Petrrr Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 Pawouku: no vidis to u me si mohli hledat jak chteli. AS auto videlo jen v dobe zaruky a pak max. v nezavislem servise nejaka ta vymena brzdovky a vse ostatni noname servisy ( 2 male servisy mych znamych) Nerekli na to nic. Urcite lejstrovali jestli neni kradeny, stoceny atd. Sam jsem se jich pak ptal schvalne v jakem je stavu, sam jsem vedel o jiz pocinajicim vzlinani chlad. kapaliny u chladice ( uz koroze delala svy na chladici) chyceny lozisko kola mirne a pozdeji hned po prodeji ( zustalo v rodine prodano za 60 radeji strycovi) odeselo lozisko alternatoru. Tedy autorizak nasel hovno. Tvrdili, ze je v dobrem stavu a vse ok. Najeto 170tis.
kokta7 Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) njn klasickej autorizák, to je asi jako u scouta že první výměnu haldexe udělali někdy při 90000km(otecko jim věřil a takhle to dopadlo).... Editováno: 7. Červenec 2014, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 INPRO Čáslav - Fabia šla na dílnu a na zkušební jízdu, našel se akorát načatej silentblok na přední nápravě, pak lustrace v systému ŠA, kde akorát chtěli dovysvětlit opravu motoru, protože to tam úplně nebylo zřejmé, co se přesně dělalo. No a mezitím jsem já dělal zkušební jízdu s 1.4 TSI. 1
Clint Vloženo 7. Červenec 2014 Autor Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Jojo, korejci, italové a francouzi jsou sračky, na to názor nezměním. Ani kdyby mě Kokta upaloval jako kacíře a chtěl po mě, ať prohlásim, že Hnůjdaj je kvalitní kára, já neodvolám ....a ani i kdyby mě na Žamberku Kokta vožral jak zákon káže, já to neodvolám! Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Clint 1
kokta7 Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) hundaj kvalitní kára není, ale je to stejná spotřebka jako O3 a stejně designově neslaná... u O3 zlepšili trošku l@k kola či scout, RS 3 nevypadá taky nijak uchvátně s těmi zadními koncovkami atd atd.. njn klinte, si fanatik ale souhlasit musím v jedné věci, že hundaj, kia frantíci atd nemají prostě 1.8 či 2.0 TFSI motory o tomhle vykonu(ale to jsme stejně specifický zákazníci a většina to nekupuje)-.... v evropě chce každej naftu... a u superba zabili atmosférru, takž ať jdou DOPRDELE s tím koncern/škoda. Editováno: 7. Červenec 2014, autor: kokta7 1
Clint Vloženo 7. Červenec 2014 Autor Vloženo 7. Červenec 2014 Noju, lidi jsou magoři do spotřeby, proto nafta. My co se i rádi svezeme a dělá nám to radost, máme rádi benzín.... 1
Petrrr Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 Jinak souhlasim jak s Jirkou tak Markem. Dnes ty nova auta jsou vsechno sunky a v podstate muze byt jedno co clovek koupi, stejne si nepomuzes. Zase Skoda i kdyz sem tam na Rapida nadavam, tak ma jine pridane hodnoty a proto bych asi i tak sel zase do Skody. Proste protoze jsem na ni zvykly, at sednu do kterehokoliv modelu, jsem v nem hned jako doma. Vyber servisu je velky, kdyz te nekde naserou posles je klidne do prdele a jdes jinam. I v neaut. servisech zna skodu kdejake male dite, velky vyber dilu, od z ciny po druhovyrobu pres prvovyrobu az po origo kazdy si vybere. Na skodu sezenes vzdy vse a vsude. Sam kokto jsi toho dukazem, furt se hrabes v ruznych diagnostikach nevim jak by ti to slo u jinych znacek. A zatim reklamace co jsem resil i kdyz to vyzadovalo trochu usili zatim dopadly dobre. Tuhle jsem je vyskolil v Renaultu kdyz mi z centraly nechteli uznat reklamaci vnitrniho zpet. zrcatka. ( zacla se loupat ta spodni podkladova odrazova plocha pod sklem) Stalo 1tis. Hold jsem se zaboril do VOP par emailu a jak to najednou slo. To jsem odbocil. Akorad ja nikdy nebudu tvrdit ze jen a pouze Skoda je nej a vse ostatni jsou sunky.
kokta7 Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 no brácha je v kanadě, tak si pujčila banda forda fusiona 2.0 ecoboost (240 koní, 2700km měl). prej to lítá pěkně(bohužel tam jsou tvrdy předpisy)... žádny nafty
Clint Vloženo 7. Červenec 2014 Autor Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Z venku pěkněj, konečně se to Mondeo trochu vylepšilo To už tu mělo bejt dva roky....Trochu čumák jako Aston, zrovna přemejšlim, jestli ta tlama není moc velká....jestli nepůsobí děsivě.... Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Clint
Petrrr Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 Jo jeden kolega ma v kanade dceru. Nadhera. Benzin tam stoji pakatel. Porad tam jezdi poradna auta, ne tyhle nase evrop. trsatka. Ta priroda, vsude cisto ve mestech atd. platy taky nekde jinde. 1
kokta7 Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Rozhodne hezčí Auto než o3 hold západ je zapad na tohle.. Editováno: 7. Červenec 2014, autor: kokta7
kokta7 Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Tak se Petře podívej jak stále USA dojí celej svet V Číně mas taky atmosky u o3 či u rapida proč ne... Editováno: 7. Červenec 2014, autor: kokta7
kokta7 Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) A klinte je to fusion On u nich fusion je mondeo Editováno: 7. Červenec 2014, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 7. Červenec 2014 Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Jj. 2,0 ecobust ve Fusionu je u nich neco jako u nas 1,0 MPI v Citigo. Zakladni motor Od 2,5 do 3,5 litru obsahu jsou u nich bezna auta jako u nas 1,4 -1,6 TSI a od 3,5 do 5 ti litru jsou neco jako vykonejsi u nas 1,8 , 2,0 TSI. O velikosti aut psat nebudu. O3 by u nich bylo male auto jako druhe do rodiny. Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Petrrr 1
Clint Vloženo 7. Červenec 2014 Autor Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) No současné Mondeo je srágora, velká okoukaná pixla s lacinym interiérem. Tohle by mohlo bejt lepší...ale po shlédnutí interiéru to na žádnou hitparádu nevypadá. Navíc píšou, že málo místa vzadu na nohy a na hlavu pro čahouny, jako jsem já. Pro pinďoury typu Kokta samosebou megakár a auto snů.... Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Clint
Ozi Toretto Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 Clinte, je videt, zes tim nikdy nejel jako je to hnusna, draha krabice, bez poradne vybavy, ale aspon toho mista v pradu je docela dost... to jsou tak vsechny pozitiva co mondeo ma
Clint Vloženo 8. Červenec 2014 Autor Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) Tak to se sakramentsky pleteš , jel jsem s tím několikrát, dokonce na dovolené půjčené s ropou 103KW, jinak i chvíli s 1,8. Všechno jde ztuha, řízení, řazení, zavírání dveří, lacinej introš, okoukanej vnějšek. Jediné, ano, hodně místa. To je vše. Faktem je, že ojetiny jsou za dobrej peníz, ovšem dost olítané a ty zánovní jsou z půjčoven. Ta 1,8 TDCi mě dorazila, jak je to na začátku totál mrtvé, rozjižděl jsem se na křižovatce a spráskala by mě i stodváca Ale dle prodejce je tento projev u tohoto motoru normální, zabírá ve vyšších otáčkách. U dvoulitru tahle díra taková není. Editováno: 8. Červenec 2014, autor: Clint
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 Clinte, to jsou účelové kecy, Mondeo má i jiné motory. To je stejné, jako bys hodnotil OII podle varianty s motorem 1.4 16V 59 kW. 1
Ozi Toretto Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 my mame 2.0 TDCI Mondea a jedinej problem je ze to ma dlouhe prevody - takze tam je turbodira jak prase - to je proste zlo. navic treba v 90 je problem predjet rychle, protoze clovek nevi na co preradit. To se v tomto chova i lepe Focus s 1.6 TDCI, kterej ma vyrazne lepsi pruzne zrychleni - da-li se to tak pri te bide rict...
Clint Vloženo 8. Červenec 2014 Autor Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) Jojo Pawouku, to má, i horší jenže, my nehodnotíme s Ozim jen motor, ale auto jako takové.... Editováno: 8. Červenec 2014, autor: Clint
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 Koukám, že zpřevodování je potíž, s tím jsem se setkal u SII FL 2.0 TDI - tam je to taky...No jistě, třeba šestiválec ST? Nebo 2.0 Ecoboost 176 kW, nebo TDCI 120 kW.
XJOHNNYX Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 Ozi - turbolag nijak nesouvisi s delkou prevodu Jo Fordy sou vevnitrt opravdu hnusny, hlavne po par letech. Nicmene podvozkove jsou proste stale dal nez koncern
Ozi Toretto Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 jo Pawouku mas problem, v honbe za nizsima emisema se prodluzuji prevody a je to peklo... Johnny no pokud me extremne klesnou otacky po prerazeni tak je to problem zprevodovani - a to ze padnu u 1->2 nebo 2->3 z 4500 na 1600 otacek je peklo a to zpusobi tu diru, ze nebere turbo klasickou turbodiru neresim - ta tam je taky :-D jo a podvozek u Focusu souhlasim, u mondea ne, tak neklidny auto na sportovnim podvozku a 18kach kolech jsem nezazil
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Vloženo 8. Červenec 2014 Rozjelo, proto jsme na fóru o autech, tady se jezdí, i když jen hubou resp. klávesnicí.
Doporučené příspěvky