Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Je to ten asistent udržování stejné rychlosti při sjezdu z kopce .

Já bych Yetiho bral hned - je to moje srdcovka !!

Tak neřekl bych že by to byla moje srdcovka, ale FL se dle mého povedl a líbí se mi...

já si toho Yetiho musím taky půjčit, taky mě to zajímá, co comfort a 4x4 jsi nějak pocítil na silnici? Hodně se mi líbí černá rakev a stříbrné hagusy :kol-141:

Nevypada zle, tahle offroud varianta. Ale na offroud je to tvrde jako prkno, co se podvozku tyce.

Byl na 17" - trošku tvrdší .

Jinak o pohonu 4X4 nevím o moc víc než před jízdou - na mokré trávě se rozjede v pohodě (chtělo by to sníh na nějaké porovnání s předokolkou)

Stringo , já měl připravenou dokonce konfiguraci (stejný motor, barva a zhruba i výbava ) jenže nakonec mám v garáži to co mám....

Honzo, pojedeš zase letos Economy Run?

Mam to v planu, tak snad mi do toho nic nevleze.

Já to možná letos zkusím taky, trochu ostudy neškodí.  :kol-28:

Jo ty můžeš to je fakt, trénuješ evidentně nonstop.

pawouk ma nesmyslny spotreby, ja bych tam poslal koktu, at se trochu zasnazi

 

jinak priznavam, taky jsem nad tim premyslel, teoreticky v kategorii 2.0 TSI by moc aut byt nemuselo... :kol-31:

A co že to je za akci?

Tak čtu plátek zvaný AUTO7 a tam se píše, že základní motor pro nový Passat bude tříválec 1.0 TSI. Po vzoru Mondea s 1.0 EcoBoostem. :kol-28:

Stačí to podtáčet a máš to tam. Jinak si myslím o nejde

To je mi jasný, že se bude muset upravit styl jízdy. :kol-28:

Hele a to jako se bere spotřeba naježděná v tu dobu akce, nebo dlouhodobá nějaká? Za 3,7 to snad ani není možný... 

já bych jim zkazil soutěž, ještě když oproti zimákum mě žerou cca o 0,5 litru více... a podtáčet, to by mě ani ve špatným snu nenapadlo.

 

stringo jo spotřeba dle tankování  dle té trasy, nádrž máš zapečetěnou. proč by to nešlo? akorát musíš u toho přemýšlet a používat praktiky :)

Upraveno od kokta7

Nějak nerozumím tomu, že když budu auto podtáčet, tak bude nižší spotřeba, přece když motor podtáčim, tak si přidává směs a snaží se dohnat sílu větším množstvím paliva ne? Tudíž bych měla spotřeba růst. Nejefektivnější je jezdit v pásmu optimálních otáček, kdy má motor největší výkon ne? Tudíž ani nepodtáčet, ani nepřetáčet  :kol-32:

Pawouku, ty děláš správce fóra na plnej úvazek, nebo máš tak perfektní práci, že to všechno stíháš, jsi snad ve všech sekcích ty jo  :kol-86:

Ty nevíš že čert a Pawouk nikdy nespí !!! :kol-29:

stringo dáš zobrazit nové příspěvky a forum máš projité za chvíli ;)
 

podtáčení myslíme, dle eko řazení na maxidotu. po přeřazení ti otáčky padnou na 1350 otáček cca...

Pawouk je všudybýlek

jj, kokta má pravdu a tak to i dělám. :kol-28:  Myslím ty příspěvky.

 

Stringo, teorie jízdy v nízkých otáčkách pod větším zatížením:

"Když motor podtáčíte – tedy řadíte vyšší rychlost než byste měli podle jakéhosi selského rozumu a citu, třeba aby to bylo akusticky příjemné – nutíte ho v nižších otáčkách pracovat pod větším zatížením, a tedy s vyšší účinností spalování. Z fyzikální podstaty to vede k tomu, že jezdíte s nižší spotřebou. Teď nabízíme už i ve fabiích ukazatele, které doporučují, kdy zařadit kterou rychlost. U benzinových motorů (bez turba i s turbem) se rozsvítí šipka pro podřazení na nižší rychlostní stupeň při zhruba 1 100 otáčkách, u dieselových dokonce při 1 000 otáčkách. Záleží ovšem také na zařazené rychlosti nebo na teplotě motoru. Samozřejmě s tím souvisí i motormanagement, nastavení škrticí klapky a další technické věci, ale prostě a jednoduše – motoru to nijak neškodí." Ing. Hrdlička, šéf vývoje motorů a podvozků ŠA.

 

Jo přesně tenhle text jsem hledal a nenašel.

hmm, koukam ůloni zadny 2.0 TSI, to je skoro jako vyzva :)

jak se pawouk brání, aby hned na něj neutočili co dělá se mnou :D

no tomu textu moc nevěřím, za vším hledejme emise a spotřební dobu nebo se mýlím?

Upraveno od kokta7

:D To víš, tady se všechno obrátí ptori tobě. :kol-28:

 

 

No však jo, nízké emise = nízká spotřeba. :kol-31:

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.