Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jo Petře, s tím už nikdo nic neudělá, to je ta konzumní společnost - koupit nějaký výrobek, použít, zahodit, koupit jakože "novější" variantu (i když třeba ta původní je ještě funkční, ale už není "in"), zahodit, atd. - na tomto principu je založena současná výroba čehokoliv. Ono kdyby ti všechno vydrželo bez větších problémů třeba 25 let, byla by nezaměstnanost v mnoha desítkách procent - firmy by po nasycení trhu neměly komu prodávat. A tzv. služby jaksi všechny nezaměstnají. :kol-32:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak protože se nám asi bude zavádět silniční známka v Německu (nepíšu dálniční, páč se bude vztahovat na všechny silnice) vypočítal jsem si z daňové kalkulačky kolik to asi cca bude (dle daňové kalkulačky platné po němce) zde 

http://www.kfz-steuercheck.de/kfz-steuer-rechner/pkw-steuer/

 

No pro Rapid vyšlo 54 EU, zatím co pro mou bývalou dehtovou O1 316 EU a kdybych si místo benzínu koupil Rapid dehet 77kw tak 160 EU. Diesel se v německu vyplatí. Stejně tak jako co se vyplatí čechům co budou po roce 2016 do Německa jezdit.  :kol-46:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak protože se nám asi bude zavádět silniční známka v Německu (nepíšu dálniční, páč se bude vztahovat na všechny silnice) vypočítal jsem si z daňové kalkulačky kolik to asi cca bude (dle daňové kalkulačky platné po němce) zde 

http://www.kfz-steuercheck.de/kfz-steuer-rechner/pkw-steuer/

 

No pro Rapid vyšlo 54 EU, zatím co pro mou bývalou dehtovou O1 316 EU a kdybych si místo benzínu koupil Rapid dehet 77kw tak 160 EU. Diesel se v německu vyplatí. Stejně tak jako co se vyplatí čechům co budou po roce 2016 do Německa jezdit.  :kol-46:

Tak u mé 1.4 TSI to vyšlo na 86 €.

http://www.auto.cz/nemecko-chce-zpoplatnit-od-roku-2016-vsechny-silnice-82034

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale šaliny jezdí. :kol-31:

 

Ještě něco k německým poplatkům za silice:

"Pro roční známky ale není cena pevně daná, ta už bude ekosocialisticky spravelidvá - má se počítat podle stáří vozu, objemu motoru a druhu paliva v rozmezí od 24 do 150 Eur. Podle dostupných informací bude minimální poplatek činit zmíněných 24 Eur, pokud nebude překročen následujícím výpočtem - každých započatých 100 ccm benzínového motoru nad 1 litr objemu vyjde na 2 Eur, každých započatých 100 ccm u dieselu pak bude stát 9,50 Eur. Vůz s benzínovou dvanáctistovkou tak ročně zaplatí 24 Eur, na třílitr bude známka stát 40 Eur. Na dvoulitrový diesel bude nutno zaplatit 104,50 Eur, motor 1,6 TDI pod kapotou koncernového vozu pak bude znamenat 66,50 Eur."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...