Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

no já už radši neexperimentuji, první rok co byl scout tak sem zapadl v zimě, auto si prostě sedlo a měl s ním problém hnout i menší traktor, tak musel přijet větší traktor...(totální klika, 2 minuty chůze odemě byl nějaký prasenčák)

hold byla zavřená cesta  a mě se to něchtělo objíždět, říkal sem si jedu ve scoutovi a ono houby :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši ztracení, možná, že dojde na nejhorší a na svá stará kolena se ještě budu muset učit taky kvůli ČKAIT  (abych si zvýšil s tímto papírem šance na nové zaměstnání), bohužel už nejsem zvyklý aby mě někdo zkoušel, nějací ingousti (teoretici) od stolu, co ani neví jak to v praxi chodí a ještě jim za to pak každý rok platil.

No a nebo se na všechno vyseru, tuhle nedávno jeden salon Škoda tady sháněl prodejce tak půjdu dělat prodejce vozů ŠKODA. Zajedu si ke školení na víkend ke Clintovi abych dostal školení jak jsou vozy Škoda kvalitní úplně nejvíc a bude ze mě 100% prodejce. No jinak mé reklamace ohledně čalounění dopadla tak, že přišlo z ŠA, že mají přesadit stávající čalounění opěráku tak aby se ta díra schovala pod tu krytku. (tedy né, že by měli čalounění vyměnit za nové), sám šéf servisu zapochyboval, že to k něčemu bude. No a těsnění (dveří vrzající) dopadne nejspíš tak, že to mají namazat tím jejich spec. přípravkem, pochybnosti šéfa servisu stejné. V podstatě jsme si společně pěkně popovídali a skoro v jedné notě o kvalitě nynějších generací (s tím, že kdybych to někde říkal, všechno popře :kol-48:  ) Ale nic nového pod sluncem, vše o čem tu dnes a denně diskutujeme o délce testování úsporách atd.  

Tak že hrrrrr do salonu a nakupovat O3, F3, S3 atd., aby se prachy točily a ŠA mohla zveřejňovat statistické tabulky o zvyšování prodejů, Kabaň se mohl rozplývat nad studiemi nových křivek  O4, F4, S4 , VW koncern o zvyšování zisků, ve všech novinářských testech číst jak jsou Škody úžasné - tzv. testy s reklamou :kol-48:  a všichni budou spokojeni. Zákazníci s vymytými mozečky a křápami v garáži také.  :kol-48:  :kol-48:  :kol-48:  jsem zvědav jak dlouho to vydrží. :wallbash:

Tak a teď do mě: Clinte, Honzo, kde jste  :kol-131:

BŮH ŽEHNEJ MODERNÍM VOZŮM VŠECH ZNAČEK.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hezké, já mám v haji tu chladící kapalinu, utiká mi to přes termostat prej takže objednaný nový díl...je k tomu špatnej přístup tak jsem zvědavej co všechno mi budou vyndavat :kol-26:

 

Jinak jsem byl dneska v allianzu a katastrofa, chlap sedel v nějaké bazaru a s tím kolem mě skoro vyfakoval že to opravujou dnes a denně. Člověk platí 18tis/rok a bude jezdit s hnusnejma přebarvenejma kolama..

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku to sou ty geniální součástky, asi jako proměnlivý čerpadlo oleje. bych z toho blil...

 

 

jinak taky přispěji do varu. známej už má delší dobu O2 FL a potkal sem ho až teď, tak se přiznal že má taky 1.8 TSI(má nějakou kapučino elegancku).

za těch 15000 co stím najezdil, cca 15 litru oleje. tak mu vyměnili shortmotor za 90k kč. autorizák to nechtěl reklamovat, tak až napsal mail do Bolky, tak mu to zařídili. servis to měnil podle příručky, nikdy to nedělali. zatím to prej funguje... já s tím motorem nic nemám, tak nevím..

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...