Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak tohle jsem nikdy neviděl a ani si nejsem jistej, že by to třeba u Octavie šlo, když má pedál ukotvenej v podlaze a musíš ho sešlápnout mnohem dál oproti tomu zavěšenému shora jako je brzda...

 

Ale jinak je to docela libůstka, takhle podřazovat, někdy to musím zkusit, to jsem zvědavej, jak  dopadnu  :kol-28:

Editováno: , autor: Stringo
Vloženo

Ještě nějak nechápu proč na začátku videa (při "klidné jízdě ve městě") tolikrát pořád prošlapával spojku, třeba i před rozjezdem ji prošlápl 2x...to má taky nějaký význam, nebo jen degenerace z meziplynů???

Vloženo

By mě zajímalo, k čemu je tolik prostocviků dobrých, pro běžné ježdění s obyčejným autem typu Rapid, nebo Octavia?

Vloženo

jde to normalne naucit, jezdim takhle uz automaticky. Jde o rozmisteni pedalu a o misto kolem nich. Treba OI ma pedal plynu dost utopenej, tak je jdou meziplyny pomerne bidne (pokud se bavime o brzdeni a zaroven pridani plynu). Dvojkova oktice naprosto bez problemu. U nekterych aut (treba Favorit) jde davat meziplyn pri brzdeni i patou, coz je jistejsi z hlediska drzeni spicky na pedalu brzdy. Bohuzel v dnesni dobe, kdy je vse naskladano na co nejmensim prostoru uz se da davat meziplyn jen malykovou hranou.

 

Jinak prostocviky jsou kvuli setreni prevodovky, synchronu, ale hlavne treba kvuli zabraneni shiftlocku

  • Pozitivní 1
Vloženo

Ty "prostocviky" myslíte při tom rozjezdu, kdy se dvakrát zmáčkne spojka a potom se rozjede, nebo při tom vlastní podřazování? Klasicky při podřazení je to jasné, prošlápnu spojku, pustím, vyřadím, meziplyn, prošlápnu spojku, zařadím a jedu dál... ale to prošlapávání před rozjetím jsem opravdu nepochopil, čemu pomůžu, když je auto v klidu, že prošlápnu 2x spojku?

Vloženo

u aut bez synchronu se tak radi nahoru, aby se opet srovnaly otacky hridelu. Takze to prebral zrejme z toho, razeni s dvojtou spojkou pouzivam jen u traktoru nebo nakladaku, u aut uz mi to prijde fakt zbytecny  :kol-46:

Vloženo

dvakrat spojka souhlasim, ale pri podrazovani to proste snad neumim bez toho. Obvzlaste, kdyz podrazuju o dva nebo tri stupne dolu, tak bez meziplynu ani ranu  :kol-31:

  • Pozitivní 1
Vloženo

To bych se ušlapal a raději vzal DSG. :kol-28:  Za těch dvacet let co jezdím, jsem nepocítil potřebu toto dělat. Nejezdím s nějakou starou herkou, či náklaďákem. :kol-31:

Vloženo

No právě a někdy je potřeba před zatáčkou brzdit a zároveň podřazovat, aby si zase mohl ze zatáčky vylítnout jako vítr. U obyčejné jízdy (ne na okruhu) se spíš to podřazování s meziplyny hodí nejvíc při předjíždění. Na okruhu se zase spíše podřazuje právě při brzdění před zatáčkou.

Jinak, proč i když nemusím? Protože prostě chci umět více než obyčejný řidič, řízení je pro mě koníčkem. A až jednou vyhraju ve sportce a koupím si pořádnou káru, tak při podřazování nedostanu smyk, i když výrobci takových aut. právě pro ty obyčejný nemehla už raději do těch aut dávají meziplyny automatické.  Třeba u Camara nemít to, tak při podřazení bez meziplynu při vyšší rychlosti vylítneš ze silnice.     

Vloženo

Ty furt věříš, že vyhraješ? :kol-28:  Na taková auta nemám a ani se mi o nich nezdá a jsou mi fuk i s řazením. Maximálně mě zajímají nějaké technické novinky. Víš co to je jezdit po městě v průměru přes tisíc km měsíčně dvacet let? Kolikrát jsem za tu dobu přeřadil/podřadil? A tím nemyslím projet Prahu po Jižní spojce. Ono by tě to pak přešlo. :kol-28:  No a vylítnout ze zatáčky s Rapidem jak vítr... :kol-28:

Vloženo (editace)

Pawouku, vubec nejde o stari auta, jde o prospesnou vec  :kol-28:  ale chapu, ze vetsi lidi to nedela, delat nebude a prijde jim to jako naprosta zbytecnost

 

Ono to neprejde, to je proste pak automaticka cinnost, ani Ti to proste neprijde a delas to  :kol-47:

Editováno: , autor: XJOHNNYX
Vloženo

Chlapci , naposledy jsem používal meziplyn v tomhle stroji.....

post-33271-0-80603500-1407867751_thumb.j

A jsem rád že v autě nic takového dělat nemusím, páč když si na tu herku vzpomenu bolí mě ještě teď obě nohy....

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...