červen 2014 Vloženo 29. Červen 2014 Byl na 17" - trošku tvrdší . Jinak o pohonu 4X4 nevím o moc víc než před jízdou - na mokré trávě se rozjede v pohodě (chtělo by to sníh na nějaké porovnání s předokolkou) Stringo , já měl připravenou dokonce konfiguraci (stejný motor, barva a zhruba i výbava ) jenže nakonec mám v garáži to co mám....
Honza9007 Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Honzo, pojedeš zase letos Economy Run?Mam to v planu, tak snad mi do toho nic nevleze.
Pawouk Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Já to možná letos zkusím taky, trochu ostudy neškodí.
Petrrr Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Jo ty můžeš to je fakt, trénuješ evidentně nonstop.
Ozi Toretto Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 pawouk ma nesmyslny spotreby, ja bych tam poslal koktu, at se trochu zasnazi jinak priznavam, taky jsem nad tim premyslel, teoreticky v kategorii 2.0 TSI by moc aut byt nemuselo... 1
Pawouk Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Škoda Economy RunNo, se svojí rekordní spotřebou 4.6 bych nebyl úplně poslední. S 1.4 TSI tam jezdí i za 3.7l....
Pawouk Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Tak čtu plátek zvaný AUTO7 a tam se píše, že základní motor pro nový Passat bude tříválec 1.0 TSI. Po vzoru Mondea s 1.0 EcoBoostem.
Petrrr Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Stačí to podtáčet a máš to tam. Jinak si myslím o nejde
Pawouk Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 To je mi jasný, že se bude muset upravit styl jízdy.
Stringo Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Hele a to jako se bere spotřeba naježděná v tu dobu akce, nebo dlouhodobá nějaká? Za 3,7 to snad ani není možný...
kokta7 Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 (editace) já bych jim zkazil soutěž, ještě když oproti zimákum mě žerou cca o 0,5 litru více... a podtáčet, to by mě ani ve špatným snu nenapadlo. stringo jo spotřeba dle tankování dle té trasy, nádrž máš zapečetěnou. proč by to nešlo? akorát musíš u toho přemýšlet a používat praktiky Editováno: 30. Červen 2014, autor: kokta7
Stringo Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Nějak nerozumím tomu, že když budu auto podtáčet, tak bude nižší spotřeba, přece když motor podtáčim, tak si přidává směs a snaží se dohnat sílu větším množstvím paliva ne? Tudíž bych měla spotřeba růst. Nejefektivnější je jezdit v pásmu optimálních otáček, kdy má motor největší výkon ne? Tudíž ani nepodtáčet, ani nepřetáčet
Stringo Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 Pawouku, ty děláš správce fóra na plnej úvazek, nebo máš tak perfektní práci, že to všechno stíháš, jsi snad ve všech sekcích ty jo
kokta7 Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 stringo dáš zobrazit nové příspěvky a forum máš projité za chvíli podtáčení myslíme, dle eko řazení na maxidotu. po přeřazení ti otáčky padnou na 1350 otáček cca...
Pawouk Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 jj, kokta má pravdu a tak to i dělám. Myslím ty příspěvky. Stringo, teorie jízdy v nízkých otáčkách pod větším zatížením: "Když motor podtáčíte – tedy řadíte vyšší rychlost než byste měli podle jakéhosi selského rozumu a citu, třeba aby to bylo akusticky příjemné – nutíte ho v nižších otáčkách pracovat pod větším zatížením, a tedy s vyšší účinností spalování. Z fyzikální podstaty to vede k tomu, že jezdíte s nižší spotřebou. Teď nabízíme už i ve fabiích ukazatele, které doporučují, kdy zařadit kterou rychlost. U benzinových motorů (bez turba i s turbem) se rozsvítí šipka pro podřazení na nižší rychlostní stupeň při zhruba 1 100 otáčkách, u dieselových dokonce při 1 000 otáčkách. Záleží ovšem také na zařazené rychlosti nebo na teplotě motoru. Samozřejmě s tím souvisí i motormanagement, nastavení škrticí klapky a další technické věci, ale prostě a jednoduše – motoru to nijak neškodí." Ing. Hrdlička, šéf vývoje motorů a podvozků ŠA.
Ozi Toretto Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 hmm, koukam ůloni zadny 2.0 TSI, to je skoro jako vyzva
kokta7 Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 (editace) jak se pawouk brání, aby hned na něj neutočili co dělá se mnou no tomu textu moc nevěřím, za vším hledejme emise a spotřební dobu nebo se mýlím? Editováno: 30. Červen 2014, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 30. Červen 2014 Vloženo 30. Červen 2014 To víš, tady se všechno obrátí ptori tobě. No však jo, nízké emise = nízká spotřeba. 1
Doporučené příspěvky